Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomareissu pitäisi maksaa kuukauden päästä, mistä rahat?

Vierailija
26.02.2012 |

Varattiin matka niin että maksettiin varausmaksu veronpalautuksista. Asiat eivät menneet niin kuin piti, tuli pitkä lomautus, ja koko reissu on edelleen maksamatta..

Eli lainarahaa on saatava noin kaksi tonnia, mikä on järkevintä, visa, joustoluotto, tuohi vaiko joku muu?

Saamme rästit maksettu lomarahoista lähes kokonaan, joten emme aio perua reissua, josta jo varausmaksu on maksettu.

t. Bruttona alle 5000e/kk tienaava kolmilapsinen perhe

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi netistä halvempi matka.

Tai odota äkkilähtömatkoja niitä on aina toukokuussa.

Vierailija
22/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi netistä halvempi matka.

Tai odota äkkilähtömatkoja niitä on aina toukokuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perukaa matka, työttömyyteen vedoten (todistus) voitte saada varausrahoista osan takaisin. Kk-tulonne on sen verran pienet ettei ole varaa elää velaksi. Matkoille vasta kun matka+käyttövarat on kätösessä. Vastaus ei kyllä miellytä teitä, mutta kannattaisi olla itselleen rehellinen, ettei ole nyt varaa lähteä tällä kertaa. Järkevällä taloudenpidolla sitten ensi vuonna.

Vierailija
24/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette todennäköisesti ostaneet valmismatkan, esim. Finnmatkoilta, Aurnkomatkoilta tms. Useimmilla matkanjärjestäjilää on oma lomaluottonsa, voit maksaa ensin pienissä osissa matkaa ja kun rahatilanne paremoi, vaikka koko loppusumman kerralla pois. Tarkista netistä ja soita matkatoimistoon, kaikki järjestyy.

Terveisin tyyppi joka matkailee vaikka ei aina olisi varaakaan,

Kyllä ne tilit siitä tasaantuu...

Vierailija
25/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisi lomamatkalle, jota ei ole makserttu etukäteen.

Vierailija
26/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomamatkaan ja ottaa vielä lainaakin! Etenkin kun tilanne on tuo, että lomautus saattaa yllättää uudelleen. Tai jompikumpi tienaaja sairastuu pitkäksi aikaa ja joutuu sairaspäivärahalle, sekin on vain tietyn aikaa täyden palkan suuruinen ja pienenee nopeasti. Mun mies oli puoli vuotta selän takia lähes vuodepotilaana, ihan yllättäen.

Eikä lapset mitään etelänmatkaa tarvitse, se on tekosyy, sinä sinne matkalle haluat riskillä lähteä. En ole ikinä käynyt Tallinnaa etelämpänä ja olen jo 32v. Lapset (4v ja 7v) ovat käyneet pari kertaa Tukholmassa, muuten on matkailtu kotimaassa. Ihan tyytyväisiä ovat.

Vierailija
27/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti olen ihan normaali. en ole saanut traumoja.

minäkään ole päässyt ja olen 34 v. eikä mun lapsetkaan.

Vierailija
28/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle matkat ovat tärkeitä henkireikiä ja teen vuosittain useita matkoja lämpiin paikkoihin, koska rakastan aurinkoa ja lisäksi Euroopan kaupunkeihin, ne tuovat vähän eri perspektiiviä elämään. Toisinaan otan lapset tai miehen mukaan toisinaan matkustan yksin tai ystävieni kanssa.

Matkustus on harrastukseni. Käytän kaikki rahani siihen.

Emme edes omista asuntoa, elämykset ovat tärkeämpiä kuin materia,

Vierailija
29/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ketään tuttavaa/sukulaista joka lainaisi osan rahasta?

Jotain myytävää?

Voisiko pankista saada lisää lainaa? tai sitten se visa.

Ylityötä ette ilmeisesti voi etukäteen tehdä?

Onko lapsilla säästöjä joita voisitte lainata? Ihan tekisitte kunnon paperit jne.

Iloista lomaa teille.

Me 6h lähdetään ensiviikolla lomalle säästetyillä lapsilisillä ja joululahjaksi saaduilla rahoilla

Vierailija
30/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsen oikeudet on jotain ihan muuta. Ja en missään nimessä suosittele monien tonnien reissua velkarahalla. Tuskin sinulla on syksylläkään rahaa.

Vierailija
31/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ap sitä mieltä että se viikon loma on lapsille niin arvokas, että heitä ei haittaa se ettette sitten koko kesänä voi tehdä yhtään mitään vaikka lapsilla on pitkä loma ja aikaa pilvin pimein?

Vierailija
32/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma ! Nyt keräät kaikki kaapit tyhjiksi ja laitat 200 tavaraa myyntiin, saat rahat siitä.

Ja pientä sälää viet kirppispöydälle. Ala nyt tutkimaan lähikuntasi kirppistarjontaa.

Kun kunnolla tekee duunia, saat summan helposti kasaan. 3 lapsisessa perheessä vaatteita ainakin on ja kaapin perällä niitä häälahjoja, joita ei ikinä tullut käytettyä.

Näin mä tekisin jos olisi pakollinen 2000€ maksu ja säästötili nollilla. Luottokorttien korot on korkeat = lisähintaa matkalle. Eli minimoikaa mahdollinen lainan määrä ja kerätkää mahdollisimman paljon rahaa muilla tavoilla. Lapsetkin voi osallistua tällaiseen kirppari talkooseen luopumalla omista turhista tavaroistaan.

Jos hyvin saatte myytyä tavaraa, niin tästä voi säästää jotain myös pahan päivän varalle.

Vierailija
33/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti ap sitä mieltä että se viikon loma on lapsille niin arvokas, että heitä ei haittaa se ettette sitten koko kesänä voi tehdä yhtään mitään vaikka lapsilla on pitkä loma ja aikaa pilvin pimein?

Mitä lapset kesällä tarvitsevat? Uimaranta 500 metrin päässä, onkivavat, perinteisesti loman lopuksi viikon loma serkkujen kanssa mökillä, trampoliini pihassa, jokatoinen lauantai kohokohtana jäätelöauto ja tietenkin aurinko.. Toistaiseksi, (viimekesänä )6-11 -vuotiaina se on meidän lapsille ainakin riittänyt enemmänkuin mainiosti!

Mitä siitä vielä puuttuu??

ap

Vierailija
34/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapset kesällä tarvitsevat? Uimaranta 500 metrin päässä, onkivavat, perinteisesti loman lopuksi viikon loma serkkujen kanssa mökillä, trampoliini pihassa, jokatoinen lauantai kohokohtana jäätelöauto ja tietenkin aurinko.. Toistaiseksi, (viimekesänä )6-11 -vuotiaina se on meidän lapsille ainakin riittänyt enemmänkuin mainiosti!

Mitä siitä vielä puuttuu??

ap

Vierailija
35/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin eri mieltä kuin nämä vastaajat tässä, etelän loma on oikeasti niin hyvää ruokaa aivoille ja mielelle, tulee niin tarpeeseen lapsille kuin aikuisillekin, että ilman muuta järkkäät asiat niin että pääsette reissuun! Kesällä voi Suomessa kuitenkin elää ja ottaa rennosti, lapset nauttivat kun eivät ole koulussa, se riittää, mutta se loma ulkomailla nollaa päätä ihanasti ja on tosi tärkeä juttu. Meidän perheessä on myös revitty rahat ulkomaanmatkoille vaikka mistä, ei muulla ole niin väliä, kunhan itse ja lapset pääsevät pois täältä vähäksi aikaa :)

Ihan turha on jonkun, jonka lapset eivät ole koskaan olleet kuin Tukholman risteilyllä, nillittää, että ihan tyytyväisiä ovat ilmankin, kun eivät ne sun lapset tiedä mistä ovat jääneet paitsi. Toivottavasti voivat korjata tilanteen aikuisena, kun äiti ei enää päätä, ettei noi mitään matkailua tarvitse...

Vierailija
36/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tänään eli siirtäkää loma pimeimpään kaamosaikaan. Säästätte siihen mennessä rahat ja neuvottelette tilanteesta matkanjärjestäjän kanssa.

Vierailija
37/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aurinkomatkoilla muistaakseni voi siirtää varausmaksun toiselle matkalle. Silloin voisitte vaihtaa matkanne ajankohtaa ja saada lisää aikaa säästä rahaa, jos vain muuten lomat yms. onnistuu.

Vierailija
38/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti suoraan sanottuna :D peru se reissu!! menkää sit joskus myöhemmin sinne reissuun,kun on siihen varaa...hohhoijjaa..

Vierailija
39/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni idioottia olisi heittää hukkaan se 750 euron varausmaksu..

ap

Vierailija
40/51 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä lisääkin korkoja ja tuolla rahankäytöllä muistutuksia ja ulosottoja... No, onneksi ei ole oma talouteni.

Minun mielestäni idioottia olisi heittää hukkaan se 750 euron varausmaksu..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi