En voi sille mitään, mutta hieman kulmakarvoja kohottavaa, kuin kaunis pieni elämän blogistin tyrtär
saa kaiken minkä haluaa (tai siltä ainakin vaikuttaa)
viimeisimmässä postauksessa tehtiin villatakki tytölle. mieleen jäi myös, kuinka se sai linnun siivet. Ja paljon muuta. Jos Barbiella ei ole matkailuautoa, niin sellainenhan tehdään etc.
"Katseltiin äitini kanssa Odd mollyn uutuuksia
kun neiti 6v tuli siihen ja huokaisi,
että: "Tehtäispä noita pitkiä villatakkeja lastenkin kokoisina".
Ja mummuhan kuuli toiveen ja teki takin neulekoneella.
Tyttö halusi villatakkiin turkoosia ja
takki tulikin meille jo vuorokauden kuluessa tilauksesta ;)"
Kommentit (67)
antaa lapsilleni kaiken minkä pystyn ja enemmänkin!
Ja blogisti antaa lapsille aikaa ja rakkauttakin. Ihana perhe ja ihana elämä
Ei olisi kovinkaan mielenkiintoinen blogi:
"Tytär halusi kuudennen pehmokoiran, en ostanut."
"Tytär halusi hevosen, en ostanut."
"Tytäs halusi karkkia. En ostanut, kun ei ole karkkipäivä."
Tuossa taitaisi olla sopiva perhe blogitukseen. Heti tuli tämä juttu mieleen. Äksönia ei ainakaan puutu.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022415247510_uu.shtml
tuo särmää tai jännitystä kaivannut, mutta ymmärrän, mitä hän tarkoittaa. Esim. omassa elämässäni olen kahden-ja kolmenkympin välillä tutustunut todella moniin ihmisiin, opiskellut, vaihtanut kaupunkeja, istunut aamuun ihanien ihmisten kanssa, käynyt keikoilla ja tanssinut, tehnyt paljon erilaisia luovia juttuja, harrastanut vaikka mitä, oillut vapaa tekemään vaikka mitä:) Silti en käytä alkoholia tai harrasta irtosuhteita, muillakin tavoilla voi elää! Minulle sopii myös, jos joku haluaa elää kuin tuo blogisti, itse en vain jaksaisi, sillä maailma on niin paljon täynnä kaikkea kiinnostavaa, sen sijaan, että jäisi kotiin asettelemaan sohvatyynyjä:) Ja tässä ei minusta ole kysymys edes siitä, onko ihmisellä lapsia vai ei.
Kyllä minä haluaisin äidikseni mielummin kotona viihtyvän kuin särmikkään!
Mulle kpe:n kaltainen elämä ei sopisi, pitkästyisin kuoliaaksi. Että minusta siinä ei ole mitään kadehdittavaa.
ihan vainoharhaa. Itse kommentoin täysin ulkopuolisena, huvitus lähti siitä miten ihmiset voi opetella jonkun blogin ja ulkomaan matkat oikeasti ulkoa! Todella ämmämäistä kyyläystä, aivan kuin anoppini touhu.
Näin anoppini viimeksi jouluna, muisteli jotain 8 vuoden takaista keskustelua. Olin aivan pihalla, ei ollut hajuakaan mitä ajoi takaa.Sellaisia te naiset enimmäkseen olette. Oma elämä menee kakkaa pyöritellessä...antakaa toki niiden elää rauhassa jotka oikeasti elävät.
Ole tuota blogia ulkoa opetellut :D. Ihan muistan, että kävivät viime kesänä jollain reissulla ja joulun alla Tanskassa. Onko muka jotenkin erikoista muistaa tollaiset asiat? En lue muuta blogia, kuin tuota, koska tykkään blogistin tyylistä. Ei ole aikaa paneutua useisiin blogeihin, välillä käyn katsomassa, mitä on nyt askarrellut tms. Onpa kummallista, jos tuo tekee minusta kyylän??
Pikkasen eri asia joku anopin 8 vuoden takainen keskustelu..
Lisää niitä! Vaikka sitten mummon tekemiä villatakkeja!
Toinen kysymys on sitten pitäiskö lasten saada kaikki mitä haluaa. Suomessahan ei perinteisesti lapsia paljo hemmotella. Jokainen vanhempi miettii missä menee raja.