Missähän mun mies oikein on? Pitäis jo olla tullu
kotiin töistä, mut eipä ookaan näkyny, eikä kuulunu...voi vittu sentään! Taas tulee tämä kamala olo, kun ei ole paljoakaan aikaa siitä, kun aviokriisiä pukkasi toiseen naiseen ihastumisen takia... =*(((. Siitä selvittiin, ja päätettiin jatkaa liittoamme, mutta nyt taas odotan kotona, enkä tiedä....PASKA!!!
Kommentit (16)
No, mun sano yhtenä päivänä lähtevänsä ostaan kaljaa kymmentä vaille yheksän illalla ja palas seuraavana päivänä kolmen-neljän aikaan iltapäivällä. Oli nukkunu edellisen asuntonsa saunatiloissa yönsä,menny siitä sitten sen rapun mummolle juomaan, hukannu avaimensa ja sitä lienee turha mainita että tuli lisäksi ympäripäissään kotiin..
No, tulipahan kerrasta selväksi että äijästä tuli eksä :D
Niin ja puhelimensa jätti keskelle keittiön pöytää lähtiessään ja väitti vielä että mää olin sen piilottanut :D :D Jopa oli piilopaikka,on noi miehet joskus "hauskoja"..
siellä!! Voi helvetti sentään - ei siis aikomustakaan tulla kotiin tänään (matkaa kuitenkin sen verran). Ei halunnu puhua mun kanssa, vaan lykkäs puhelimen jollekin ukolle, joka sössötti siellä kuinka kivaa heillä siellä on jorista tulevaisuudesta ym. Woi Wau - eivät halunneet antaa enää mun miehelle, koska olin ihan raivona! Voi paskan paska! En kestä tätä epävarmuutta, ja "kakkosena" olemista. Tuntuu, ettei mulla niin ole väliä eikä merkitystä.... ;(. Kirjoitin jo pahaa oloani paperille. Se vähän auttoi, mut uni ei kyllä tuu. Kiva sitten touhuta huomenna taas yksin lasten kanssa koko päivä "niitä näitä". Miten pidän raivoni ja kiukkuni kasassa??
tän kaltasista aloituksista herää kysymys,
MIKSI HELVETISSÄ TYYDYTTE PASKOIHIN "MIEHIIN"!!
T.yksi joka tajus liian myöhään.
oikeesti kilttejä miehiä ON olemassa.
rentut EI ole pop.
että haloo täälltäkö ukkoasi haet.
täällähän se on mun kainalossa ja pysyy. Kuka tollaista hirviötä katselee.
kysymyksiä. Tämä lienee juuri sellainen :)
tai onko edes ilmoittanut itsestään mitään?
Eiks toi oo aika selvä peli?
vuorokautta myöhemmin, kuin Ap oli oman aloituksensa tehnyt ;)
Mihin aikaan sen miehen työaika loppui? Oliko päivätyössä vai iltavuorossa? :D
Heitä mies mäkeen. Mitä tuommoisella teet? Sattuu tietysti ja käy kipeää, mutta tuollaista käytöstä en katselisi.
Tein itsekin saman virheen, ajattelin, että lasten takia täytyy jaksaa ja onhan meillä kuitenkin mukavaa.
Mutta nyt kun toinen nainen vei ukon mukanaan, olen tosi kiitollinen. KIITOOOS (ja palautusoikeutta ei ole!)
töitä puolen päivän aikaan. Työn piti loppua viimeistään kahdelta yöllä. Mulla on nyt puhelin äänettömällä ja pois silmistä, en halua puhua hänen kanssaan - eihän hänkään mun kanssani halunnut puhua, kun antoi luurin ventovieraille silloin yöllä. Että osaa ärsyttää tollanen pelleily!! Ja ihan aikuisen miehen kirjoissa on... Eikö tämä jos mikä, ole kunnioituksen ja arvostuksen puutetta?? Ettei vaivaudu vaimolleen edes ilmoittamaan, että ei tulekaan kotiin. Sitäpaitsi tässä on alla erittäin suuri luottamuspula muutenkin - tuon ihastumisjupakan tiimoilta. Ihan pelle koko äijä!! Ja tekee myös minut pelleksi tässä samalla. Joo, ero on teillä heti ja ehdottomasti ratkaisuksi. Ehkä sitten..en vaan HALUA yh:ksi, ahdistaa. Mitä teen?
ihmisenä annan takaisin, niin että tuntuu?? En voi sietää tuollaista leikkimistä. Ap
että mitenkään en pysty antamaan "taikaisin". Mä en koskaan pysty vahigoittamaan miestäni niin kuin hän on vahingoittanut minua. Tosin mun mies ei ole kovin kummoisiin ylilyönteihin syyllistynyt, mutta silti.
Mun mielestä on väärä tapa ajatella että antaa takaisin. Ennemminkin sopeudut elämään itsesi kanssa ja teet miehelle selväksi miten sinua ei saa kohdella. Parisuhteessa pitää myös elää omaa elämää ja pitää omasta elämästä huolta.
Mutta hän ajattelee, että hänen elämäänsä kuuluu "vapaus rentoutua" silloin kun hänelle ja seurueelle se vain sopii. Ja jos se hänestä yksin olisi kiinni, niin tätähän tapahtuisi paljonpaljon useammin kuin nyt. Tunnen itseni niin hylätyksi kun alkoholi ajaa aina ohitseni tärkeysjärjestyksessä...Mieheni isä on juoppo, ja mieheni ihailee isänsä elämäntapaa - kavereiden kanssa riekkumista kännisssä, ihan milloin vaan. Olen yrittänyt terottaa, ettei hän ole isänsä, mutta sieltä löytyy traumoja lapsuudesta-juopottelua, pettämistä, ero, tyhjiä lupauksia, ja just se, että aika käytetään muuhun kuin läheisiin ihmisiin/ ihmissuhteisiin. Rakastan miestäni, mutta nämä asiat eivät muutu hänen päässään :(. Ja minä taas olen tottunut erittäin lämpimiin, rakastaviin ja läheisiin vanhempiin ja sisarussuhteisiin. Siksi toivoisin sellaista nytkin sekä itselleni että lapsilleni. Mutta mies ei pysty toteuttamaan sitä, koska ei ole nähnyt eikä kokenut sitä. Onko mulla vaihtoehtoja liittomme jatkumiselle?? Ap
Ootko varma että on päässy ajoissa lähtee töistä tmv?:) soita sille :) nii mäki kerran tein ja kuulin puhelimen kautta kui mies läsytti ympäri turvat jollekki muijalle ja siellähän ne oli sit kokeillu myös kuolan vaihtoo... Ukko jäi, mut turpaansa otti ja pahasti : D