Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt apuja! ½ vuotta aikaa ja paino pitäisi saada putoamaan.

Vierailija
27.02.2012 |

Olen ollut kotiäitinä ja jääkaappi ja muut houkutukset ovat liian lähellä. Painoa on kertnyt 95 kiloa (olen 170cm) ja toiveena olisi keventyä 10-15 kiloa. Liikuntaa en jaksa harrastaa, joten ruokavalio lienee ratkaisu?

Onko mahdoton urakka?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 5kg karistanut 3 viikossa ja en karppaamalla. Katsonut,että en syö hamppareita,ranskalaisia ja namia. Karkkia kerran viikossa syönyt ja 3 kertaa viikossa lenkillä käyny vaunuja työntämässä 40min.

Vierailija
2/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja periaatteessa varmaan onkin ainoa vaihtoehto sulle, jos et pysty liikkumaan ja jääkaappi houkuttelee liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidy kiloklubi.fi-palveluun (on ilmainen) ja anna sinne omat tiedot ja tavoitteet. Sitten vain noudatat sen ohjeita ja syöt niin että kaikki pallot pysyvät vihreinä niin takuulla laihdut. Ja terveellisesti vielä!

Mä olen nyt tammikuun puolestavälistä ton kiloklubin avulla laihtunut 103,5kg -> 95,6kg. Eikä ole tarvinut edes nälässä olla. Mulla myös on liikunta aika nollissa, mitä nyt lasten kanssa pihalla lumihommia teen.

Vierailija
4/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidy kiloklubi.fi-palveluun (on ilmainen) ja anna sinne omat tiedot ja tavoitteet. Sitten vain noudatat sen ohjeita ja syöt niin että kaikki pallot pysyvät vihreinä niin takuulla laihdut. Ja terveellisesti vielä!

Mä olen nyt tammikuun puolestavälistä ton kiloklubin avulla laihtunut 103,5kg -> 95,6kg. Eikä ole tarvinut edes nälässä olla. Mulla myös on liikunta aika nollissa, mitä nyt lasten kanssa pihalla lumihommia teen.

Vierailija
5/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kuitenki. Suosittelen tuota kiloklubia! :)

Vierailija
6/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Ei tarvi liikkua, saa syödä OIKEASTI mahan täyteen hyviä ruokia !!!, eikä ole nälkä. On kokemusta. Älä kuitenkaan mene äärimmäisyyksiin. Itse en käytä voita, käytän rasvatonta rahkaa jne. JÄRJEN KÄYTTÖ sallittu siinä hommassa :)

Vierailija
7/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ylipainoa on 30 kg?

Vierailija
8/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ylipainoa on 30 kg?

painoindeksin mukaan ylipainoa 13kg. Itsekin olisin tyytyväinen tuohon 10-15 kiloon.

AP et satu asumaan Jyväskylässä? Jos päästäisiin yhdessä edes kerran viikossa lenkille jakamaan laihdutustuskaa.

Vierailija
9/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille vastaajalle, joka asuu J:kylässä, "valitettavasti" asun Hgissä.

Vierailija
10/10 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois myös täällä urakkaa. Tosin paljon enempi.

Olen 165 cm ja 102kg.

Mä päätin, että teen viikon ruokalistan valmiiksi aina etukäteen. Ostan vain niihin tarvittavia aineksia kaupasta. Teen siis kauppaankin listan, enkä osta mitään listan ulkopuolelta. Tiedän, helppo on kaupassa sitten lipsahtaa, mutta on toiminut ainakin nyt jonkin aikaa. Hammasta purren olen kävellyt houkutusten ohi.

Kun kotona ei ole kaapissa mitään ylimäärästä mässättää, niin eipä tule mässättyä. Mielitekoja kyllä on ja monesti iltaisin olenkin kaappeja tonkinut toivoen, että sinne jonnekin ois joskus unohtunut jotain hyvää. Eipä ole löytynyt ja aamulla olen sitten ollut onnellinen, että ei ollut mitään herkkuja ed. iltana.

Koitetaanhan päästä tässä hommassa eteenpäin. Vaikeaa tämä on, mutta ei tässä auta kun taistella. Mieliteot menee yllättävän äkkiä ohi kun vaan tsemppaa.

Mä myös juon paljon vettä. Se on helpottanut mua jotenkin. Ehkä että ei ole vatsassa yhtään semmoinen tyhjä olo. Normaalia ruokaa olen syönyt, mutta pienentänyt annoskokoa, enkä ole santsannut. Riittää kuns syö sen verran, että nälkä lähtee.