Aion antaa miehelleni luvan käydä vieraissa
Olemme olleet yhdessä kolme vuotta, nyt viimeisimmän vuoden on ollut vaikeampaa. Jo ennen mieheni tapaamista kärsin masennuksesta johon söin lääkkeitä (ja takana myös 3 vuoden terapia). Viime kesänä veljeni menehtyi alkoholin seurauksena enkä ole oikein selvinnyt siitä. Ikävä ja syyllisyys ovat olleet hirveitä, olen aloittanut uudelleen lääkkeet, joiden myötä olo on helpottunut, mutta en jaksa panostaa parisuhteeseeni. Mieheni on myös poissaoleva ja yrittää tukea minua, mutta nyt kun ahdistukseni on jatkunut ja jatkunut, olen alkanut säälimään miestäni, jonka huomaan myös tuijottavan seinää aamuisin. Ongelma läheisyydessä on lääkityksen aiheuttama epäseksualisoituminen. En tunne itseäni naiseksi, en halua ketään enkä halua että minua halutaan. toivon parantuvani tästä, uskon että vuoden sisällä helpottaa (olen hakemassa omarahoitteisesti takaisin terapiaan). Mutta mieheni. Hän yritti lähestyä ja torjuin hänet niin, että hänen huokauksensa jäi vaivaamaan. Tiedän, että hän ei ikinä pettäisi ja hön sanoinin, että hän haluaisi vain meidän olevan onnellisia. Mutta minä haluaisin vain olla rauhassa ja eheytyä omalla ajallani, ilman paineita.
Niinpä aion antaa hänelle luvan elää elämää "huoletta", kunhan vain pitää huolen etten saa tietää, eikä hän rakastuisi kenenkään. En itsekään tiedä enää mistään mitään, mutta en jaksa enää näitä paineita läheisyydestä ja seksistä.