Mä vihaan itseeni, elämääni, haluan kuolla
Lasten takia yritän pitää itseni hengissä. Mutta mä vihaan ja inhoon mun elämää. Inhoon paikkaa, jossa asutaan. Lasten takia en voi muuttaa veke, koska on koulu ja kaverit sekä tukiverkot täällä. Mun elämän ainut pieni hohto on työ, jota en jaksa tehdä, mutta näkeepä edes ihmisiä. Muut ajat istun yksin kotona. Mullei oo ystäviä, oon yrittänyt heitä saada, esim ryhmäterapiasta, missä käyn, mutta kaikilla on omat kuviot, ketään ei kiinnosta minä. Painoindeksi on 31. Vihaan tätä kroppaa, mutta kun ei oo voimii laihduttaa, ruoka on ainut lohtu. Liikun monta kertaa viikos, muttei se mitään auta. Aineenvaihdunta on nolla, kehonkoostumusmittauksen mukaan. Kiitos masennuslääkkeiden, joita syön. Mä haluaisin tappaa itseni. Oon yrittänytkin, mutta en onnistunu. Nyt pakko koittaa pysyä hengissä, että lapsilla ois äiti. Isä ei oo kuvioissa. Eikä miehet kiinnosta mua, eli älkää ehdotelko uutta ihmisuhdetta. Käyn terapias. Mut ei auta. Ku elämä on niin paskaa, ei siihen auta ees terapiat.
Kommentit (40)
Juu, että tsemppaamalla tää tästä koheneekin. Jaksan lähinnä nukkua. ap
lapsista huolehtiminen, mikä sekin on kyllä riittävän tärkeä pysyäkseen hengissä.
Minä suosittelisin Raamatun tutkimista ja hyvän suhteen saamista Jumalaan.
Muista, että vaikka masentuneena elämä voi näyttää todella synkältä, niin masennus voi olla kuin myrskypilvet jotka yht'äkkiä ovatkin poissa. Odottelu voi vaan olla rankkaa. Mutta usko, että masennuksen voi voittaa. Joskus menee kauemmin, joskus pilvet väistyy nopeammin.
jos oot vasta alottanu niin meneehän siinä aikaa kauanki ennenkun vaikutukset näkyy...
älä anna periksi!
Elviksellä oli samalaisia ongelmia, paitsi se ei ollut äiti, mutta noin muuten.
Elviksellä oli äiti. Ajattele millainen äiti se oli. Se oli Elviksen äiti eikä mikä tahansa äiti.
Sulla on samat mahdollisuudet, kuin Elviksen äidilläkin oli.
Nyt pää pystyyn ja mieti kuningatarkakkua kaikilla täytteillä. Otat haukun haarukalla ja suljet silmäs. Kuuntelet tämän ja oot siideri.
6 Mä olen jos uskossa, mutta eipä siitä apua oo eikä Jumala mua auta. Ja 7 oon syönyt viisi vuotta lääkkeitä, annosta nostettu maksimiin ja eri merkkejä kokeiltu. ap
Jos asut täällä päin, niin minä voisin olla jonkunlainen kaveri. Minä olen todella ypöyksin. Pitääkö ne sun sukulaiset lapsiasi koskaan siten et pääset itse tuulettuun?
Haluaisitko lähteä jonnekin matkalle? Mäkin tarttisin matkaseuraa.
Mulla oli yksi kaveri (mies), joka joka päivä oli muhun yhteydessä Skypellä, mutta se kuoli yllättäen enkä mä oikein edes tiedä sen kuolinsyytä enkä sitä mistään saa tietää.
Ja mun toinen kaveri (nainen) sai aivoverenvuodon ja sekin on nyt ihan poissa näistä maailmoista.
Mulla olisi siis tilaa uudelle ystävälle. Ei valitettais tätä elämän karmeutta vaan tehtäis jotain pikkujuttuja.
Sanot, että haluat ihmissuhteita, mut sit sanot että et halua uutta ihmissuhdetta. Tarkoitatko tolla jälkimmäisellä, että et halua uutta miessuhdetta? Joo, ei niitä seksijuttuja kaikissa elämäntilanteissa jaksakaan.
Sulla on monta hyvää asiaa:
- työ
- lapset
- tukiverkko
- riittääkö rahat vai mättääkö niissä??
- miehet, mutta niistä viis??
Ja pielessä sulla on ton kirjoituksen perusteella
- paino ja aineenvaihdunta
- asuntoalue
- haluat ystävän, vai etkö haluakaan??
- riittääkö rahat vai mättääkö niissä??
Siis missä oikein mättää ja mistä mätätys on saanut alkunsa - tiedätkö?
Ei toi painoindeksi 31 kait ihan kamalan paha ole, vai onko? Ei nämä porukat mihinkään mallinmittoihin kaikki ikinä pääse. Löydätkö itsellesi kivoja vaatteita? Siitä voisit alkaa ja tehdä itsellesi vaikka muodonmuutoksen. Ei ne aina mikään suuri rahakysymys ole, enemmänkin mielentila.
Siis mikä on se "elämä on niin paskaa"? Kertoisit tarkemmin. Moni muu voi tuntea samoin kuin sinä ja niiden vois tehdä hyvää kuulla. Parempi homma kuin joku terapia. Ja siihen "elämä on niin paskaako" sä niitä masennuslääkkeitä syöt? Mä en söisi pillerin pilleriä tommoiseen oireeseen.
Sisältöä elämään, mitä? Oon yrittänyt saada kavereita. Liikuntaa harrastan, mut seku tuntuu nykyään turhalta ku vaan lihon. En osaa mitään, en soittaa, kirjottaa, oon fyysisesti kömpelö vaikka liikunkin. Mä taidan vaan olla syvästi masentunut ihminen. Olin pari viikkoo suljetulla. Kumpa pääsis sinne taas. Mutta ku en voi lasten takia mennä, jättää heitä sukulaisille. ap
jos on niin vakava masennus, eikä masennuslääkkeet auta kunnolla.
kai kilpirauhasarvot on tsekattu?
Mä haluaisin kavereita, en miesystävää. Ku ei oo voimia eikä kiinnostusta seksiin tai seurusteluun. Mä en tiedä, miksi tunnen elämäni näin paskaksi. Mä en nauti tästä. Kaipaan kavereita ja muutaki ku kotona makaamista. Kyllä mä ilman lapsiaki pääsisin jonneki, mutta minne? Salilla käyn yksin. ap
Mä voisin lähteä moneen juttuun "mukaan".
Lasten takia yritän pitää itseni hengissä. Mutta mä vihaan ja inhoon mun elämää. Inhoon paikkaa, jossa asutaan. Lasten takia en voi muuttaa veke, koska on koulu ja kaverit sekä tukiverkot täällä. Mun elämän ainut pieni hohto on työ, jota en jaksa tehdä, mutta näkeepä edes ihmisiä. Muut ajat istun yksin kotona. Mullei oo ystäviä, oon yrittänyt heitä saada, esim ryhmäterapiasta, missä käyn, mutta kaikilla on omat kuviot, ketään ei kiinnosta minä. Painoindeksi on 31. Vihaan tätä kroppaa, mutta kun ei oo voimii laihduttaa, ruoka on ainut lohtu. Liikun monta kertaa viikos, muttei se mitään auta. Aineenvaihdunta on nolla, kehonkoostumusmittauksen mukaan. Kiitos masennuslääkkeiden, joita syön. Mä haluaisin tappaa itseni. Oon yrittänytkin, mutta en onnistunu. Nyt pakko koittaa pysyä hengissä, että lapsilla ois äiti. Isä ei oo kuvioissa. Eikä miehet kiinnosta mua, eli älkää ehdotelko uutta ihmisuhdetta. Käyn terapias. Mut ei auta. Ku elämä on niin paskaa, ei siihen auta ees terapiat.
lapset kärsivät . kadut joskus jos itsesäälisi takia ryvet liian kauan. ymmärrän sinua, mutta tilanteeseen ei saa jäädä.kroppakaan ei ole koko elämä, paljon tärkeämpää on esim, terveys. käy seurakunnan tilaisuuksis. arvaa miksi? ihminen ei elä ainoastaan leivästä vaan jokaisesta sanasta joka Jumalan suusta lähtee. jos vähä mietit on aina niitä joilla on paremmin ja niitä joilla on huonommin. esim, suui asia että lapsi ei oo syövän kouris. yritä tuottaa lapsillesi iloa ja jos mahdollista olisi varmaan hyvä että näkisivät isäänsä. ja kun kersoista huolehdit , unohdat itsesi. emme kertakaikkiaan ole olemassa vain itseämme varten , niin lähellä kun se oma napa onkaan. äideillä ja isillä ei tänä päivänä ole "varaa " liikoja keskittyä itseensä ,vaan lapsiinsa, muten tulee huonot tulokset , heikko sukupolvi.
kannattaa varoa ja se voi olla kamalan rasittavaakin, vaikka uskovainen olisi kuinka intoa täynnä jumalan sanan vuoksi.
Vieläkö taimi.ry:llä on se ystäväsivusto, jonne voi laittaa yhteystietonsa, jos etsii ystävää? Se on se sellanen mt-palsta. Käyn kurkkaamassa ja katson jos voin laittaa sinne sulle jonkun viestin niin tavoitat mut.
http://www.taimiry.fi/toimintakalenteri/98-taimin-ryhmien-esittely
Mä en ole kirjautunut minnekään. Sinne vois siis mennä ihan kaikki ihmiset taviksista mt-kuntoutujiin ja muihin.
Kaikista parasta on jos mt-kuntoutuja on ihan tavisihmisten kanssa tekemisissä.
Koska hän on kuollut. Jumalaa ja Jeesusta mä joka päivä rukoilen, mutta ei ne vastaa. Seurakuntaan en uskalla mennä, koska en ole sellainen uskovainen etiikaltani ja käytökseltäni, että en kestä sitä käännytystä. Mulle voi 10 laittaa mailia inea@wippies.com terv ap
jos tuntuu ettei siitä ole mihinkään, vaihda.
Jokainen itsesäälissä rypevä voisi miettiä miten vaikeaa pääministerillä on olla kaikkien arvosteluiden kohteena.
Liikaakin, alkaa sukulaisten naamat jo ahistaa, mut pakko kestää heitä koska en yksin jaksa lapsia hoitaa. Masennuslääkettä vedän maksimiannoksena kahta sekä seroquelia nukkumiseen 100 mg. ap