Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa että nainen saunoo miesten kanssa?

Vierailija
24.02.2012 |

Meillä on tosi usein miehen työkavereita ym saunomassa ja usein siinä samalla piipahdan itsekin saunassa,olen saanut tosi kummastelevia katseita ja mietteitä tämän suhteen,MIKSI???

Sanottakoon nyt vielä että pyyhe on ympärillä kun ukkojen kanssa saunon

Onko tämä nyt sitten jotenkin tosi kummallista?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Porvoossa ei ehkä ole.

Vierailija
2/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet vai onko teillä jotain yleisöä siellä?

Luulenpa, että kun miehet haluavat saunoa miesporukassa, he haluavat saunoa miesporukassa ja sähän olet nainen. Sun olisi tarkoitus olla vähintään puolen kilometrin päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään aina ole menossa miesten kanssa saunaan,mutta joskus kyllä.Mielestäni siinä ei ole mitään kummallista.ap

Vierailija
5/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ilman pyyhettä, hui kamala! Mutta tietenkin asia on varmistettu ensin kavereiden osalta, ettei tule yllätyksenä kun naispuolinen sinne saunaan äkkiä pamahtaa.

Alaston vartalo saunassa on kuitenkin niin epäseksuaalinen kuin voi olla, joten harva on nähnyt tässä asiassa ongelmaa. Olen käynyt saunassa ja lähtenyt aikaisemmin pois, joten jos ovat halunneet miehien juttuja puhua ilman naisväkeä, niin sekin on onnistunut.

Vierailija
6/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on heinäseiväsmäinen stondis, kun saunomme yhdessä. Se viittaa vahvasti seksuaalisuuteen.

Vierailija
7/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ilman pyyhettä, hui kamala! Mutta tietenkin asia on varmistettu ensin kavereiden osalta, ettei tule yllätyksenä kun naispuolinen sinne saunaan äkkiä pamahtaa.

Alaston vartalo saunassa on kuitenkin niin epäseksuaalinen kuin voi olla, joten harva on nähnyt tässä asiassa ongelmaa.

Kyllä se on ihan yhtä seksuaalinen siellä saunassakin. Olenpa usein harrastanut seksiäkin saunassa.

Vierailija
8/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei voi erikseen lämmittää naiselle saunaa.

Vierailija
9/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei saa viettää rauhassa aikaa työkavereidensa kanssa?

Vierailija
10/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee väkisin mieleen, että tunget sinne miesten sekaan saamaan katseita ja itsetuntosi kohotusta.

Vierailija
11/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin epäseksuaalisuudella sitä, että joukko vieraita ihmisiä jos hikoilee ja ähisee saunan löylyissä, niin siitä jos mistä on hekumat kaukana. Oman puolison kanssa kahden kesken asia on sitten ihan eri, anteeksi jos olin hieman epämääräinen.

Vierailija
12/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saunoa ennen tai jälkeen..onko pakko tunkea samaan aikaan ja tuskin käyt suihkussa se pyyhe päällä...haluatko "tehdä vaikutuksen"...testaat kuinka kaikki reagoi? Ei ole edes kohteliasta jos ukot ovat munasillaan kun ei kaikki halua esitellä työkaverin vaimolle kaluansa!

Vierailija
13/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa sekasaunakeskusteluissa miehet sanovat, että se naisen alaston vartalo on yhtä kiinnostava saunassa kuin muutenkin, mutta se nyt lie kaikille itsestäänselvää. Mulle tulee mieleen tuosta miesten kanssa saunomisesta huomionhakuisuus, mutta ei huomionhakuisuudessa ole mitään outoa. Oon mä itsekin sitä tehnyt.

Vierailija
14/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin epäseksuaalisuudella sitä, että joukko vieraita ihmisiä jos hikoilee ja ähisee saunan löylyissä, niin siitä jos mistä on hekumat kaukana. Oman puolison kanssa kahden kesken asia on sitten ihan eri, anteeksi jos olin hieman epämääräinen.

Jos he kerran katsovat oudosti, niin ei kannata enää tunkea sinne. Sen verran voit kunnioittaa ihmisten yksityisyyttä. Vai onko niillä miehilläkin pyyhkeet?

Vierailija
15/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on peli menetetty

Vierailija
16/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisit, jos miehesi menisi saunomaan alastomien naistyökavereidesi kanssa?

Vierailija
17/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he kerran katsovat oudosti, niin ei kannata enää tunkea sinne. Sen verran voit kunnioittaa ihmisten yksityisyyttä. Vai onko niillä miehilläkin pyyhkeet?

Vierailija
18/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunomista kun harrastetaan..

Juutuitte nyt siihen "miehen työkaverit" juttuun,meillä kyllä saunotaan suvun kesken muutenkin sekaisin enkä näe siinä mitään erikoista?

Vartaloita ja ihmisiä me kaikki ollaan vaan..ap

Vierailija
19/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken on eri asia kuin se, että YKSI nainen menee miehen työkavereiden sekaan saunomaan. Olisiko ok jos miehesi tekisi niin sinun työkavereidesi kanssa (naisten)? Sanon, että se on eri asia, mutta mulle on ihan sama, kenen kanssa kukakin saunoo, pidän sinua huomionhakuisena mutta kuten aiemmin vastasin, mitä vikaa on pienessä huomionhakuisuudessa. Paitsi ne työkaverit voi olla vähän vaivaantuneita kyllä.

Vierailija
20/27 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ok jos miehesi tekisi niin sinun työkavereidesi kanssa (naisten)?