Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jep. Äitini sit järjesti lapselleni synttärit tänään...

Vierailija
24.02.2012 |

Viikko sitten kutsuin lähisuvun synttärikahville ja kakulle, laitoin tekstiviestit. Äitini oikein kyseli, että järjestänkö mitään ja milloin.

Synttärit ois tarkoitus pitää huomenna ja kakkua olen tässä vääntämässä. Äitini soitti juuri, että he juhlivatkin synttäreitä jo tänään kun lapsi oli heillä hoidossa! Lisäksi lapsen serkut olivat olleet myös siellä ja antaneet lahjoja.

Nyt mietin, että oonko kovinkin kohtuuton jos loukkaanun tästä? Äiti ja toiset serkut eivät siis ole tulossa enää huomenna. Kyllä meinaa vähän mennä vitutuksen puolella.

Äitini on juuri tällainen. Sitten jos asiasta hänelle sanoo, niin hän loukkaantuu ja on ihan marttyyri. "Eihän hän mitään tarkoittanut, mitä sinä oikein liioittelet!"

Hän on tehnyt jopa senkin, että on toisen siskoni lasten synttärit järjestänyt TÄYSIN itse, mennyt kakkuineen puunaamaan siskon kotia vieraita varten neuvottelematta siskoni kanssa. Ja taas täysin hyvää hyvyyttään että lapset saisivat edes jotain. Tai vaihtoehtoisesti sopii siskon ex-anopin kanssa järjestävänsä synttärit ex-anopin luona kun siskoni ei tarpeeksi ajoissa tiennyt mikä päivä ja monelta hän itse järjestää kahvituksen.

Tekis mieli soittaa perään ja sanoo pari valittua sanaa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enkö minä osaa tehdä mitään ikinä oikein?" !!!!!!!

Nyt suututtaa vielä enemmän. Tekisi mieli vastata, että enintään kymmenesosan siitä mitä ei kommentoida. Tiedän että olen ilkeä, mutta äitini on täysin sokea omalle käytökselleen.

ap

Vierailija
22/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et näköjään tässä asiassa. Vanhemmat hoitaa synttärit, ei mummot. Osaat sitten jatkossa.

"Enkö minä osaa tehdä mitään ikinä oikein?" !!!!!!! Nyt suututtaa vielä enemmän. Tekisi mieli vastata, että enintään kymmenesosan siitä mitä ei kommentoida. Tiedän että olen ilkeä, mutta äitini on täysin sokea omalle käytökselleen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen juhlat. Ja että olisi mukava jos lopettaisi marttyyrina olon. Näin vain ei tehdä. Se on väärin tehty, vaikka hän kaikkea ei väärin tee.

Vierailija
24/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa että kyllä sä osaat tehdä monia asioita oikein, mutta haluan että lastani koskevista asioista puhutaan ensin mun kanssa.

Vierailija
25/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa kahdet synttärit,onpa kamalaa.

Vittu te ootte ihan daijuja kaikki!

Mä olisin tyytyväinen, jos noin kävis.

toisen juhlat. Ja että olisi mukava jos lopettaisi marttyyrina olon. Näin vain ei tehdä. Se on väärin tehty, vaikka hän kaikkea ei väärin tee.

Vierailija
26/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on ollut jo isällään yhdet synttärit, nyt oli sit äitini luona toiset ja huomenna kolmannet :D No, juhlia ei ikinä oo liikaa ja jääpähän kakkua enemmän mulle :P Teinkin ihan älyttömän hyvää jugurttihyytelökakkua!

ap

Vierailija
28/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on ajatellut ihan varmasti pelkkää hyvää. Onko sillä nyt niin suurta väliä, jos joku jää tulematta, sillä onhan lahjat jo saatu. Älä tee kärpäsestä härkästä.

Meilläkin äitini siivoaa aina kun käy meillä..siis melkein joka päivä. Laittaa oman maun mukaan tavaroita ja siirtelee huonekaluja...ei kaada minun päivääni. Senkus järestän kaiken ennalleen jos en ole tyytyväinen. Kunnioittakaa niitä vanhempianne...sillä eihän teitä ja teidän lapsia olisi, jos vanhemmat olisivat joskus olleet itsekkäitä, ja jättäneet lapset tekemättä.

Vierailija
29/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on ajatellut ihan varmasti pelkkää hyvää. Onko sillä nyt niin suurta väliä, jos joku jää tulematta, sillä onhan lahjat jo saatu. Älä tee kärpäsestä härkästä.

Meilläkin äitini siivoaa aina kun käy meillä..siis melkein joka päivä. Laittaa oman maun mukaan tavaroita ja siirtelee huonekaluja...ei kaada minun päivääni. Senkus järestän kaiken ennalleen jos en ole tyytyväinen. Kunnioittakaa niitä vanhempianne...sillä eihän teitä ja teidän lapsia olisi, jos vanhemmat olisivat joskus olleet itsekkäitä, ja jättäneet lapset tekemättä.

Vierailija
30/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko juhla on järjestetty hänen selän takanaan? Miten voi olla reilua, että lapsen äidin järjestämiin juhliin ei sitten osa suvusta tulekaan, kun pitivät omat kekkerit ilman tätä äitiä?

Käsittämätöntä ylikävelyä!

Ap, vastaa sille äidillesi näin: Minä olen kutsunut kaikki tietyksi päiväksi, olen leiponut ja siivonut ja odottanut näitä synttäreitä kovasti. Pilasitte minun iloni järjestää omalle lapselleni synttärit pitämällä juhlat, joihin minua ei kutsuttu oman lapseni synttäreille. On röyhkeää ja ilkeää varastaa lapseni synttärit ja tehdä se selkäni takana. Vastedes saat järjestää lapselle KAIKKI juhlat, niin ei tule väärinkäsityksiä. Oletan, että myös MINÄ saan kutsun. Etkö todella käsitä, miten ilkeän teon teit?

Tämän luulisi nyt hiukan laittavan äitisi ajattelemaan jotain. Laittaisin kyllä viestin niille serkkujen vanhemmillekin ja tiedustelisin, miksi osallistuvat juhliin, joihin lapsen äitiä ei ole kutsuttu.

Vierailija
31/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset hetket kasvattaa selkäranka. Sä olet lapsen äiti, ja sun äiti pitää sua vielä ilmeisesti niin lapsena, että kävelee sun yli miten vaan, jos vaan annat.

Laita nyt kova kovaa vastaan, ja asiallisesti ilmoitat että antaa olla viimeinen kerta. Saat muuten olla lopun ikääsi nöyristelemässä ja katselemassa, kun sinut äitinä sivuutetaan.

Vierailija
32/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahoitit todella mieleni."

Vierailija
33/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kasvatettu tuohon marttyyriäidin "kunnioittamiseen". Ja äitini on jo tosi vanha... :/

En ymmärrä miten siskoni sietävät vastaavan käytöksen.

Mutta multa osoitti jo suurta selkärankaa laittaa viesti ja nyt sit loppuillan poden huonoa omaatuntoa siitä että äidillä on paha mieli. Kun eihän se nyt oikeesti niin iso juttu ollut.

ap

Vierailija
34/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kasvatettu tuohon marttyyriäidin "kunnioittamiseen". Ja äitini on jo tosi vanha... :/

En ymmärrä miten siskoni sietävät vastaavan käytöksen.

Mutta multa osoitti jo suurta selkärankaa laittaa viesti ja nyt sit loppuillan poden huonoa omaatuntoa siitä että äidillä on paha mieli. Kun eihän se nyt oikeesti niin iso juttu ollut.

ap

sun selkäranka on vasta kovettumassa, jos nyt tuom moisen takia podet huonoa omatuntoa! Sulla on vielä pitkä tie edessä ennen kuin saat napanuorasi poikki... Olin itse vastaavassa tilanteessa ja kun sain rohkeutta repäistä laastarin kerralla irti ja kääntää kelkkani, olen ollut miljoona kertaa onnellisempi. Ja niin myös mieheni, kun nyt vaimolla on perheen suhteen prioriteetit kunnossa.

Vierailija
35/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut ettei ÄITI halua olla mukana juhlimassa omaa lastaan? Sitten antaisin olla.

vanhaa ihmistä tuskin voi enää muuttaa? koita nauttia hyvistä puolista ja muut anna mennä ohi vaan.. huoh

Vierailija
36/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen kuulemma "aina ollut vaikea". Voisin hyvinkin saada vastaavan marttyyriryöpyn ja seuraavaksi sitten sen kiittämättömyysnäkökulman.

t. se jonka yli äiti ja siskot kävelee...

Vierailija
37/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen kuulemma "aina ollut vaikea". Voisin hyvinkin saada vastaavan marttyyriryöpyn ja seuraavaksi sitten sen kiittämättömyysnäkökulman.

t. se jonka yli äiti ja siskot kävelee...

Vierailija
38/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitten äidit ollut tulossa teille huomenna antamaan ne lahjat lapsineen??

Anna olla äitisi yksinään, huolehdi nyt vain, että kaikki serkut ja muut tulee myös huomenna juhliin, soitat vaikka jokaiselle erikseen!!

Vierailija
39/50 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kuin osasit odottaa. Anoppini on juuri tuollainen ihminen ja olisi voinut tehdä vastaavan tempun muttei enää oikein uskalla. Anoppi ei kuitenkaan ole välttämättä vaan kiltti vaikka äkkiseltään siltä voisi vaikuttaakkin. Tähän asioiden järjestelemiseen ja "auttamiseen" liittyy myös vallankäyttöä. Anopille on myös tärkeää kuulla kuinka kiltti, taitava ja ahkera... hän aina on. Huoh. Pidän tietoisesti hieman välimatkaa.

Vierailija
40/50 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita on pakko loukata jos haluaa pitää mitään rajoja. Muuten tunkevat aina vaan enemmän ja enemmän toisten reviirille. Loukkaat sitä kerran sanomalla kaiken just niin kovasti kun kuuluu, kyllä se ymmärtää jos on ymmärtääkseen.