Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOI EI! MÄ UNOHDIN!!!!

Vierailija
26.02.2012 |

Mulla oli tarkoitus katsoa Oscarit ensi yönä ja herkutella yksikseni. Unohdin kokonaan että ne tulee, enkä nukkunut päiväunia enkä tietenkään sitten ostanut herkkuja :(

En yksinkertaisesti jaksa valvoa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta jäi kavereiden selkääntaputtelukisat väliin!

Noh, kertaa ketkä saivat viime vuonna oscarit, keiden kavereita ne on, ja siitä näet ketkä saavat ne tänä vuonna.

Mua ällöttää toi koko gaala. Valitaan paras hiusmuotoilija ja kynsienviilaaja johonkin amerikkalaiseen elokuvaan, ja sitten tulee kategoria 'paras ulkomainen elokuva'..

Ei ollenkaan sisäänpäinlämpiävää roskaa. Vaikka harva amerikkalainenhan katsookaan ulkomaalaisia elokuvia.

Pitää osata lukea ja keskittyä kuvaan samaan aikaan.

Arvostan huomattavasti enemmän Cannesia ja Berliiniä.

Vaikka niissäkin välillä tuntuu olevan pääosassa se punainen matto ja omituisin puku. Paitsi jos ei osaa näytellä, niin avoin puku.

Vierailija
2/3 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta jäi kavereiden selkääntaputtelukisat väliin!

Noh, kertaa ketkä saivat viime vuonna oscarit, keiden kavereita ne on, ja siitä näet ketkä saavat ne tänä vuonna.

Mua ällöttää toi koko gaala. Valitaan paras hiusmuotoilija ja kynsienviilaaja johonkin amerikkalaiseen elokuvaan, ja sitten tulee kategoria 'paras ulkomainen elokuva'..

Ei ollenkaan sisäänpäinlämpiävää roskaa. Vaikka harva amerikkalainenhan katsookaan ulkomaalaisia elokuvia.

Pitää osata lukea ja keskittyä kuvaan samaan aikaan.

Arvostan huomattavasti enemmän Cannesia ja Berliiniä.

Vaikka niissäkin välillä tuntuu olevan pääosassa se punainen matto ja omituisin puku. Paitsi jos ei osaa näytellä, niin avoin puku.

Pientä glamouria av-mamman arkeen. En ota sitä niin tosissani kuin ehkä sinä otat. Nautin vaan katsella kauniita ja kuuluisia ihmisiä ja miettiä miltä tuntuisi kävellä punaisella matolla ihmisten ihailtavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdit ehkäisyn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän