Että oli hurjat ristiäiset!!!! =O
Ensimmäisenä humaltui liikaa lapsen isoisä, joka alkoi mesomaan kännispäissään ja haastamaan riitaa poikansa (joka on mieheni) kanssa, josta suivaantuneena mies poistui toiseen huoneeseen juomaan. Isänsä meni perässä ja riitahan niille tuli!! Veljeni pienessä nousuhiprakassa yritti mennä rauhoittelemaan, mutta palasi kohta pidellen silmäänsä! Silmäkulmahan sillä oli auki ja jouduimme lähtemään päivystykseen jossa se paikattiin. Takaisin tultuamme alkoi yksi ja toinenkin olla humalassa ja siitä se rähinä syntyi kun yksi jos toinenkin vuorotellen yritti rauhoitella isoisää, lopulta kaikki riiteli keskenään, otin lapsen kainalooni ja lähdimme vanhempieni kanssa heille ja sinne jäin yöksi. Ja kun tappelu oli jatkunut vielä seuraavanakin päivänä, päätin jäädä vauvan kanssa koko viikoksi. Miehelle pistin tekstaria, että kun on tullut järkiinsä voi soittaa neuvotellakseen jatkosta.
Kommentit (26)
Siis tekeekö nro 14 ja muut samanhenkiset tarkastuksen ovella jottei viinaa kulkeudu heidän kotiinsa tilaisuuksiin joihin se ei sovi? Tutkitte taskut, reput ja laukut, taputtelette hihat ja lahkeet??
Alkoholisti kyllä yleensä osaa viinansa ottaa, olipa kyseessä millaiset partyt tahansa.
Kuten kerroin, tämä tapahtui TURUSSA.
Ja voisitko itse mennä humalaisena riehuvan - tässä tilassa väkivaltaiseksi tunnetun - luo ja sanoa että nyt lähti pullot??? Ja joka tapauksessa tuossa vaiheessahan kaikki ON JO pilalla.
Ikävää jos ette voi uskoa, olette sitten varmaan kasvaneet onnellisen tietämättömänä kaikesta pahasta mitä maa päällään kantaa. Ja minähän olen jo lähtenyt vauvan kanssa kotoa, takaisin menen vasta kun on todisteita että mies on tullut järkiinsä. Eli en välttämättä koskaan, paitsi hakemaan tavarat pois. Sitäpaitsi miehen tehtävähän se on pitää vanhempansa aisoissa jos siitä on mieheksi.
Arvatkaa miltä tuntuu, kun täällä jyllää kaiken maailman besserwisserit, kyllä mä appeni tunnen sen verran hyvin että TIEDÄN etten saisi häntä häädettyä etenkin kun poika näyttää olevan samasta puusta veistetty ja isänsä puolella. OK, ei tuossa tilanteessa tullut poliisit mieleen kun kuitenkin on sukulainen kyseessä. Mutta tehän sen paremmin tiedätte ja olette oikeutettuja heittämään sen ensimmäisen kiven.
Kyllä, harkitsen täällä jo eroakin, lähitulevaisuus sen näyttää miten käy. Enää en tänne kirjoittele, eihän täällä saa kuin pahan mielen joidenkin typeryksien takia. Tulkaa tänne toteamaan provoksi jos kerran niin varmoja asiasta olette.
Kiitos vaan teille muutamille asiallisesti suhtautuneille, te muut saisitte kyllä vähän miettiä mitä näppäimistöltänne syydätte. Oletteko oikeassakin elämässä yhtä vittumaisia? Ei kannata ihmetellä enää maailman julmuutta...
Ja en ole mikään Campari-kyselijä, mikähän sekin mahtaa olla.
Kiitos, ja hyvästi.
Vierailija:
" poistui toiseen huoneeseen juomaan" ???
Ei kun rauhoittelemaan isäänsä. -ap-
Vierailija:
Vierailija:" poistui toiseen huoneeseen juomaan" ???
Ei kun rauhoittelemaan isäänsä. -ap-
Nyt mua jo feikataankin.
T:Oikea ap.
mulla on kyllä juoppo appiukko, mutta hällekkin sanottiin että ristiäisiin EI tulla humalassa, krapulassa eikä pulloa ole mukana jos ei voi olla selvin päin muutamaa tuntia niin voi pysyä pois.
Ei tullut ollenkaan, siis voimme päätellä tärkeys järjestyksen siittä.