Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupeili kertoo totuuden sulle pakkelinaama

Vierailija
23.03.2012 |

Ikäryhmässäni 29-40 v. naiset joka kerta nähdessään kytätään vain toisen naamavärkki, miten on vabhentunut, onko tullut uurteita ym.. MIELESTÄNI NIIN TURHAA JA PINNALLISTA, ETTÄ LOPETIN NÄKEMISEN. HYVIN MENEE.

Itse olen kolmevitoseksi erittäin hyvin säilynyt, ja tarkoitan naamaani AAMULLA ENNE HIVENTÄ MEIKKIÄ.

Pahin toisten kyttääjä-ämmä on kohta 37, meikkäsi ennen aamulla tunnin, nyt kuulemma ylikin, koska primereiden ym pohjustuspakkeleiden laitto enne varsinaisia meikkivoiteita,puutereita(plus miljoonaa eri meikkituotetta) vie PALJON AIKAA. On mulle kade, kun meikkaan vain 5 min. ja näytän silti freesimmmältä.

ko.henkilö peittää huivilla isot hörökorvat, maalaa huulet sentin yli, asentaa tekoripset,käyttää kuiviin halkeileviin lyhyisiin hiuksia lisökeosia, tekokynnet. OLLAAN SIIS KATEITA SELLAISELLE, jolla luonnostaan kauniimmat ominaisuudet. Sorry, en voi olla enää tuollaisen kaveri, koko ajan vain pälyillään toisen naamaa ja piirteitä ja koitetaan päästä samaan kahden tunnin ehostuksilla...heheh !

Vinkkasin, että AAMUPEILI KERTOO TOTUUDEN MISSÄ KUNNOSSA IHOSI ON.... ym .

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä näytän aamulla peilistä katsoen siltä että en viitsi ihmisten ilmoille lähteä ilman puolen tunnin pakkelioperaatiota. Mutta en minä kyllä todellakaan ketään muita kyttää että miten on vanhentunut tai onko meikkiä tms. Kunpahan vaan yritän saada itsestäni edes jotenkuten terveen tai edes elossaolevan näköisen.

Se aamuhirviö ei sitä ole: sinertäväntummat silmänaluset, tulipunaista rosaceaa nenällä ja poskipäillä, vaaleat silmäripset ja kulmakarvat, sinertävät ihoa vaaleammat huulet.

Vierailija
2/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat tosi inhottavalta ihmiseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ikävää että mun hörökorvat ja meikki harmittaa sua noin paljon, saisitkohan vaikka vertaistukea jostain kusipäiden yhdistyksestä?

Vierailija
4/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalinen reps. en ole aikoihin nauranut näin.

onneksi on vielä ihmisiä, joilla on pienet murheet. se antaa toivoa.

Vierailija
5/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLISI HELPPO TEHDÄ JOHTOPÄÄTÖS; MITÄ ENEMMÄN LISÄKKEITÄ AKKA TYÖNTÄÄ NAAMAANSA JA KEHOONSA, SEN MALTTAMATTOMAMPI JA KATEELLISEMPI VOSU KYSEESSÄ. PERUSTELUT: Kade pitkille hiuksille, omat lyhyet ja kuivat, haluaa heti pitkät, ei malta kasvattaa, kateus vie voiton, haluaa kaikki heti ja nyt, teko teko tekoa, pullistaa vaikka huulensa täytteillä, eikä tajua miten karsee ja luonnottoman näköinen tekovosu on. KYLLÄ MINÄKIN AITOA KULTAA HALUAN, ENKÄ MITÄÄN RIHKAMAA. nykyajan vosut on monet näitä rihkamia...

Vierailija
6/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen nassuni kerran päivässä tai harvemmin, ja käytän siihen itse tekemääni saippuaa. Siinä se, mitään pakkelia en käytä. Enkä meikkaa edes sitä 5 min, minkä ap hommaan kuluttaa. En kyttää toisten naamavärkkejä, enkä ole kuullut lähipiirissäni muidenkaan kyttäävän. Jos tykkää kytätä niin sittenpähän kyttää, ei paljoo mun persettä kutita.

Ikää on 31v.

Niin, ja näytän takuu varmasti freesimmältä kuin sinä, ap.

Vierailija
7/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUAHAN NE SUN HÖRÖKORVAT ja ruskeat huonot hampaasi näyttää haittaavan, kun niitä niin peittelet! et uskalla nauraakaan kuin käsi suun edessä. eksä ymmärtäny jutun pointtii; luonnonkaunis nainen saa tuta rumempien ja huonompigeenisten KATEUDEN ja PIIKITTELYN . Lopuksi saa tarpeekseen ja häipyy.....tekoämmien reviireiltä..

Vierailija
8/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyä ja ilmansaasteita yms. on kyllä paljon ilmassa, joten iho onkin parempi suojata meikillä.

Vierailija
9/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi HYVÄ KIITOS TIEDOSTA sai mut repeämään. Meinasi lirahtaa housuun.

Vierailija
10/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kenelle. Agressiota ainakin riittää. En mäkään meikata jaksa, mutta en minä sen perusteella valites, keitä ystäviä tapaan ja keitä en.

Vierailija
11/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täähän olikin psykomamman tekstiä, nyt vasta tunnistin

Vierailija
12/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä vaan yksinkertaisesti kuulostat kusipäältä :)

t. hörökorva :*

Vierailija
13/13 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräälle vastaajalle; et sitten koskaan oo tarvinnu psyk.alan hoitajapalveluita? oletko ollut sairaslomalla pällisi tähden ? olitko lapsivuodemasentunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme