Onko suhdetta järkeä jatkaa....
jos epäröi?
Meillä on ollut alusta asti unelma suhde. Mies on hyväksynyt poikani edellisestä liitosta ja hän on kohdellut minua kuin kukkaa. Hänen kanssaan tunteet on oikeasti tuntuneet aidoilta.
Tulin raskaaksi ja se ei muuttanut mitään mutta menimme myös kihloihin ja nyt seksielämä ei kiinnosta juuri kumpaakaan. Tai siis minua kiinnostaisi niin mies istuu koneella.. häntä kiinnostaa niin minua jo nukuttaa :( Mies tulee töistä niin hän varmistaa että hänelle on kahvia ja avaa koneensa ja istuu siinä iltaan asti. Hän on ruvennut olemaan hyvin äkäinen pojalle jolla on uhma. Välillä tuntuu että mies toivoisi ettei poikaa olisi. Samalla kun hän on alkanut istumaan koneella on hänen mielenkiinto minua ja yhteisiä tekemisiämme kohtaan vähentynyt hurjasti.
Tunnen itseni jotenkin huonommaksi kuin ennen. Etten enään raskaana ollessa kelpaa. Mies pelaa paljon koneella ja jos pelit kusee niin hän on naama norsun veellä sitten minulle ja pojallekin. Pyydän häntä katsomaan poikaa kun teen ruokaa tai käyn suihkussa niin kone voittaa :(
Nykyään pyydämpä mitä vain niin vastaus on:
-odota en nyt ehdi!
-Ei nyt!
-Ei kerkee!!
-Mulla on peli kesken
Mutta jos joku muu pyytää johonkin mies on heti valmis lähtemään.
Hän on koko raskauteni hokenut kavereilleen ja sukulaisillemme ettei aio juoda ennen kuin minäkin voin. En siis ole pyytänyt tätä vaan päätti itse kun minua rupesi kuvottamaan pelkkä kaljan hajukin. No nyt hän on sitten juonut tänään vaikka piti kaveria mennä auttaan.
Sanoi mulle että juo sanoin minä mitä tahansa häntä ei kiinnosta! Eikä vastaa puhelimeen..
Menköön jos helpottaa mutta miksi pitää sanoa minulle ilkeästi? Miksi täytyy olla vastaamatta puhelimeen?
Onko tässä enään järkeä kun ahdistaa niin pirusti. Itken lähes päivittäin ja minusta onnellinen parisuhde ei ole tälläinen.
Kommentit (11)
Tuntuu että halut kuolee siinä että mies mielummin pelaa kun pyydän. Ja kun hän haluaa klo on jo yli yksitoista illalla ja mua väsyttää. Kun esikoisen takia herään ennen seitsemää ://
-Ap
jos epäröi?
Meillä on ollut alusta asti unelma suhde. Mies on hyväksynyt poikani edellisestä liitosta ja hän on kohdellut minua kuin kukkaa. Hänen kanssaan tunteet on oikeasti tuntuneet aidoilta.
Tulin raskaaksi ja se ei muuttanut mitään mutta menimme myös kihloihin ja nyt seksielämä ei kiinnosta juuri kumpaakaan. Tai siis minua kiinnostaisi niin mies istuu koneella.. häntä kiinnostaa niin minua jo nukuttaa :( Mies tulee töistä niin hän varmistaa että hänelle on kahvia ja avaa koneensa ja istuu siinä iltaan asti. Hän on ruvennut olemaan hyvin äkäinen pojalle jolla on uhma. Välillä tuntuu että mies toivoisi ettei poikaa olisi. Samalla kun hän on alkanut istumaan koneella on hänen mielenkiinto minua ja yhteisiä tekemisiämme kohtaan vähentynyt hurjasti.
Tunnen itseni jotenkin huonommaksi kuin ennen. Etten enään raskaana ollessa kelpaa. Mies pelaa paljon koneella ja jos pelit kusee niin hän on naama norsun veellä sitten minulle ja pojallekin. Pyydän häntä katsomaan poikaa kun teen ruokaa tai käyn suihkussa niin kone voittaa :(
Nykyään pyydämpä mitä vain niin vastaus on:
-odota en nyt ehdi!
-Ei nyt!
-Ei kerkee!!
-Mulla on peli keskenMutta jos joku muu pyytää johonkin mies on heti valmis lähtemään.
Hän on koko raskauteni hokenut kavereilleen ja sukulaisillemme ettei aio juoda ennen kuin minäkin voin. En siis ole pyytänyt tätä vaan päätti itse kun minua rupesi kuvottamaan pelkkä kaljan hajukin. No nyt hän on sitten juonut tänään vaikka piti kaveria mennä auttaan.
Sanoi mulle että juo sanoin minä mitä tahansa häntä ei kiinnosta! Eikä vastaa puhelimeen..
Menköön jos helpottaa mutta miksi pitää sanoa minulle ilkeästi? Miksi täytyy olla vastaamatta puhelimeen?Onko tässä enään järkeä kun ahdistaa niin pirusti. Itken lähes päivittäin ja minusta onnellinen parisuhde ei ole tälläinen.
älä nyt panikoi. hänellä voi olla jotain omaa ahdistusta, mutta keskustele alkoholin käytöstä ja sano ettei tunnu nyt yhtään hyvältä hänen touhunsa täsä tilanteessa.
Vaikkakin on ensimmäinen kerta kun hetkeen ottaa mutta en tykkää että sekin tapahtuu tolleen yhtäkkiä ja salaa.. :/
No toivottavasti hän on onnellinen ja ylpeä itsestään.
tänään meni myös juomaan, eikä vastaa puhelimeen. Kotiin on ollut tulossa jo 5 tuntia, just!
Mikä oikeuttaa häntä olemaan ilkeä pojallesi?
Miksi katselet tuollaista pelaavaa reppanaa? Joka ilmeisesti kohtelee sinuakin kuin saastaa..
Mieheni ei ole luvannut tulla kotiin mutta olisin soittanut että kun joskus suvaitsee saapua voisi tulla abc:n kautta niin ei tarvitsisi minun lähteä heti aamulla tarpomaan kioskille. Eipä tuo vastaa eikä edes soita takaisin.. Viestiin ihme kyllä vastaa. Liekö siellä jotain mitä ei halua mun kuulevan ?
Ja katselen häntä koska ainakin viellä uskoisin rakastavani häntä! Ja onhan hän nyt osa lapseni elämää ja meille yhteinen tulossa.
hän ottaa minun tietokoneella istumisen puheeksi. käyn kuulemma liikaa faebookissa. No tylsyyttäni luen sieltä päivityksiä, katselen sellaista mammojen omaa jutta ja suurimmaksi osaksi metsästän vauvalle kaikkea tarvittavaa.. Usein sammutankin koneen ja rupean tekemään muuta.. että mies voisi myös sulkea omansa ja tulla ihan vaan vaikka seurakseni tekemään jotain.. mutta ei -.-' Sitten avaan koneen uudelleen ja uppoudun sinne. Siis ihan sen minkä lapsenhoidolta ehdin..
hän ottaa minun tietokoneella istumisen puheeksi. käyn kuulemma liikaa faebookissa. No tylsyyttäni luen sieltä päivityksiä, katselen sellaista mammojen omaa jutta ja suurimmaksi osaksi metsästän vauvalle kaikkea tarvittavaa.. Usein sammutankin koneen ja rupean tekemään muuta.. että mies voisi myös sulkea omansa ja tulla ihan vaan vaikka seurakseni tekemään jotain.. mutta ei -.-' Sitten avaan koneen uudelleen ja uppoudun sinne. Siis ihan sen minkä lapsenhoidolta ehdin..
ehkä kyllästynyt sinuun ja lapseesi ja pelaa juuri ettei tarvitse olla kanssasi!
Mieti vaikka etukäteen muutama kiva juttu, mitä voisitte tehdä yhdessä.
raskaus pilasi parisuhteen. mutta toivon että se helpottaa raskauden myötä ja sullakin ne halut tulee takaisin. mullakin tuli, nyt panettaa jatkuvasti, just päästiin keskiraskaudelle.
haluan eroa mutta lapsen vuoksi olen tässä ja yritän. koita muistaa myös että hormonit saa asiat ihan valtaviin mittasuhteisiin vaikka asia ei niin kovin iso oliskaan.