Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppisin olemaan onnellinen

Vierailija
26.02.2012 |

Elää hetkessä, ei huomista tai miettien menneitä. Nähdä OIKEASTI kaikki hyvä, mitä ympärillä on eikä vain surra ja surra.

Alan olla jo niin väsynyt itseeni, etten kohta jaksa enää. Jokapäivä tuntuu taistelulta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainakin. Olen silti positiivinen, vaikka ulkoiset seikat on päin persettä. Jatkuva kitkuttelu rahan kanssa, vakava terveysongelma. Mikä tekee sinut noin negatiiviseksi? Voitko tehdä asialle jotain? Sinun pitää PÄÄTTÄÄ, että olet jo tänään positiivisempi mitä eilen. Etsit JOKA PÄIVÄ 5 POSITIIVISTA asiaa elämästäsi. Kyllä niitä löytyy, kun oikein miettii. Jopa pahimpana päivänä.

Vierailija
2/3 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia, joka tekee onnettomaksi.

Onnettomaksi tekee se, kun tuntuu, että kukaan ei välitä siitä, miltä susta tuntuu, ja kuinka jaksat. Sinä ja sinun tunteet eivät ole tärkeitä yhtään kenellekkään. Ei ole olemassa maan päällä ketään ihmistä, joka aidosti ja oikeasti haluaisi, että olet onnellinen, tahtoisi ilahduttaa sinua ja auttaa kantamaan niitä suunnattoman suuria murheita, jotka harteillesi elämä on lastannut.

Tämä tekee onnettomaksi. Ja kun on näin, on erittäin vaikea etsiä niitä positiivisia asioita jokaiselta päivältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päälle vielä terveysongelma, joka voi hyvinkin viedä kuolemaan.Ei siitä tule mitään jos joka päivä velloo negatiivisuudessa. Ei minullakaan ole ketään eikä mitään, itse saan tehdä kaikki.Ei ole minullakaan ystäviä tai sellaista luottohenkilöä. Lapset ja kaikki hoidan yksin. Positiivisia asioita silti löytyy. Se on pitkälti kiinni siitä, minkälaisen päätöksen teet elämästäsi. Päätä olla onnellinen, niin niitä onnellisiakin juttuja löytyy.

Itse tajusin tämän valitettavasti vasta sairastuttuani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä