Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täällä yksi anoppi

Vierailija
24.02.2012 |

teenkö ihan kauhean väärin kun miniäni ja poikani asuvat pienen pojan kanssa tuossa 500 m:n päässä.He eivät useinkaan kutsu meitä isovanhempiaa kylään niin me menemme sitten itse kutsumatta ja ilmoittamatta..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on maoppi,ei ymmärrä vaikka oon satatuhatta kertaaa sanonu että viikot on aika kiireisiä,SOITTAKAA ennen ku olette tulossa että onko sopiva hetki...ei uppoo kaaliin ei.Nyt saamme kesällä toisen lapsen ja todellakin aion tehdä selväksi että tähän huusholliin SOITETAAn ennen kun tänne tupataan!!!!

Vierailija
22/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan ku mun anoppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollainen anoppi. Asuimme alle kilometrin päässä heistä ja samalla tavalla paukkasi sisälle meille ilmoittamatta. Ovea ei pidetty lukossa kun maalla asuttiin ja lapsi kulki edestakaisin ovesta. Oppi sitten jossain vaiheessa kun hankimme isomman ovikellon ja poikansa ilmoitti, että sitä saa soittaa ennen kuin tulee sisään. Senkin jälkeen tuli niin että soitti kelloa ja sitten avasi oven, mutta on sekin tyhjää parempi. Nyt asutaan onneksi kauempana heistä.

Vierailija
24/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kutsu itse heidät kahville. En koskaan mene edes vanhemmilleni etukäteen sopimatta eivätkä he tule meille. Silti tapaamme tarpeeksi usein ja välit ovat lämpimät. Kyse on kunnioituksesta. Jos vanhempani tai appivanhempani tekisivät kuten sinä, en kutsuisi heitä käymään, koska pelkäisin vain innostavani heitä tulemaan yhä useammin, kutsutta.

Vierailija
25/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi asuu 2,5km päässä ja hänellä on jopa avain meille. Ei tule koskaan ilmoittamatta eikä mene sisään omilla avaimilla kysymättä sopiiko se meille.

Ja sama tosinpäin, minulla on avain anoppilaan, muttei tulis mieleenkään mennä sinne ilmoittamatta tai omilla avaimilla ilman että siitä on sovittu.

Kyllä sitäs en verran pitää kunnoittaa muita ihmisiä ja heidän kotejaan.

Vierailija
26/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aqnoppi käy kun tietää että olen nukkumassa. Ja muutenkin tulee yleensä ilmoittamatta. Ja aamulla aikaisin eli siis esim.sunnuntaina puoli yheksän aikaan kun tietää et mies on ylhäällä lasten kaa,jos nyt yleensä ollaan ees herätty.. Ennen saatto käydä muulloinkin kun sunnuntaisin ja yleensä ei koskaan etukäteen ilmoittanut tulostaan,mut nykyisellään paukkaa paikalle kun nukun. Mitähän tästä vois päätellä..? Ja mistäkö tiiän jos kerta nukun? herään aina anopin ääneen tai ovikellon soittoon. En sit osaa nukkua jos tiedän et meil on vieraita. onko tää ihan normaalia vai otanko turhaan nokkiini?

Vierailija
27/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän heidän "tarvitse" kutsua, jos kerta menette jo kutsumattakin ja siis näette toisianne kai hyvinkin usein.

Eiköhän se riipu siitä, mitä poikasi ja miniäsi teidän käytöksestään ajattelee.

Mun miehen veljet poukkoilee tänne meille harva se päivä niinkuin Frendien Joey, suoraan jääkaapille ja vesilasit jätetään puupöydälle rinkuloita jättämään mutta koska me pidetään heistä juuri sellaisina kuin ovat, ei se meitä haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän