En voi sille mitään, mutta hieman kulmakarvoja kohottavaa, kuin kaunis pieni elämän blogistin tyrtär
saa kaiken minkä haluaa (tai siltä ainakin vaikuttaa)
viimeisimmässä postauksessa tehtiin villatakki tytölle. mieleen jäi myös, kuinka se sai linnun siivet. Ja paljon muuta. Jos Barbiella ei ole matkailuautoa, niin sellainenhan tehdään etc.
"Katseltiin äitini kanssa Odd mollyn uutuuksia
kun neiti 6v tuli siihen ja huokaisi,
että: "Tehtäispä noita pitkiä villatakkeja lastenkin kokoisina".
Ja mummuhan kuuli toiveen ja teki takin neulekoneella.
Tyttö halusi villatakkiin turkoosia ja
takki tulikin meille jo vuorokauden kuluessa tilauksesta ;)"
Kommentit (67)
tajuat varmaan myös sen että tämä blogisti ei varmaan halua tuoda muuta esille kuin sitä fantsua ja ihanaa. Itsekin bloggaan, enkä todellakaan mene pintaa syvemmälle. MIksi ihmeessä pitäisi?
varmaan tuo lohtua omaan tylsään ja ankeaan elämään. Oi kun ei olisi vain niitä joilla menee hyvin...voi voi voi voi...
Mitä kiiltävämmät kulissit, sen karumpi todellisuus. Ei kannata kadehtia, eiköhän noistakin perheistä löydy juoppoja ja hulluja.
Minulla menee pääosin kivasti, kiitos kysymästä. Ei kuitenkaan täydellisesti, aina on niitä epäkohtia. Häiritsee tuossa blogissa se viesti, että aina on fantsua ja upeeta. Tajuaahan se jokainen ettei ole.
että ap + aika monta muuta nostoviestiä tässä ketjussa = blogisti itse. Aina uuden merkinnän jälkeen alkaa mainostus täällä.
Jokainen voi blogata elämänsä kauniista asioista, mutta sitten kun vielä päälle hehkuttaa täällä, että "joillakin vaan menee hyvin", niin onhan se jo aika paksua.
Olen pari kertaa sivuilla käynyt ja en tosiaankaan tunnista sieltä noita asioita mitä se väittää siellä esittävänsä. Että toisaalta hyvä että se selostaa mitä siellä pitäisi olla ja mikä niiden kuvien funktio on minä taas kun katson kuvia omalta kannaltani.
niin tuskin tuosta tytöstä tulisi kiusattua. Mä en ymmärrä kateellisia ihmisiä. Itse en ole kenellekään kateellinen, tai jos olen niin se on positiivista kateutta: "Mahtava kroppa! Meenpä minäkin tänä iltana salille."
Näin se menee. Kateellisten av-matamien kakarat ne Annenkin lapsia tulevaisuudessa koulussa kiusaa.
jos joku ihminen nauttii elämästään?
En todellakaan ole kyseisen blogin henkilö, hädin tuskin edes luen koko blogia. Onko noin vaikeaa ymmärtää että on muunlaisiakin ihmistyyppejä kuin sinä kuivakka eukko?
Itse toimin taidealalla, tiedän tasan tarkkaan kaltaisesi tylsimykset, valittajat ja elämäntuskailijat. On ihan hirveää kun joillakin on taitoa ja uskallusta olla hieman erilainen!!
[i
[
että ap + aika monta muuta nostoviestiä tässä ketjussa = blogisti itse. Aina uuden merkinnän jälkeen alkaa mainostus täällä.
Jokainen voi blogata elämänsä kauniista asioista, mutta sitten kun vielä päälle hehkuttaa täällä, että "joillakin vaan menee hyvin", niin onhan se jo aika paksua.
En todellakaan ole kyseisen blogin henkilö, hädin tuskin edes luen koko blogia. Onko noin vaikeaa ymmärtää että on muunlaisiakin ihmistyyppejä kuin sinä kuivakka eukko?
Itse toimin taidealalla, tiedän tasan tarkkaan kaltaisesi tylsimykset, valittajat ja elämäntuskailijat. On ihan hirveää kun joillakin on taitoa ja uskallusta olla hieman erilainen!![i
[että ap + aika monta muuta nostoviestiä tässä ketjussa = blogisti itse. Aina uuden merkinnän jälkeen alkaa mainostus täällä.
Heh, sattumoisin tämä kuivakka eukko toimii taidealalla, usko tai älä. Kpe ei ole hieman erilainen vaan juuri niin kuin naistenlehtien mukaan pitäisi olla.
just joo ihan varmasti taidealalla. Me taiteilijat olemme suvaitsevaisia ja ymmärrämme erilaisia ja 'outojakin' ihmisiä, kiiltokuvineen kaikkineen. Ei kuule vakuuta. Luovuus on niin mahtava voimavara, ettei meistä kukaan oikeasti edes VIITSI kytätä jotain erityistä blogia saati muistaa ulkoa jonkun jokaista ulkomaanmatkaa. En ole edes omiani laskenut! Hah hah!
Itse toimin taidealalla, tiedän tasan tarkkaan kaltaisesi tylsimykset, valittajat ja elämäntuskailijat. On ihan hirveää kun joillakin on taitoa ja uskallusta olla hieman erilainen!![i
[että ap + aika monta muuta nostoviestiä tässä ketjussa = blogisti itse. Aina uuden merkinnän jälkeen alkaa mainostus täällä.
Heh, sattumoisin tämä kuivakka eukko toimii taidealalla, usko tai älä. Kpe ei ole hieman erilainen vaan juuri niin kuin naistenlehtien mukaan pitäisi olla.
Nerokas mainosmies tämä bloginpitäjä! TÄnne vaan aina provosoivia aloituksia ja mammat skitsoilee aiheesta :)
Sehän ei ole pelkkä blogi, vaan nettikauppa. (Ootteko muuten kattoneet hintoja siellä, aika muikeita. Mutta monet halunnevat samastua tohon elämään ja maksaa maltaita tuotteista.)
Kuivatat käpyjä ja pistelet niihin tikkuja jaloiksi?
just joo ihan varmasti taidealalla. Me taiteilijat olemme suvaitsevaisia ja ymmärrämme erilaisia ja 'outojakin' ihmisiä, kiiltokuvineen kaikkineen. Ei kuule vakuuta. Luovuus on niin mahtava voimavara, ettei meistä kukaan oikeasti edes VIITSI kytätä jotain erityistä blogia saati muistaa ulkoa jonkun jokaista ulkomaanmatkaa. En ole edes omiani laskenut! Hah hah!
Itse toimin taidealalla, tiedän tasan tarkkaan kaltaisesi tylsimykset, valittajat ja elämäntuskailijat. On ihan hirveää kun joillakin on taitoa ja uskallusta olla hieman erilainen!!
[i
[
On halunnut nuorena lapset ja omistautuu nyt perhe-elämälle.
miten blogisti elää noin nuorena noin keski-ikäistä elämää. Ei mitään särmää tai jännitystä.
Mielestäni Anne ei ole yhtään nuken näköinen, osa on vain paremmin säilyneitä kuin toiset.
Sille on tehty varmaan kauneusleikkauksia kun näyttää ihan nukelta? Luonnottoman nuoren näköinen jos on noin vanha!
On joskus blogissaan kertonut. Ei todellakaan 28v.
ihan vainoharhaa. Itse kommentoin täysin ulkopuolisena, huvitus lähti siitä miten ihmiset voi opetella jonkun blogin ja ulkomaan matkat oikeasti ulkoa! Todella ämmämäistä kyyläystä, aivan kuin anoppini touhu.
Näin anoppini viimeksi jouluna, muisteli jotain 8 vuoden takaista keskustelua. Olin aivan pihalla, ei ollut hajuakaan mitä ajoi takaa.
Sellaisia te naiset enimmäkseen olette. Oma elämä menee kakkaa pyöritellessä...antakaa toki niiden elää rauhassa jotka oikeasti elävät.
En vaikka sitä kuinka täälläkin haukuttaisiin, niin ei kiinnosta mennä katsomaan.
Mitä hienoa on neulekoneella tehdyssä villatakissa? Eri asia jos se mummo olisi sen parissa päivässä käsin tehnyt. Ja toisaalta jos taas joku mummo tekee ne käsintehdyt työt niin mitä järkeä blogistin on toisten töitä mainostaa.
Mä alan muutenkin kyllästyä blogien lukemiseen. En niitä juur ole lukenutkaan kuin muutaman kuukauden vasta ja nyt jo tuli kyllästyminen.
niin en kyllä haluaisi laittaa kuvia täpötäydestä tiskipöydästä, muista sotkuista ja takkutukkaisista lapsista. Kuviakin ollaan laiskoja ottamaan, joten albumien perusteella meillä on aina joulu ja synttärit tai ollaan pulkkamäessä tai uimarannalla.Jos joskus saadaan jotain kivaa askarreltua lasten kanssa, otan takuulla siitä kuvan. Ja jos minusta on albumissa kuva, haluan että se on edustava. Kutsukaa sitä sitten feikkaamiseksi ja todellisuuden vääristelyksi. Ja juu, ihan tavallinen lapsiperhe ollaan mekin, ei sen kummempia katastrofeja muttei kiiltokuvaelämääkään, niin kuin ei varmasti blogistillakaan.
Siinä olisi reaalielämää huushollista, jossa ukko makaa sohvalla ryypäten, akka juoksee sossussa ja kakarat terapiassa. Maanantaiaamuisin olisi muijan mustelmat kuvattu kun ukko on koko pyhät hakannut ja lasten huumeruiskut kuvattaisiin sängyn alta, samoin kaupasta varastetut meikit ja tuotteet. Jääkaapin valo kuvattaisi eri kulmista jos ei muutakaan sisältöä kaapissa ole ja kaikki muukin reaalielämän törky näytettäisi suodattamattomana. Siinä riittäisi taivastelijoita ja lukijoita sillä blogilla. Ja mikä parasta se ei hyppäisi silmille naistenlehdistä niinkun pahimmillaan tuollainen nukkekoti voi tehdä. Että ensin katsot blogia netissä ilmaiseksi ja sitten maksat lehdestä että saat tuijottaa niitä samoja kuvia. Huijausta sanon minä!
Siinä olisi reaalielämää huushollista, jossa ukko makaa sohvalla ryypäten, akka juoksee sossussa ja kakarat terapiassa. Maanantaiaamuisin olisi muijan mustelmat kuvattu kun ukko on koko pyhät hakannut ja lasten huumeruiskut kuvattaisiin sängyn alta, samoin kaupasta varastetut meikit ja tuotteet. Jääkaapin valo kuvattaisi eri kulmista jos ei muutakaan sisältöä kaapissa ole ja kaikki muukin reaalielämän törky näytettäisi suodattamattomana. Siinä riittäisi taivastelijoita ja lukijoita sillä blogilla. Ja mikä parasta se ei hyppäisi silmille naistenlehdistä niinkun pahimmillaan tuollainen nukkekoti voi tehdä. Että ensin katsot blogia netissä ilmaiseksi ja sitten maksat lehdestä että saat tuijottaa niitä samoja kuvia. Huijausta sanon minä!
Ja postaukset ois tyylin 'tytär halus villatakin ja mä sanoin et ei oo rahaa'.
ahdistui niin paljon kun takkia ei alkanut irrota...
sellainen blogi, että on siinä vähän pitelemistä kun sitä lukee, mutta ei ole vielä ihan mahdottomaksi yltynyt. Kerran olen vasta haukkonut henkeä sen äärellä. Valitettavasti en muista enää mistä sen löysin ja mikä sen nimi oli ja onko sitä edes enää, mutta se oli aika varteenotettava tässä mielessä, eikä varmaan olisi akkainlehdessä sen kämpän kuvat koskaan.
noloa jos jotain puskia kohottelee jonkun blogin tähden.