En voi sille mitään, mutta hieman kulmakarvoja kohottavaa, kuin kaunis pieni elämän blogistin tyrtär
saa kaiken minkä haluaa (tai siltä ainakin vaikuttaa)
viimeisimmässä postauksessa tehtiin villatakki tytölle. mieleen jäi myös, kuinka se sai linnun siivet. Ja paljon muuta. Jos Barbiella ei ole matkailuautoa, niin sellainenhan tehdään etc.
"Katseltiin äitini kanssa Odd mollyn uutuuksia
kun neiti 6v tuli siihen ja huokaisi,
että: "Tehtäispä noita pitkiä villatakkeja lastenkin kokoisina".
Ja mummuhan kuuli toiveen ja teki takin neulekoneella.
Tyttö halusi villatakkiin turkoosia ja
takki tulikin meille jo vuorokauden kuluessa tilauksesta ;)"
Kommentit (67)
miten blogisti elää noin nuorena noin keski-ikäistä elämää. Ei mitään särmää tai jännitystä.
miten blogisti elää noin nuorena noin keski-ikäistä elämää. Ei mitään särmää tai jännitystä.
Särmää tai jännitystä? kuten? yhdenillanjuttuja? bailaamista? Selitä.
niin tuskin tuosta tytöstä tulisi kiusattua. Mä en ymmärrä kateellisia ihmisiä. Itse en ole kenellekään kateellinen, tai jos olen niin se on positiivista kateutta: "Mahtava kroppa! Meenpä minäkin tänä iltana salille."
Mä ainakin haluaisin nähdä sen virkkaavan jostain räikeestä pinkistä patalappuja,jotka sitten päätyvät home sweet home tekstillä varustettuun keittiönaulakkoon.
hulluja, joista jonkun pitäisi oikeasti olla huolissaan ja niiden lapset pitäisi vähintään ottaa huostaan. Mutta mitäpä se meille kuuluu. Eihän tuossa blogissa mitään pahaa ole jos on varaa antaa lapsilleen niin sitten antaa. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Naurattaa vaan kun tapaa jonkun oikeasti kahjon livenä niin tekisi mieli mennä sanomaan taikasana viereen, ettei ne pöllöt luule että ne on jotenkin tuntemattomina siellä. Joku aina tuntee jonkun ja piirit on pienet. Mutta parasta tyytyä nauramaan selän takana ettei viihde lopu. Sellainen hullu voi pelästyä ja sulkea bloginsa jos menee huomauttamaan ja se tajuaa tulleensa paljastetuksi.
pitäisi nuoren naisen elämässä olla huumeita, viinaa ja prostituutiota.
Ja on epistä, et joku lapsi saa ilmaisen villatakin, kun itse joudun itselleni takit ostamaan.
Tyhmä ploki!
saa kaiken minkä haluaa (tai siltä ainakin vaikuttaa) viimeisimmässä postauksessa tehtiin villatakki tytölle. mieleen jäi myös, kuinka se sai linnun siivet. Ja paljon muuta. Jos Barbiella ei ole matkailuautoa, niin sellainenhan tehdään etc. "Katseltiin äitini kanssa Odd mollyn uutuuksia kun neiti 6v tuli siihen ja huokaisi, että: "Tehtäispä noita pitkiä villatakkeja lastenkin kokoisina". Ja mummuhan kuuli toiveen ja teki takin neulekoneella. Tyttö halusi villatakkiin turkoosia ja takki tulikin meille jo vuorokauden kuluessa tilauksesta ;)"
nettailet niin hieman kehittyneempää medialukutaitoa tarvitset.
Eiköhän blogiin päädy juuri ne tapaukset, joissa tyttö pyysi ja sai jotain, jonka voi itse askarrella/tehdä. Sehän on koko blogin kantava ajatus, itse tekeminen...
Kaikki ne asiat mitä lapset pyysivät mutta mitä tämä perheen emäntä tai äitinsä EIVÄT osanneet tai voineet tehdä jäävät mainitsematta.
En sillä etteikö lapset olisi oikeasti saaneet paljon, varmasti keskivertoa enemmän, mutta miksi se pitäisi lukea heidän vanhempien tai isovanhempien viaksi. Eiköhän pikemmin ole lasten onni.
tuo särmää tai jännitystä kaivannut, mutta ymmärrän, mitä hän tarkoittaa.
Esim. omassa elämässäni olen kahden-ja kolmenkympin välillä tutustunut todella moniin ihmisiin, opiskellut, vaihtanut kaupunkeja, istunut aamuun ihanien ihmisten kanssa, käynyt keikoilla ja tanssinut, tehnyt paljon erilaisia luovia juttuja, harrastanut vaikka mitä, oillut vapaa tekemään vaikka mitä:)
Silti en käytä alkoholia tai harrasta irtosuhteita, muillakin tavoilla voi elää!
Minulle sopii myös, jos joku haluaa elää kuin tuo blogisti, itse en vain jaksaisi, sillä maailma on niin paljon täynnä kaikkea kiinnostavaa, sen sijaan, että jäisi kotiin asettelemaan sohvatyynyjä:) Ja tässä ei minusta ole kysymys edes siitä, onko ihmisellä lapsia vai ei.
pitäisi nuoren naisen elämässä olla huumeita, viinaa ja prostituutiota.
Ja on epistä, et joku lapsi saa ilmaisen villatakin, kun itse joudun itselleni takit ostamaan.
Tyhmä ploki!
lisätä että 28-vuotiaan "nuoren".
Mä ainakin haluaisin nähdä sen virkkaavan jostain räikeestä pinkistä patalappuja,jotka sitten päätyvät home sweet home tekstillä varustettuun keittiönaulakkoon.
Jotain patalappujen virkkaamista jännempää. Opiskelisi jotain, tai lähtisivät ulkomaille hetkeksi. Mua ei ainakaan käy kateeksi tuo Seinäjoellä kykkiminen, oli talo miten sievä tahansa.
Herraisä sentään, että joku jaksaa keksiä AINA jotain negatiivista sanottavaa tuosta blogista. Jos lapsi saa mummon tekemän villatakin, mitä ihmeen kamalaa siinä on?? Itsetehty villatakki, kamoon ämmät. Siitä, kun sai ne kankaanpaloista tehdyt linnunsiivet, on jo aika kauan aikaa. JA nekin oli äitinsä itse tekemät.
Ap kuulostaa siltä, kuin blogistin tyttö saisi joka päivä kaiken mitä haluaa.. Jos blogisti haluaa askarrella itse lapsilleen esim. pelejä ja siipiä, niin sehän on vain upeaa ja näyttää juuri oikeaa mallia lapsillekin. Voi tehdä itse, ei tarvitse mennä kauppaan ja ostaa jotain muovikrääsää.
Oikeastiko, jos sun lapsesi tulisi pyytämään kankaanpaloista tehtyjä siipiä ja sulla olisi tilkkuja kaappi täynnä, et tekisi siipiä hänelle, koska lapsestahan voi tulla pilalle hemmoteltu??
Kateellisten marinaa taas kerran.. Eikö teillä jumalauta ole omaa elämää??
Mä ainakin haluaisin nähdä sen virkkaavan jostain räikeestä pinkistä patalappuja,jotka sitten päätyvät home sweet home tekstillä varustettuun keittiönaulakkoon.JOka kesähän he ovat tehneet ulkomaanreissun ja juuri olivat Tanskassa joulunalla blogisti, miehensä ja vauva. Isompi tyttö oli vloppuna mummonsa kanssa Hesassa. Blogisti askartelee, tekee käsitöitä, tekee sisustussuunnitelmia (on sisustussuunnittelija) ja pyörittää omaa yritystä. Ei kuulosta minun korvaani miltään kykkimiseltä..
Jotain patalappujen virkkaamista jännempää. Opiskelisi jotain, tai lähtisivät ulkomaille hetkeksi. Mua ei ainakaan käy kateeksi tuo Seinäjoellä kykkiminen, oli talo miten sievä tahansa.
Mä ainakin haluaisin nähdä sen virkkaavan jostain räikeestä pinkistä patalappuja,jotka sitten päätyvät home sweet home tekstillä varustettuun keittiönaulakkoon.Jotain patalappujen virkkaamista jännempää. Opiskelisi jotain, tai lähtisivät ulkomaille hetkeksi. Mua ei ainakaan käy kateeksi tuo Seinäjoellä kykkiminen, oli talo miten sievä tahansa.
JOka kesähän he ovat tehneet ulkomaanreissun ja juuri olivat Tanskassa joulunalla blogisti, miehensä ja vauva. Isompi tyttö oli vloppuna mummonsa kanssa Hesassa. Blogisti askartelee, tekee käsitöitä, tekee sisustussuunnitelmia (on sisustussuunnittelija) ja pyörittää omaa yritystä. Ei kuulosta minun korvaani miltään kykkimiseltä..
Sille on tehty varmaan kauneusleikkauksia kun näyttää ihan nukelta? Luonnottoman nuoren näköinen jos on noin vanha!
Mä ainakin haluaisin nähdä sen virkkaavan jostain räikeestä pinkistä patalappuja,jotka sitten päätyvät home sweet home tekstillä varustettuun keittiönaulakkoon.Jotain patalappujen virkkaamista jännempää. Opiskelisi jotain, tai lähtisivät ulkomaille hetkeksi. Mua ei ainakaan käy kateeksi tuo Seinäjoellä kykkiminen, oli talo miten sievä tahansa.
JOka kesähän he ovat tehneet ulkomaanreissun ja juuri olivat Tanskassa joulunalla blogisti, miehensä ja vauva. Isompi tyttö oli vloppuna mummonsa kanssa Hesassa. Blogisti askartelee, tekee käsitöitä, tekee sisustussuunnitelmia (on sisustussuunnittelija) ja pyörittää omaa yritystä. Ei kuulosta minun korvaani miltään kykkimiseltä..
Tarkkaanpa muistat blogistin tekemiset :). No, kukin tyylillään, mutta pikkusievältä se oleminen vaikuttaa.
Ei uskoisi, että jonkun mielestä on VÄÄRIN tehdä itse lapselle jotain mitä se toivoo. Sehän on hekkarin upeaa että joku viitsii, eikä vaan roiku AV:lla valittamassa. Toiset tekee ja toiset kulkee perässä ja arvostelee.
Kateellinen olen lähinnä sille miten jollain on aikaa kaikelle askartelulle ja muulle näpertelylle.
Kateellinen olen lähinnä sille miten jollain on aikaa kaikelle askartelulle ja muulle näpertelylle.
Patisi kaikilla av-mammoilla, joilla on jokaisella kolme 24h hoitoa vaativaa erityislasta sekä erityisen vaativa työ plus SPR:n ystävätoiminta päälle.
kun kaikki kateelliset koulukaverit vittuilee tuosta blogista. Varmaan saa kuulla kiiltokuvaelämästään joka ei ole todellisuutta nähnytkään. Siis nuo kulissit on kuin lehdestä. Ei tuollaisessa kukaan oikeasti asu! Veikkaan että voi tulla aika kauhea paikka vielä kun koulu alkaa.