Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa asunto heinäkuuksi.

Vierailija
22.03.2012 |

Meillä neljä lasta jotka minä yksi hoidan , ruokin ja vaatettin. Mies rakastaa työtään ja on aina töissä pitkiä päiviä. Nyt tuli mitta vaan täyteen ja haluaan lähteä jonnekin kauas lomalle lasten kanssa heinäkuuksi. Kaupunki asunto, kalustettu ja halpa. (helsinki,tampere,turku jne) Mistä mistä tällaaisen vois löytää, niin ja mies töissä kun on niitä kiireitä. En ole eroamssa mutta haluaan että hän huomaa että mitä palvelua on saanut. Olen itsekin työelämässä mutta kummasti kaikki kaatunut mulle. Siis halpa kalustettu mökki tai asunto heinäkuuksi.Mistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei välttämättä vain heinäkuuksi, MUTTA jos ns. parempaakaan kesävuokralaista ei saa niin joku varmasti vuokraa vain heinäkuun ajaksi asuntonsa, onhan sekin kotiin päin. Moni tekee kesätöitä kotipaikkakunnalla tm. syystä ei ole opiskelupaikkakunnalla kesää, eli noita opiskelijoiden asuntoja on paljon tarjolla varsinkin opiskelijakaupungeissa (kuten TKU, TRE ja HKI).

Monelle opiskelijalla pyrkimys on se, että ei tarvitse maksaa itse kesän ajalta vuokraa niin saa enemmän talveksi säästöön. Opiskelija-asunnot ovat edullisia, eli jos sellaisen saa ei maksa paljoa/kk. Tosin lapsille ehkä ihan patjat lattialle, harvassa opiskelijakämpässä on mitään "vierashuoneita" ;)

Vierailija
2/3 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää alkaa sellaista etsimään onko muilla käytnyt tällainen mielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile noiden vuokranantajahausta, lisätoiveet valikon alta löytyy väliaikaismajoituksia: https://www.vuokraisanta.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme