Onko miehelläsi tatuointi?
Kommentit (24)
kaunis tytsi kuvailtuna munassaan.
polttareistaan tatuointi käsivarressa.
ja toivottavasti ei ikinä otakaan.
alemman sosiaaliluokan juttuja
Toinen käsivarsi kokonaan tatuoitu. Mies haluaisi lisää, mutta minä kieltäydyn katselemasta kokotatuoitua vartaloa.
Ja nyt kun tarkemmin mietin, en ole ikinä ollut suhteessa eikä minulla ole edes ollut yhden illan juttua miehen kanssa, jolla olisi tatuointi. Liikun vissiin vähän eri porukoissa kuin nämä kroppansa kuvioijat.
vähän liiankin kanssa. Muut naiset kuolaa tatuoidun mieheni perään (lähinnä nuoret tytöt) mutta minä en voi sietää niitä.
Ja nyt kun tarkemmin mietin, en ole ikinä ollut suhteessa eikä minulla ole edes ollut yhden illan juttua miehen kanssa, jolla olisi tatuointi. Liikun vissiin vähän eri porukoissa kuin nämä kroppansa kuvioijat.
Mun miehellä on toinen käsi tatuoitu, olemme molemmat akateemisia. Minä olen akateemisesta suvusta, mieheni ns. alemmasta sosiaalisluokasta. Aikamoista wt-porukkaa siis minäkin. Kyllä niitä tatuointeja on nykyään ihan kenellä vaan, paitsi ehkä siellä sinun keski-ikäisissä joukoissasi.
Selässä kolme,oikea käsi tatuoitu kaulaan asti,vasemman käden sormet ja puolikas käsivartta.
Rintakehässä ja vatsassa.
Pohkeissa kummassakin yhteensä neljä...Niin ja peukalon ja etusormen välissä...
Muistinkohan kaikki??
Yksi. Saisi olla enemmänkin. Ihan tavallinen akateeminen mies on kyseessä :D
No ei oo vitsi vitsi haittaakse? =)
Onneksi. Eikä korviksia eikä muita lävistyksiäkään.
Onhan sillä. Oikees hauikses on kaks erilaista ötökkää, rinnas on yks kuva, toises pohkees on kuva ja vasemman kyynärpään kohoras on pari pientä.
Vähemmän niitä silti on kun mulla.. :D
kaksi toisessa käsivarressa. Mies on jo toisen polven tekniikan tohtori joten se siitä wt:stä :D Itselläni ei ole tatuointeja ja tuskin tulee, eikä miehellekään lisää. On ottanut tatuointinsa teini-ikäisenä.
samoin kuin minullakin, kummallakin yksi (meiehllä suuri). Kummatkin akateemisia, mies on it-alan yrittäjä, minä henkilöstöpäällikkö eräässä suomen suurimmista yrityksistä. En koe että olemme lähellekään alempaa sosiaaliluokkaa.
nilkassa kuva jonka merkitystä en ymmärrä, joku vanha läppä
eikä varmasti tulekaan.