Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin hakea huomiota?

Vierailija
24.02.2012 |

Mun mies on loukannut mua aika pahasti, sain mm. tietää että on valehdellut. Musta tuntuu aika pahalta ja vie paljon voimia keskittyä antamaan anteeksi. Sen haluan kuitenkin tehdä.

Mies kyllä pyysi anteeksi, mutta jotenkin odotin saavani jotain erityishuomiota. Hellittelyä, hemmottelua, lahjoja, yllätyksiä... Jotan erityistä, millä olisi osoittanut rakastavansa, olevansa pahoillaan ja haluavansa minulle hyvää.

No, turhaan odotin ja nyt mulla on paha mieli siitä. Kaipaisin vähän näkemyksiä, olenko liian vaativa? Onhan tämä tietenkin huomionkipeyttä, mutta onko se väärin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olettaa hänen lukevan ajatuksesi.

Vierailija
2/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että mitä enemmän saan hyvää, sitä helpompi minun on unohtaa huono. Sanoin, että miehen täytyy nyt osoittaa, että haluaa pitää minusta kiinni.

Mies vetosi siihen, että toi minulle kaupasta jäätelöä.

Eilen kun otin tämän asian puheeksi, mies kertoi suunnitelleensa erään lahjan ostoa, mutta ei saanut aikaiseksi kauppaan lähtöä.

Nyt hänellä on niin vaikeaa, että hän keskittyy nyt omiin juttuihinsa. (okei, mies joutui katsomaan peiliin aika rankasti, ymmärrän, että siitä nousseita tunteita on vaikea käsitellä.)

Mutta siis huomiota ei nyt ilmeisesti riitä minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta anteeksi pyynnön lisäksi en kyllä alkaisi odottelemaan mitään lahjoja tms :)

Vierailija
4/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ajattele, että jollain materialla saisi parempaa oloa. Ajan takaa sitä ajatusta, että haluaisi osoittaa minulle, että välittää ja että on pahoillaan. Että yrittäisi tehdä minulle paremman mielen.

Vierailija
5/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi annetaan sydämestä, silloin kuin/JOS tuntuu siltä. Ei sitä voi ostaa! Ihan käsittämätöntä tuo, että "mitä enemmän saan hyvää"... Olisihan se kivaa ekstraa, mutta et voi pitää sitä anteeksi antamisen ehtona. Tai voit tietysti, mutta voitko silloin olla itsellesikään rehellinen, että annoitko anteeksi siksi, että olit valmis siihen, vai siksi, että sinut lahjottiin siihen?

En tiedä, ihan vieras ajatuskuvio itselleni. Mutta ehkä olet nuori vielä. =)

Vierailija
6/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoin, että mitä enemmän saan hyvää, sitä helpompi minun on unohtaa huono. Sanoin, että miehen täytyy nyt osoittaa, että haluaa pitää minusta kiinni. "

Eihän se nyt noin mene, kiristätä vaan itsellesi jotain hyvää.

Tai sitten valehtelu oli jotain erittäin megalomaanista...

Vierailija
7/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä en nyt osannut selittää tätä oikein. "Mitä enemmän saan hyvää" tarkoitti siis tässä tapauksessa ylipäätään parisuhteen hyviä puolia, ei mitään lahjuksia.

Jos mies on valehtelemalla pettänyt luottamuksen ja loukannut minua, jotenkin toivon, että hän teoillaan näyttäisi sen, että on luottamuksen arvoinen ja osoittaisi rakkauttaan minua kohtaan. Että toisi itsestään hyviä puoliaan enemmän esille, tavallaan kompensaationa niille huonoille.

Äh, on vaikea antaa tästä kokonaiskuvaa täällä.

Anteeksi annetaan sydämestä, silloin kuin/JOS tuntuu siltä. Ei sitä voi ostaa! Ihan käsittämätöntä tuo, että "mitä enemmän saan hyvää"... Olisihan se kivaa ekstraa, mutta et voi pitää sitä anteeksi antamisen ehtona. Tai voit tietysti, mutta voitko silloin olla itsellesikään rehellinen, että annoitko anteeksi siksi, että olit valmis siihen, vai siksi, että sinut lahjottiin siihen? En tiedä, ihan vieras ajatuskuvio itselleni. Mutta ehkä olet nuori vielä. =)

Vierailija
8/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mitä mä haen tai toivon, olisi osoitus miehen epäitsekkyydestä. Että tekisi jotain vain siksi, että se tekisi minut onnelliseksi.

Mutta jos on itsekkään miehen ottanut, niin oma moka.

Vierailija
9/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elämän pidä olla noin monimutkaista, pääset paljon helpommalla kun unohdat koko jutun ja jätät asian ajattelemisen. miehet kun on ihan erilaisia kuin naiset, niin käytökseltää kuin ajattelultaan.

Vierailija
10/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvittää tekonsa jotenkin sulle... Joo kuulostaa järkevältä että toivot näin.

Tärkeämpi kuitenkin kai olisi että hän oikeasti katuu ja haluaa jatkossa toimia toisin.

Yritän siis sanoa että en niinkään takertuis siihen, saatko nyt lahjoja ja hyvityksiä vaan että onko todella muutos käytöksessä ja mies ei enää tee sitä, mikä sua loukkasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän