Vickan lapsen nimi on ESTELLE SILVIA EVA MARY
Kommentit (99)
et tiedä kuninkaallisist mitään, mutta ei kai sun tasavaltalaisena tarvitsekaan :)
tai tuo vartijapelle silmänpyörittäjänappula on eka tuossa showssa.
minä olen pettynyt. :( ootin nimen julkistamista ja nyt oon harmissani nimivalinnasta enkä tiedä miksi.. Odotin jotain sievempää.. Estellasta tulee sipsit mieleen.
EWA oli tuplaveellä
Mielestäni kaunis nimi.Mun mielestä se lausuttiin "Estel", jos oikein kuulin.
Hyvä ettei oltu valittu niitä ennakkoveikkailtuja nimiä! Silvia ja Ewa tulee lapsen isovanhemmilta ja varmaan tuo Marykin on jossain kohtaa sukupuuta, en osaa sitä ulkoa :) Estelle on kaunis nimi, vähän uutta "verta" ainaisten Kristinoiden sun muiden joukkoon. Ruotsalaisille tulee varmasti ensin mieleen sipsit, mutta se menee nopsaan ohi.
pulleroisetpalleroiset av-mamatsut olisivat osanneet tämänkin kuninkaallisia paremmin.
Olis kiva tietää minkä nimisiä lapsia näillä arvostelijoilla on..
Ranskan kielessä tuo nimi kuulostaa ihan kivalta, mutta Ruotsi ei ole Ranska, vaan siellä puhutaan ruotsia. Minusta tuo nimi lausuntatapoineen ei sovi ollenkaan ruotsin kieleen. Huono valinta, valitettavasti.
miten perinteikäs se nimi Mary on Ruotsin kuningashuoneelle. Tai vaikkapa ihan pohjoismaalaiselle kuningashuoneelle.
Englannin kuninkaallisissa noita Maryja on vilissyt, mutta yhtäkään Mary-nimistä kuningatarta tai prinsessaa en Ruotsin kuningashuoneessa ole nähnyt/kuullut/lukenut.
Sinäkin voisit varmaan tajuta, että nämä kuningashuoneet eivät ole kaikki yhtä ja samaa, vaikka kaukaisia sukulaisuussuhteita löytyykin.
Tanskan ja Ruotsin kuninkaalliset ovat kyllä sukua toisilleen...
Silvian arvasinkin yhdeksi nimeksi, mutta...
Eva on niiiin tavis- nimi, vaikka onkin Danielin äidin nimi. Mary taas on ollut perinteinen Englannin hovin nimi. Ja tuo Estelle on joku harakiri.
Ruotsin hovi on kuitenkin tosi vanhoillinen ja sinne olisi tyylillisesti sopinut vaikka Alexandra Silvia Ingrid Charlotte.
Ranskan kielessä tuo nimi kuulostaa ihan kivalta, mutta Ruotsi ei ole Ranska, vaan siellä puhutaan ruotsia. Minusta tuo nimi lausuntatapoineen ei sovi ollenkaan ruotsin kieleen. Huono valinta, valitettavasti.
JA vielä ranskalainen sukunimikin. Mitähän hienostelijoita luulee olevansa kun vetää ranskalaisuutta mukaan? ...
Tanskan ja Ruotsin kuninkaalliset ovat kyllä sukua toisilleen...
Ehkä Marysta tosiaan tulee kummitäti ja siksi tuo nimi mukana.
JA vielä ranskalainen sukunimikin. Mitähän hienostelijoita luulee olevansa kun vetää ranskalaisuutta mukaan? ...
Eihän siitä varmaan kyllä sitten kuitenkaan aikanaan kuningatar Estelleä tule. Hallitsijanimekseen voi hän valita minkä tahansa nimen minkä katsoo sopivaksi ja tuostahan nyt heti ponnahtaa tuo Silvia esiin. Kunigatar Silvia I kuulostaa jo aika hyvältä.
Aftonbladetissa on
Estelle Silvia EWA mary. Ei siis Eva
ihan jo etukäteen se oli ainoa tiedossa oleva nimi :)
typerältä.