Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka voi jättää pienen, ale 2-vuotiaan lapsen useaksi päiväksi hoitoon?

Vierailija
27.02.2012 |

esim.viikoksi. Ihan uskomatonta että joku voi ja ennenkaikkea haluaa sen oman pienen aarteensa jättää hoitoon useammaksi päiväksi. Miten voitte, miltä tuntuu? Asia ei mulle kuulu, mutta kiinnostaa. Asiallisia kommentteja enkä mitään riitaa halua

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän IIda kin on ollut2päivää hoidossa..eikä sillä mitään hätää ollut ollu mutta kävi mun mies moikkaa massa sitä välillä kun se 2päivää oltiin sairaalassa kun meille tuli uusi vauva Iida meni sitte vielä 1päiväksi mummolle

Vierailija
42/44 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tollanen tarve mennä. Eikö ois sitten parempi elää sen mr.miehen kanssa kaksistaan ja tehdä lapset myöhemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotias ei oikeasti ymmärrä, että perhe häipyy viikoksi rentoutumaan ilman sitä. Yksi yö tai max. kaksi menee, mutta viikko on tosi pitkä aika.

Miksi hitossa haluaisin olla erossa lapsistani kokonaisen viikon, kun he ovat noin pieniä? On muitakin tapoja tehdä irtiottoja arjesta - jos oikeasti tahtoo lapsen parasta.

Vierailija
44/44 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi kyllä isovanhemmat, jotka varmaan ottaisivat mutta uskoisin heidän kyllä kummastelevan jos noin tehtäisiin.

Noin pienelle viikko on vaan liian pieni aika. Meillä on se tilanne, että lapset ovat menneet ja tämä nuorimmille sitten aikanaan noin 1,5 päiväkotiin. Silloin meillä on kummallakin vaan 5 viikkoa lomaa vuodessa ja on tarpeen saada lapsille pitkät lomat päiväkodista. Ei olis varaa siis tuhlata lomaviikkoa kaksin matkusteluun. Isovanhempia käytetään lasten lomien pidentämiseen nytkin, mutta hoitavat siis meillä.

Jos olis tilanne, että olisi molemmat paljon kotona ja isovanhemmat asuisi samassa pihapiirissä, niin silloin saattaisin tuollaista ajatella.

Mun mielestä on parempi ottaa vaikka kerran kuussa yksi ilta tai vaikka yön yli hoitaja kun kerran vuodessa sitten koko viikko. Nämä nyt ei tietenkään toisiaan poissulje.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme