Mies oli muka kiinnostunut, mutta teki katoamistempun.
Että niin klassisesti näyttää käyneen. Mikään suuri romanssi ei ole kyseessä; on vain viestitelty, mutta viime viestissään hän kertoi aivan selvästi ja konstailemattomasti olevansa kiinnostunut minusta. Nyt kuitenkaan en ole kuullut hänestä viikkoon. Uskoisinhan minä, että kiinnostus lopahti, mutta hän on käynyt kuitenkin tässäkin välillä katsomassa profiiliani pari kertaa.
Huonoa käytöstä vähintäänkin. Mitään en aio tehdä, on hänen vuoronsa. Miksi pitää nimenomaisesti väittää olevansa kiinnostunut, jos ei oikeasti ole?
Kommentit (11)
täällä. Mun hyypiöni otti yllättäen yhteyttä ja tavattiin.. mitään ei sovittu tarkemmin nyttenkään. En tiedä, kannattaako tommoseen ihastua, kun yhteydenpito on mitä on. Sitten kun se haluaa nähdä, tulee viesti. Varmaankin muutakin vireillä? Ja hänellä on tosiaan pitkä suhde takana ja varmasti etsii "sitä huipputyyppiä". Luulen, että voisin olla hänelle semmoinen:) Mutta alistunko tässä vaiheessa hänen ehtoihinsa?? Kun tuntuu, että hän tässä nyt määrää tahdin. Sanokaas neuvoja?
täällä. Mun hyypiöni otti yllättäen yhteyttä ja tavattiin.. mitään ei sovittu tarkemmin nyttenkään. En tiedä, kannattaako tommoseen ihastua, kun yhteydenpito on mitä on. Sitten kun se haluaa nähdä, tulee viesti. Varmaankin muutakin vireillä? Ja hänellä on tosiaan pitkä suhde takana ja varmasti etsii "sitä huipputyyppiä". Luulen, että voisin olla hänelle semmoinen:) Mutta alistunko tässä vaiheessa hänen ehtoihinsa?? Kun tuntuu, että hän tässä nyt määrää tahdin. Sanokaas neuvoja?
Täysin toisen ehdoilla meneminen ei ole hyvästä. Omien kokemusteni mukaan kannatta pitää oma pää pystyssä ja olla mahdollisimman rehellinen ja avoin. Miehet ei usein tajua vihjeitä ja kaikenlainen pelaaminen ja leikkiminen ei ehkä anna kovin hyvää alkua millekään vakavalle.
T:8
samoin...
missä olet profiilissa??
Mä myös viestittelin yhden miehen kanssa n. 1½ kk. Ei saatu mitenkään aikatauluja sopimaan, että oltais tavattu. Pari kertaa sovittiinkin tapaamisesta, mutta mies ei sitten ilmestynytkään paikalle. Olin ihan raivona. No, ajattelin vielä yhden mahdollisuuden antaa, kun tuntui mukavalta hepulta muuten. Taas kriittisellä hetkellä (toissapäivänä) ukko "katosi". Tänään tuli viesti, että palataan asiaan suotuisampaan aikaan. Poistin numerotiedot puhelimesta enkä aio enää vastata.
Viestiteltiin ja mies kertoi että hänelle tulee kiva tunne mun viesteistä ja sit PING! yhtäkkiä hän ei edes lukenut viimeksi lähettämääni. :O
Nähtiin kahdesti. Mies oli niin kovin kiinnostunut. Oltiin näkemässä vielä yks päiv'.. mutta nyt ei enää kuulu mitään. PASKA!
Niin tuttua. Kyse on varmaankin sellaisesta about kolmekymppisestä? Noitahan riittää. Tuon ikäisiä vaivaa joku päättämättömyys. Ollaan ehkä toiselle kierrokselle menossa, erottu pitkästä suhteesta ja sitten pitäisi löytää joku tosi superhuippu siihen rinnalle. Ihastuminen käy helposti, mutta lopahtaa yhtä helposti. Yksi mun miespuolinen kolmekymppinen ystävä kertoi ihastuvansa kerran viikossa tulisesti, mutta kiinnostus lopppuu aina heti ja sitten pakoillaan, kun on niin kiusallista sanoa suoraan. Ehkä on hyvä vähän pitää niitä naisia varalla, jos joskus sitten taas haluttaiskin. Viime viikolla se myi kirpparilla vaatteita, korviksia ym. joita sen kaikilta "niiltä oikeilta" oli unohtunut sen kämpille yhteisten öiden jälkeen.
Ei siinä iässä viitti ihan muuten vaan heilua kuukausitolkulla, vaan sitten jos heilutaan, niin sitten sen pitäisi olla elämää vakavampaa. Ja niin ne naisetkin olettaa kuulemma=)
Mutkin on jätetty odottelemaan kuin nalli kalliolle kaikkien hempeilyiden ja ihastuksentunnustusten jälkeen. Kyseessä vielä tavallista sivistyneempi ja älykkäämpi tapaus (niin luulin). Kahden kuukauden päästä tuli viesti, että sori, tulikin toinen ihastus. Ohhoh hyi.
A) löytyi parempi, mutta haluaisi roikottaa sinua varapanona
b) vaimo alkoi epäilemään, joten mies leikkii hetken uskollista