Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä olet kuukupista?

Vierailija
14.03.2012 |

olen lähdössä rantalomalle ja menkat iskevät samaan aikaan.. Kannattaako hankkia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei toimi. Aina tulee jonkin verran ohi. Mulla on molemmat koot, luulin ensin että kuppi olisi liian pieni mutta ei, isommastakin tulee ohi. Erona se, että isompi tuntuu ikävästi, pienempi on mukavampi.

En sitten tiedä, enkö saa kuppia oikeaan asentoon vai mikä on?

Vierailija
2/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin epävarmalle kapineelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin epävarmalle kapineelle.

Vierailija
4/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 8 vuotta. Vaatii hiukan opettelua ja joskus pikkuhousunsuojan runsaampiin vuotoihin, mutta siteiden käytön voi jättää. Ei tule hajuhaittoja eikä tunnu iljettävältä. Voi unohtaa moneksi tunniksi. Luonnottomampia siteet yms. on ja tuottavat roskaa ja ihoärsytyksiäkin. Jos on sinut ittensä kanssa ei tee pahaa tuo asennus ja puhdistaminen vaan sujuu rutiinilla aivan kuten nuorena kun aloitti siteiden käytön.

Vierailija
5/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden ylimaalliset hehkuttajat alkavat pissiä omiin muroihinsa.

eli vaikka kuppi on minunkin menkkapäiväni pelastanut ja rakastan tuota pikku keksintöä... niin ONHAN ne hehkuttajat ihan saatanan raivostuttavia.

Joten minä "markkinoin" kuppia vain kysyttäessä. Kyllä suosittelen ainakin kokeilemaan. Kaikille se ei sovi, tietenkään. Mutta jos se sopii, niin se on loistava.

Joku mainitsi että on näkymätön. Normisti joo, mulla se ei mene syvälle kuten se kuuluis laittaa, vaan valuu alas ja pääty ns. pilkistää ulos. Antennin olen luonnollisesti leikannut kokonaan pois. Hassua, että se joillakin mahtuu antenneineen kaikkineen sisään. :D Mulla on joku outo römpsä, mutta hällä väliä kun kuitenkin toimii.

Vierailija
6/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinut ittensä kanssa ei tee pahaa tuo asennus ja puhdistaminen vaan sujuu rutiinilla aivan kuten nuorena kun aloitti siteiden käytön.

eli jos ei tykkää kuukupin kanssa pelaamisesta, se on tietysti merkki siitä, ettei ole sinut itsensä kanssa. Tyypillistä AV-totuutta... :D

Vierailija
7/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... aiheuttaa myös minussa inhon puistatuksia. Yöks. mutta kait se jollekin sopii, kun niitä on markkinoilla. Jos on lapset tehty, suosittelen kohdunpoistoa. Se toi mahtavan vapauden - ei tarvi miettiä koko menkkoja. Terv. 44-v jolle tehtiin kohdunpoisto 38-vuotiaana, elämäni paras päätös

Vierailija
8/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en sen käytöstä luovu, kaikki muut suojat kuppiin verrattuna todella epämukavia!

Käyttöä kyllä kannattaa harjoitella, mutta kun sen kerran oppii, on todella vaivaton ja täysin huomaamaton!

Vierailija
9/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi on tosi kätevä ja mukava varsinkin verrattuna siteisiin; kupin hankittuani kaduin ainoastaan sitä etten ollut hankkinut aiemmin :) (Tosin nykyään ei edes ole menkkoja Cerazeten ansiosta..) Ainoastaam jumpatessa en ole uskaltanut kuppia pitää (olen ajatellut, että jos lihasliikkeiden tekeminen jotenkin voisi vaikuttaa siten että kuppi liikkuisi), muuten aina. En ole muistaakseni uinut menkkojen aikana, mutta kerran kokeilin "kuivaharjoitteluna" kuukuppia uidessani kun menkkoja ei ollut, eikä ainakaan kuppiin päässyt vettä joten toiminee uidessakin. :)

Vierailija
10/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene lääkäriin ja hae jotain pillereitä, joilla voi siirtää menkkoja. Ilmeisesti et syö e-pillereitä, joilla siirto olisi helppo. Siskoni teki niin joskus teininä kun ei käyttänyt vielä mitään ehkäisyä. Haki vain muutaman pillerin ja menkat siirtyivät viikolla.

Mutta suosittelen sitä kuukuppiakin! Toimii hyvin kunhan pääsee sinuiksi sen kanssa ensin. En ehkä lähtisi ekaa kertaa missään eteleän lomalla kokeileen vaan kotona rauhassa.

Vierailija
11/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten suosittelen kyllä. Tosin alkuvaiheessa laittaminen ja poisottaminen voi olla hankalampaa ja aikaavievää, mutta kun on paikoillaan ei ainakaan minulla tunnu ja on hyvin varma. Mutta tosiaan ekalla kerralla meni varmaan muutama minuutti ennen kuin sain kunnolla paikoilleen, poisottaminen sujui helposti (tsekkaa vinkit kuukuppikunnan nettisivuilta) eikä sattunut.

Vierailija
12/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen käyttö on niin helppoa, että kuukautiset lähes unohtaa. Kun mä hankin omani kauan sitten, oli kahta kokoa. Pienempi synnyttämättömille ja isompi synnyttäneille. Pienempi edelleen käytössä ja hyvin toimii.

Vierailija
13/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki keskustelu siitä ja googlaamanikuvatja tieto aiheuttavat ällön puistatuksia. Tyytyisin itse tamponiin uimareissuilla ja rannalla.

Vierailija
14/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa huoleton ja näkymätön, jonka kanssa voi huoletta uidakin. Sitäpaitsi ei tule tilannetta että kk-suojat ovat loppu ja pitää hakea kaupasta :)

Vierailija
15/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en käynyt ennen uimassa menkkojen aikana, mutta nyt on ihan sama onko menkat vai ei.

Vierailija
16/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ihan niissä pakkauksissakin. Muistaakseni pienempää kokoa suositellaan synnyttämättömille alle 30-vuotiaille, isompaa muille.

Kaikista apteekeista ei taida saada kuppeja, kannattaa soittaa ja kysyä.

Vierailija
17/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus kuulosti hyvältä, mutta käytännössä ällöttävää sähräämistä poistoineen ja asetuksineen ja kupin puhdistuksineen. Ei minun juttuni, mutta tulipa kokeiltua. Moni silti tykkää, että kannattaa varmaan kokeilla.

Vierailija
18/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää vaihtais toiseen. Käyttänyt oon jo viis vuotta.

Vierailija
19/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tuli kuppia ikävä. Monta vuotta kun on sitä käyttänyt, niin paluu muoviläpysköihin oli kyllä vihonviimeistä. Paikat kuivui, ohivuotoja riitti, kaupasta piti kantaa pakettitolkulla ja aina kun meni jonnekin, oli muistettava vaihtositeitä mukaan.

Päädyin kestositeisiin seuraavan synnytyksen varalta - kuukautisten aikaan käytän kuppia, mihinkään muuhun markkinoilla olevaan suojaan en vaihtaisi.

Vierailija
20/22 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen, iki-ihana keksintö.

Mulla toimii aina, ja on helpottanut elämää huomattavasti!

että sitä mieltä minä :D