Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset vesijumppaajat hoi!

Vierailija
25.02.2012 |

Miten olette ratkaisseet rintavarustuksen tukemisen esim. hydrobicissä? Inhottava ongelma kun tuntuu että tissit vaan hölskyy. Ostin tosi napakan ja tukevan uimapuvun ja se riittääkin hyvin esim vesijuoksuun, mutta jumpassa kun osa rinnoista on aina välillä veden päällä ei tuki tahdo riittää. Olen miettinyt, pitäisikö kokeilla urheilurintsikoita uikkarin alle vain onko ihan älytön idea? Kenelläkään kokemuksia tästä ongelmasta? Kokoni on 75F.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hydrobicissa ohjeena on kuitenkin pysyä koko ajan vedessä (hartioita myöten). Missä liikkeissä teillä noustaan sieltä vedestä ylös?

Vierailija
2/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut ainoa asia, mikä mulla tulee mieleen on, että voi juma jos pääsisin katsomaan snorkkeli päässä veden alle, kun teikä vetää kannut tytisten altaassa! :D Tykkään tisseistä, vaikka hetero olenkin.

Mutta joo, itse suosittelisin kokeilemaan urheilurintsikoita. Jos ovat jotain hyvää teknistä materiaalia, käyttäytyvät varmaan ihan hyvin märkänäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sportmallia ja ostettu rintaliivikoon mukaan joka on 80F. Se on tiukka pukea koska siinä ei ole elastaania, mutta tissit ei pompi ollenkaan vesijumpassa.

Omani tilasin Bravissimosta. En pysty kunnolla vesijumpata muissa uikkareissa.

Vierailija
4/4 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim hypyissä tulee pakostikin osa rinnoista veden päälle. Ei siis välttämättä nänniin asti, mutta kuitenkin. :) Juu ja varmaan se hupaisalta veden alta katsottuna näyttää, en kuitenkaan usko että ihan ainoa olen jolla on tätä ongelmaa.

Täytyy kyllä vielä vilkaista noita Bravissimon valikoimia. Rintsikoiden kanssa säätäminen tuntuu niin epämiellyttävältä ja olen miettinyt että ei niitä kyseisiä rintsikoita sitten välttämättä voikaan enää muualla käyttää, kloori varmaan jollain tavalla kuitenkin vaikuttaa.

Kiitoksia! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi