Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsung, Fujitsu, Acer..Pitäisi hankkia uusi läppäri. Apple kuulemma yliarvostettu. Mitä

Vierailija
24.02.2012 |

suosittelisitte?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen oon tähän, mutta niin olin siihen vanhaan Fujitsukiin uutena :)

Vierailija
2/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fujitsu ja HP ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari Aceria. Jo yli 4v vanhoja mutta hyvin pelittää. Kerran windows asennettu uudestaan niin koko kone kuin uusi.

Vierailija
4/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin mahdollisimman suorituskykyinen ja tehokas

Vierailija
5/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Tämä on vähän kookkaampi miniläppäri ja kyllä olen ihan sujuvasti katsellut leffoja netistä tällä ja kuunnellut musiikkia eli ihan tarpeeksi tehokas miniläppäriksi. Alakerrassa on isompi Fujitsun läppäri joka pelittää vielä 5 vuoden jälkeenkin tosi kunnioitettavasti. Applen ottaisin kyl mieluusti :)

Vierailija
6/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat sen kyllä heti käytössä. Se on ehdottomasti paras.

Vierailija
7/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että kohta poksahtaa.

Vierailija
8/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali läppäri ja jos tarvit ns. käsilaukkumallia niin ipad siihen kaveriksi.

Meillä on lenovo, työkäyttöön tarkoitetut mallit toimii aina paremmin ja varmemmin kuin halvat kotikäyttöön tarkoitetut.

Vierailija
9/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Apple on yliarvostettu.

t. ap, joka tällä hetkellä käyttää Applea (lainakone) ;-)

Vierailija
10/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskotikäytössä merkillä ei ole juurikaan väliä. Itse ostin koneen, jossa oli kahden vuoden takuu, itselle sopiva näyttö ja silmää miellyttävä ulkonäkö. Lisäominaisuuksista ei kannata maksaa satasia vaikka myyjät vakuuttaisivat niiden "hienoudesta".

Vierailija
11/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijamyyjät ovat näin kertoneet. Että Apple on yliarvostettu.

Etkö osaa itse sanoa, onko käyttämäsi kone tarkoituksiisi sopiva :)? Mitä sellaista tuntumaa noilla tuntemattomilla "asiantutevilla" myyjillä on elämääsi ja tarpeisiisi, mitä sinulla itselläsi ei ole...?

Vierailija
12/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acer! Itse ostin aikanaan, kun oli halpa speksit kuitenkin ok. Kohta tulee jos jonkunlaista ongelmaa ja toimimattomuutta, ei pelaa wlan ja kaatuilee ties mistä syystä. Kaveri meni hölmöyttään ostaan marketista konsultoimatta asiassa ja tarvi kohta apua sen kanssa: uusi kone, ei mitään vielä lisätty koneelle ja se kaatui avatessani resurssien hallinnan! Muista merkeistä ei huonoa sanottavaa.

Lenovo on tietty ihan parhaasta päästä, vanhemmatkaan läppärit ei mene kumoon, rauta on todella luotettavaa, mutta ei se edullinenkaan ole. Applessa tuo rispektiä kahvilassa se omena kannessa, jos käytät vain kotona ei kannata...

Vierailija
13/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa tutkimuksissa Asus pärjää tosi hyvin hinta-laatu-suhteeltaan, sillä Asus kestää hyvin.

Vierailija
14/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää huoli muuta kuin sen Applen mutta tarpeita on toki erilaisia.

Vierailija
15/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen tässä muutaman tunnin käyttänyt Macia. Sen perusteella en pysty vakuuttumaan sen erinomaisuudesta. Kone on siis minulla lainassa.

En tarvitse koneelta mitään ihmeellisyyksiä, normaalit ohjelmat ja kunhan on luotettava. Jos ongelmia tulee, tarvitsen aina mikrotuen. Olen surkea tiekoneiden kanssa.

Marketista en uskalla konetta ostaa. Tarvitsen asennuksen yms. avun.

ap ;-)

Vierailija
16/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut käytössä acuksia, samsungeja ja hp:ta. Ihan peestä, kaikki meni hetken päästä mäsäksi. Nyt apple ja tää on kuin unelma.

Kenenköhän asiantuntijan kanssa oot oikein rupatellut? Tuntemillani it- alan asiantuntijoilla on monella applen koneita.

Vierailija
17/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku asus tai hp:n elitebook.

Vierailija
18/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijamyyjät ovat näin kertoneet.

ettet ole ostamassa Macia. Kirjoittelen paraikaa 2500 euron läppärillä, joka ei todellakaan ole hintansa väärtti. Toisekseen kun kone hajosi takuuaikana, oli takuuasioiden hoito myyjän ja Applen kanssa yhtä helvettiä.

Kone oli 3 kk hajalla (sammuili kesken kaiken) eivätkä liikkeet meinanneet saada millään kuntoon. Ekalla käynnillä jo vihjaisin et emolevyongelma, mutta ei ne paremmintietäjämyyjät mitään uskoneet. Ajoivat turhanpäiväisiä testiohjelmia, jotka nekään eivät paljasta kaikkea.

Vasta kun hirveän tappelun jälkeen koneesta oli vaihdettu merkittävä osa osista, mukaanlukien se viallinen emolevy, kone on toiminut. Mutta siihen meni aikaa ja todellakin sai vääntää!

Lupasivat Applelta hyvitystä asiasta, mutta se oli ihan höpöpuhetta. Mitään ei korvattu vaikka kysyin jopa perästä.

Millään muulla merkillä en ole näin huonoa palvelua saanut. Mac on uskonto ja Mac-uskovaiset ylistävät tuotetta, vaikka se on mitä on.

Vierailija
19/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijamyyjät ovat näin kertoneet.

ettet ole ostamassa Macia. Kirjoittelen paraikaa 2500 euron läppärillä, joka ei todellakaan ole hintansa väärtti. Toisekseen kun kone hajosi takuuaikana, oli takuuasioiden hoito myyjän ja Applen kanssa yhtä helvettiä.

Kone oli 3 kk hajalla (sammuili kesken kaiken) eivätkä liikkeet meinanneet saada millään kuntoon. Ekalla käynnillä jo vihjaisin et emolevyongelma, mutta ei ne paremmintietäjämyyjät mitään uskoneet. Ajoivat turhanpäiväisiä testiohjelmia, jotka nekään eivät paljasta kaikkea.

Vasta kun hirveän tappelun jälkeen koneesta oli vaihdettu merkittävä osa osista, mukaanlukien se viallinen emolevy, kone on toiminut. Mutta siihen meni aikaa ja todellakin sai vääntää!

Lupasivat Applelta hyvitystä asiasta, mutta se oli ihan höpöpuhetta. Mitään ei korvattu vaikka kysyin jopa perästä.

Millään muulla merkillä en ole näin huonoa palvelua saanut. Mac on uskonto ja Mac-uskovaiset ylistävät tuotetta, vaikka se on mitä on.

Mutta kuten kaikissa tietokoneissa, ylläripylläri- maceissäkin voi olla epäonnisia yksilöitä! Oho. Jos verrattaisiin vähän, miten monta muun merkkistä konetta menee mäsäksi..

Vierailija
20/37 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt loppuun 2 aceria, en suosittele. Kuumenevat kamalasti ja tuuletin pitää kovaa ääntä.

Viimeksi oli HP joka toimi vuosia kuin unelma, kunhan vaihtoi käyttikseksi Vistan sijaan XP:n. Sitten eräänä kauniina päivänä kone kieltäytyi käynnistymästä ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta. Kuulemma joku osanen sisällä oli kärvähtänyt, tyyppivika.

Nyt käytössä Applen Airbook, en tykkää. Omaan käyttöön liian heiveröinen ja riisuttu. Tässä ei ole edes sisäänrakennettua asemaa dvd:lle.

Etsin kanssa sopivaa miniläppistä PC-puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan