En voi sille mitään, mutta hieman kulmakarvoja kohottavaa, kuin kaunis pieni elämän blogistin tyrtär
saa kaiken minkä haluaa (tai siltä ainakin vaikuttaa)
viimeisimmässä postauksessa tehtiin villatakki tytölle. mieleen jäi myös, kuinka se sai linnun siivet. Ja paljon muuta. Jos Barbiella ei ole matkailuautoa, niin sellainenhan tehdään etc.
"Katseltiin äitini kanssa Odd mollyn uutuuksia
kun neiti 6v tuli siihen ja huokaisi,
että: "Tehtäispä noita pitkiä villatakkeja lastenkin kokoisina".
Ja mummuhan kuuli toiveen ja teki takin neulekoneella.
Tyttö halusi villatakkiin turkoosia ja
takki tulikin meille jo vuorokauden kuluessa tilauksesta ;)"
Kommentit (67)
Jos isovanhemmat osaa tehdä ja toinen tykkää, niin miksi ei saisi?? Isoäiti ei saa kutoa ettei tule hemmoteltuaa?? Toinen juttu on tuo itse tekeminen. Se on todella hieno asia; lapsesta kasvaa luova, oma-aloitteinen, unelmiinsa uskova. Täysin eri asia kuin vinkua kaupan hyllyjen edessä ja sitten ostetaan. Se että haaveilee jostain ja näkee kuinka sen voi itse toteuttaa on tosi arvokas ja katoava kansanperinne. Opetelkaa ihmeessä tekin! Harvoin on rahasta kiinni jos on luova.
tuo särmää tai jännitystä kaivannut, mutta ymmärrän, mitä hän tarkoittaa.
Esim. omassa elämässäni olen kahden-ja kolmenkympin välillä tutustunut todella moniin ihmisiin, opiskellut, vaihtanut kaupunkeja, istunut aamuun ihanien ihmisten kanssa, käynyt keikoilla ja tanssinut, tehnyt paljon erilaisia luovia juttuja, harrastanut vaikka mitä, oillut vapaa tekemään vaikka mitä:)
Silti en käytä alkoholia tai harrasta irtosuhteita, muillakin tavoilla voi elää!
Minulle sopii myös, jos joku haluaa elää kuin tuo blogisti, itse en vain jaksaisi, sillä maailma on niin paljon täynnä kaikkea kiinnostavaa, sen sijaan, että jäisi kotiin asettelemaan sohvatyynyjä:) Ja tässä ei minusta ole kysymys edes siitä, onko ihmisellä lapsia vai ei.
niin mitäs siinä venkoilet? Oikeasti tyytyväisen, omasta mielestään oikein OMAN elämänsä eläneen ihmisen tunnistaa siitä, ettei tarvitse arvostella toisten valintoja ja elämää, ei edes niin että "itse en kestäisi, mutta jos blogisti tyytyväinen niin hyvä niin.." Ole onnellinen siitä hyvästä kiinnostavasta elämästä jota olet saanut viettää
Sille on tehty varmaan kauneusleikkauksia kun näyttää ihan nukelta? Luonnottoman nuoren näköinen jos on noin vanha!
Eihän hän ole näkynyt kuvissa pitkiin aikoihin. Luonnottoman nuoren näköinen - you wish!
itselläni kyllä muutakin särmää, mutta eipä se minua häiritse millään tavalla miten muut elää.
miten blogisti elää noin nuorena noin keski-ikäistä elämää. Ei mitään särmää tai jännitystä.
ihan olet jaksanut nähdä vaivaa ja copypasteta ihan tietyt lauseet, ja vielä jaksanut märehtiä päälle tätä kaikkea mitä joku rouva on blogiinsa kirjoittanut. Tässä näkee kenellä on elämässä sisältöä ja kenellä ei.
"Eräät tekevät ja loput kävelevät perässä arvostelemassa näiden tekemisiä."
On joskus blogissaan kertonut. Ei todellakaan 28v.
niin vähän paha on olla sitä "särmää". Siitähän aina riemu nousee, kun joku nuori äiti käy baarissa ja jättää lapsensa hoitoon.
Jos ei lapselleen rakenna mitään ja mummokaan ei saa neuloa!
Mitä jos ap koittaisit välillä tehdä jotain lapsellesi?
Onhan nuo lapsetkin jo sen verran isoja. Vai onko ensimmäisen vääntänyt 16-vuotiaana?
kertoo 10v päivästä miehensä kanssa ja samassa jutussa kihlakuva, jossa he ovat 18 ja 21. Eli nainen on nyt siis n. 28v.
mitähän itse olet peräpäästäsi vääntänyt? Pelkkää paskaa todennäköisesti.
i]
Onhan nuo lapsetkin jo sen verran isoja. Vai onko ensimmäisen vääntänyt 16-vuotiaana?
Olisiko ollut 19v, kun esikoinen syntyi ja onko se nyt eskarissa. Eli olisiko sitten 24-25v.
kertoo 10v päivästä miehensä kanssa ja samassa jutussa kihlakuva, jossa he ovat 18 ja 21. Eli nainen on nyt siis n. 28v.
Ei kun joo. Mulla on mennyt vuodet hitaampaa. Muistelin, että todellakin on edelleen sen 24v.
Mitä kiiltävämmät kulissit, sen karumpi todellisuus. Ei kannata kadehtia, eiköhän noistakin perheistä löydy juoppoja ja hulluja.
varmaan tuo lohtua omaan tylsään ja ankeaan elämään. Oi kun ei olisi vain niitä joilla menee hyvin...voi voi voi voi...
Mitä kiiltävämmät kulissit, sen karumpi todellisuus. Ei kannata kadehtia, eiköhän noistakin perheistä löydy juoppoja ja hulluja.
varmaan tuo lohtua omaan tylsään ja ankeaan elämään. Oi kun ei olisi vain niitä joilla menee hyvin...voi voi voi voi...
Minulla menee pääosin kivasti, kiitos kysymästä. Ei kuitenkaan täydellisesti, aina on niitä epäkohtia. Häiritsee tuossa blogissa se viesti, että aina on fantsua ja upeeta. Tajuaahan se jokainen ettei ole.
ja esikoisen saanut juuri ennen 21vuotispäiväänsä. Olen tosi kiinnostunut kyseisestä blogista. En ole kateellinen, ihailen.
ja esikoisen saanut juuri ennen 21vuotispäiväänsä. Olen tosi kiinnostunut kyseisestä blogista. En ole kateellinen, ihailen.
tajuat varmaan myös sen että tämä blogisti ei varmaan halua tuoda muuta esille kuin sitä fantsua ja ihanaa. Itsekin bloggaan, enkä todellakaan mene pintaa syvemmälle. MIksi ihmeessä pitäisi?
Minulla menee pääosin kivasti, kiitos kysymästä. Ei kuitenkaan täydellisesti, aina on niitä epäkohtia. Häiritsee tuossa blogissa se viesti, että aina on fantsua ja upeeta. Tajuaahan se jokainen ettei ole.
Kävin katsomassa blogia ja kyllä ärsytti kun bloggaaja kuvaa suurimman osan kuvistaan "vinoon"!! Pitäisikö niiden näyttää vinoon kuvattuina jotenkin taiteellisemmilta vai mikä tuossa on ideana.. Hyi, jäi kyllä tuon blogin lukeminen lyhyeen!