voi että, meille tulee vauva!!
vihdoinkin! nyt rv13 ja uskaltaisin jo ostella kaikkea vauvalle, mutta kun sukupuolta ei ole tiedossa, viitsiikö sittenkään?
korisänky, onko käytännöllinen ja sopiiko teidän mielestä kummallekin, tytölle ja pojalle?
vinkkejä mitä voisin ostella? kestovaippoja tietysti tilailen kun löytyy kivoja kuoseja!
Kommentit (6)
alun varovaisuus.
edellisiltä on jäänyt pinnis jota käytetään takuulla, mutta nyt pitkän yrityksen jälkeen olis ollut ihana sellainen korisänky alkuun. voi olla että luovutaan siitä ideasta..
en itse neulo mutta toivottavasti mummu neuloo jotain! kiitos kovasti, iloisia asioita vain tosiaan kun ultrassa näytti kaikki olevan hyvin!
Minulla on monta raskautta takana, ei yhtään keskenmenoa, lapsi tosin kuoli isompana. Että elä nyt sen mukaan?
kolmonen on ap ja ihmettelee syvästi miten vertaat lapsikuolleisuutta keskenmenoriskiin, et liene aikuinen ihminen ollenkaan?
vai onko päivä mennyt pilalle tyystin? toivon lämmintä halausta ja kaunista aurinkoista päivää sinulle!
Meillä vasta alkoi vauvanyritys,yrityskierto 2 nyt menossa :) Toivottavasti pian tärppää meilläkin!
Olen haaveillut tällaisesta kehdosta,ajattelin tällaista katosta riippuvaa mallia:
http://www.pikkukenguru.fi/leandervauvankehto-p-727.html
Kun nyt vaan saisi sen positiivisen raskaustestituloksen ensin :D
onnea yritykseen, plussatuulia sinne kovasti vain :) meillä ollaan täällä ihan täpinöissään, niin IHANAA! ei vielä kovasti viitsi huudella kaikille mutta kohtahan sen näkeekin jo, saatiin kertaheitolla ruusunpunainen elämä meillekin! :)
kaiken hankkiminen vauvalle on ihanaa.
Itse en ole koskaan ajatellut etten uskalla tai voi hankkia mitään kovin aikaisin, ettei "vaan käy mitään"
Olen saanut kokea kuusi odotusaikaa, ja aina on ollut ihanaa joko katsoa onko edellisiötä jotain ja sitten alkaa keräämään vauvan omaan kaappiin tai laatikostoon.
Korisänky on ihan hyvä ap, ei tosin vauvasi mahdu siihen kauaa. Häkkisänky on iso ja jollei pehmusteita ja vaikka muutakin "pesän" tuntuiseksi.
En ole halunut tietää kumpi syntyy, tosin vain kahdella viimeisellä raskaudella se on ollut edes mahdollista ja silloinkin koska olin yli 37v...Olisi halutessani tehty lapsivesipunktio.
Hommasin valkoisia, keltaisia, vihertäviä jne. vaatteita ja tarvikkeita. Vasta tytön tai pojan synytessä ostin muun värisiä...
Olet ajatellut kestovaippoja. Ihan hyvä. Neulotko ap jotain tai ovatko mummit innoissaan neulomassa jo?
Nyt vaan ap ajattelet kaikkia iloisia asioita, ja oikein hyvää odotusaikaa teille vanhemmmille.