Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellekään tehty onnistuneita hiustenpidennyksiä?

Vierailija
25.02.2012 |

Ja plajon maksoi?

minulla puoli pitkät todella paksut hiuksetm, joihin haluaisin pituutta. Haluaisin siis kasvattaa omaa tukkaa pidennysten kanssa. meneekö tukka aivan pilalle niistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän clip -on pidennyksiä, on omalle tukalle paljon paremmat.

Vierailija
2/9 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen tätä!

On todella luonnolliset, ei vahingoita omia hiuksia ja nimenomaan voit kasvattaa omia hiuksia! Olen käyttänyt pidennyksiä jo 8 vuotta, eikä omat hiukseniole vaurioutuneet. Tärkeää on että tekijä on ammattilainen, ja että niitä hoidetaan kotona oikein!

Vida Hair kylmäkeratiinipidennykset

Sähköposti info@hairbynature.fi

Sivusto http://www.hairbynature.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiden kanssa kasvattanut omaa tukkaa. Nyt luovuin pidennyksistä, koska oma tukka on jo mukavan pitkä. Oma tukka ei ole vaurioitunut mitenkään.

Huomasin muuten, että mulla D-vitamiini 10 mikrog / päivä sekä muutama lasillinen Valion plus-maitoa päivässä ovat vahvistaneet hiuksia ja kynsiä ihan oikeasti. Luulin, etten voi enää kolmen lapsen jälkeen pitää pitkiä hiuksia, mutta nyt nämä ovatkin ihan ok. Mutta tosiaan vuoden projekti oli, ja pidennykset olivat mulla noin vuoden. Välillä tietysti laitettiin ne uudestaan´.

n40

Vierailija
4/9 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti pidennykset, koska mulla ei ole omia hiuksia juuri lainkaan. Eikä auta vitamiinit ja muut, kun hiustyyppi nyt vain on hyvin ohut ja hiuksia on vähän.

En ole huomannut, että omat hiukset olisivat kärsineet. Ihan tavallisilla liimasineteillä ovat. Mulla on värjäämättömät omat hiukset ja silti on löytynyt tosi mätsäävä väri ja tekijä on hyvä, joten melko luonnollisetkin ovat. Usein ihmiset ihailevat eivätkä tajua, että nämä ovat pidennykset ennen kuin kerron.

Tosin ei mua yhtään haittaa, vaikka joku huomaisikin, että on pidennykset, minkä mä sille mahdan, että mulla ei ole omia hiuksia?

Vierailija
5/9 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ommellut ja hyvät on :)

Maksoi 220e.

Vierailija
6/9 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vida hairin kylmäkeratiinipidennykset olivat laadultaan surkeimmat pidennykset mitä olen koskaan ottanut. Jouduttiin poistamaan jo kuukauden kuluttua koska takkuuntuivat koko ajan!!!! Lisäksi poisto ei tahtonut onnistua, poistoaine ei kyennyt niitä kunnolla irrottamaan :( Korvaukseksi tarjottiin uusia hiuksia, arvata saattaa halusinko. En todellakaan voi näitä suositella! Eikä kyse ollut siitä etten olisi osannut niitä hoitaa, sillä useamman vuoden ajan minulle on yhä uudelleen ja uudelleen laitettu great lengthsin pidennyksiä, jotka ovat pysyneet hyvinä aina poistoon saakka. Huippulaatua! Palasin niihin enkä ole katunut.

Vierailija
7/9 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippipidennys todettu minulle parhaaksi. Kesäksi otan uudestaan.

Vierailija
8/9 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään kenen tukka ei olisi ohentunut ja jouduttu reilusti leikkaamaan lyhyemmäksi pidennysten jälkeen. 

Kaikenlaisista on kokemusta, yhtä huonoja hiuksille. Totuus jota kampaajat ja hiuspidennyskierteessä elävät eivät kerro!

Vierailija
9/9 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se riippuu niin paljon siitä omasta tukasta ja hiuspohjasta mitkä pidennykset valitsee, että ei sitä oikein täällä voi kukaan sanoa mitkä olisivat ne parhaat. Kannattaa käydä kampaamossa näyttämässä hiuksensa ja kyselemässä pidennysvaihtoehdoista.

Kuitenkin hius kasvaa vuodessa jo sen verran, että minusta on ihan ok pitää mitä tahansa pidennyksiä sen ajan. Eli ei pitäisi tulla mitään vaurioita oikein laitettuna ja hoidettuna.

Tietysti on näitä kauhukokemuksia mutta missä asiassa niitä nyt ei olisi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan