Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt mua oksettaa jo yölläkin!

Vierailija
25.02.2012 |

viime yönä heräsin pari kertaa siihen että oksetti ja etoi vimmatusti. mihin tätä pahoinvointia enää pääsee pakoon jos makuuasentokaan ei auta.. Rv6 menossa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on auttanut rahka tai jogurtti, ostan aina pienimmän purkin mitä kaupasta löytyy ja syön sen heti kun paha olo tulee

Vierailija
2/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin pahoin ensimmäisessä raskaudessa melkein kolme ja toisessa neljä kuukautta, koko ajan. Ihan koko ajan, myös yöllä.

Läälkäristä saa lääkettä (jota yleensä siis annetaan sytostaattihoitojen aiheuttamaan pahoinvointiin), mutta sekään ei vie etovaa oloa pois, ainoastaan estää oksentamisen.

Tsemppiä. Kyllä tuo viimeistään silloin loppuu kun vauva on ulkona. Itse olen kummallakin kerralla oksentanut viimeisen kerran juuri ennen ponnistusvaihetta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa mitään pahoinvointilääkettä, pelkään että niistä tulee vauvalle jotain. joten siis vaan kärsin.. viime raskaudessa mulla ei ollut tämmöstä yöpahoinvointia ollenkaan ja viime yönä olinkin ihan ihmeissäni että ei voi olla totta..

Vierailija
4/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kanssa pahoin yöllä, päivällä ja aamulla sekä illalla. Pahoinvointi jatkui noin 20. viikolle.

Minulla oli yöpöydällä tuc-suolakeksejä ja mehua. Käydessäni pissalla rouskutin keksejä ja hörppäsin mehua, välillä heräsin myös pahaan oloon, kun vaihdoin asentoa.

Vierailija
5/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio ottaa mitään pahoinvointilääkettä, pelkään että niistä tulee vauvalle jotain.

valita. Joillain lääkkeen oton vaihtoehtona voi olla tiputuksessa sairaalassa oleminen.

-ohis

Vierailija
6/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seaband-rannekkeet jotka perustuu akupunktioon, vähentää pahoinvointia. googlaa ja jos kiinnostaa niin laita meiliosote.

t. ekana vastannut jolla jo viikkojen puolestakin alkaa helpottaa

Vierailija
7/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio ottaa mitään pahoinvointilääkettä, pelkään että niistä tulee vauvalle jotain.

valita. Joillain lääkkeen oton vaihtoehtona voi olla tiputuksessa sairaalassa oleminen.

-ohis

Itselläni ei sitä mahdollisuutta ollut, vaikka kahdessa raskaudessa lähete sairaalaan kirjoitettiin. Ei vaan ollut ketään joka olisi muista lapsista huolehtinut, joten ainut vaihtoehto oli oksentaa kotona. Mutta niinpä vaan siitäkin hengissä selvittiin :)

Vierailija
8/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeiluun.

Vierailija
9/9 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaa itsesi lähes istuma-asentoon, mulla vatsan korvennus oli valtavaa närästystä, mikä tuntui koko kropassa. Kokeile myös Rennietä. Mulla oli ranneke, vieläkin tulee paha olo, kun ajattelen koko ranneketta. Ja joku sanoo, että B6-vitamiini auttaa. Yritä juoda, jotta et joudu tiputukseen. Ota sairaslomaa ihan reippaasti töistä ja neuvolalääkäriltä voi saada reseptin johonkin pahoinvointilääkkeeseen, mikä mulla auttoi sen ajan, että sain syötyä jotain. Tsemppiä, pitkä aikahan se on, mutta kyllä se 12 viikko tulee joskus vielä täyteen!