Mikälaiset ihmiset eivät reagoi mitenkään siihen, jos ystävä
ei pidä enää yhteyttä? Ei osoita mitenkään kaipaavansa tms.
Kommentit (9)
-olla helpottuneita (ystävyys hiipunut, eivät ole kehdanneet lopettaa yhteydenpitoa itse)
-ajatella että toinen haluaa syystä tai toisesta ottaa etäisyyttää
-ovat itse kiireisiä ja ajattelevat että toinenkin on
-pelkäävät tungettelevansa jos ottavat yhteyttä esim. useamman kerran peräkkäin
Olen ihmisenä aika arka, enkä halua tungetella ja olla ihmisille vaivaksi. Pariin ystävään olen tietyllä tapaa pettynyt joten olen tavallaan nostanut kädet pystyyn. Eläkööt elämäänsä, mulla ei taida siinä enää sijaa olla. Toisaalta olen helpottunutkin, mun ei tartte enää tuntea henkistä pahaaoloa näiden naisten seurassa.
Kaverini käyttäytyi niin törkeästi mua kohtaan että ei kiinnosta enää ottaako yhteyttä vai ei. Tiedän että olettaa mun ihmettelevän kun ei ole kuukausiin soittanut, mutta siinähän olettaa. En halua nähdä häntä enää ikinä.
Että just näin vittumainen ihminen.
Kaverini käyttäytyi niin törkeästi mua kohtaan että ei kiinnosta enää ottaako yhteyttä vai ei. Tiedän että olettaa mun ihmettelevän kun ei ole kuukausiin soittanut, mutta siinähän olettaa. En halua nähdä häntä enää ikinä. Että just näin vittumainen ihminen.
jotka istuvat kotona odottaen, että ihmiset tulisivat ja pitäisivät yhteyttä.Itse eivät läskistä persettään liikauta.
itse olen koittanut pitää yhteyttä, käynyt kylässä ja on luvattu puolin ja toisin et tullaan käymään.
Eipä kuulu yhteydenottoa. :( Olisin ilahtunut vaikka tekstaristakin, että mitä kuuluu..
Ei minua varten tarvi olla pullaa tai kahvia, riittää kun sohvalta paikka löytyy että kuulumiset voi mukavasti vaihtaa.
Ei minua varten tarvi myöskään siivota. Ois vaan mukavaa kun soittaisit ja pyytäisit käymään, tai tulis itse..
Harmittaa se, tuntuu että onko itsessä vika.. Kai se sitten on. :(
En aio takertua, hyvästi vaan entiset ystävät.
jotka istuvat kotona odottaen, että ihmiset tulisivat ja pitäisivät yhteyttä.Itse eivät läskistä persettään liikauta.
joka ei PIDÄ yhteyttä? Narsistinen egoisti, joka koittaa ja toivoo saavansa muut kyselemään että "mikä nyt, kun et ole ollut yhteydessä? Olenko kenties loukannut sinua? Mikä sinulla on? Oletko masentunut?" mykkäkoululla?
Omituinen kysymys, mutta tiedän, että joillekin mykkäkoulu on tapa tehdä itsensä huomatuksi ja antaa ymmärtää, että nyt on tehty joku virhe. Tai "virhe". Normaalitilanteessahan ihminen, joka ei pidä yhteyttä, ei ehdi tai ole kiinnostunut siitä vastapuolesta tarpeeksi pitääkseen yhteyttä.
Niin yksinkertaista se on.