Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei vaan voi olla tyytyväinen

Vierailija
24.02.2012 |

siihen mitä on... Mulla on kaksi lasta ja hyvä aviomies. On ollu tosi rankkaa kotona lasten kanssa. Tuntuu, että päivät on niin samanlaisia, kitinää ja tappelua. Kai mä oon ollu vähän masentunutkin, ja syönyt murheeseen. (En onneksi älyttömästi ole lihonut. Aivan normaali painoindeksi.). Välillä tuntuu, että menee hermo tähän kaikkeen. Uskon, että jos olisi hyvä äitiystävä, jonka kanssa jutella ja kahvitella ja lapset saisiva leikkiä keskenään, niin arki tuntuisi aivan toisenlaiselta. Nyt oon kuitenkin palaamassa osa-aikaisesti töihin, minkä toivon tuovan kivaa vaihtelua elämään. Tästä kaikesta huolimatta tuntuu, että haluaisin vielä yhden lapsen. En juuri nyt, mutta noin parin vuoden päästä. Esikoinen kasvoi niin nopeasti. Haluaisin vielä kokea sen pienen ihmeen. Ärsyttää, miksi en voi koskaan olla tyytyväinen tämän hetkiseen elämään. Miksi aina pitää valittaa ja haaveilla jostakin muusta. Eikö sitä vaan voisi olla tyytyväinen elämäänsä. Vai onko se niin, että ellei mistään haaveile ja suunnittele tulevaa, on jo valmis kuolemaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään osaa olla onnellinen tai tyytyväinen siihen mitä mulla on. Näen aina vain sen mitä ei ole. Esim. kun olin yli vuosi sitten työtön olin tyytymätön siihen etät mulla ei ole töitä (luonnollisestikin) ja nyt kun mulla on töitä, olen tyytymätön työni sisältöön. työni ei ole tarpeeksi haastavaa ja kiinnostavaa ja se on vieläpä pätkätyötä eli nyt haluaisin vakinaisempaa työtä jossa olisi myös haasteita enemmän. Ehkä sekin ihan luonnollista, mutta onhan nyt kuitenkin parempi kuin työttömänä! Mutten osaa iloita siitä lainkaan koska ajattelen vain sitä kuinka pitkää pätkää saan tai saanko ollenkaan seuraavaa pätkää, stressaan sitä jo etukäteen. Olen myös kova murehtimaan, en osaa siis nauttia nykyhetkestä kun huolehdin jo tulevia. Ankee asenne.:( Miten sen saisi itsessään muutettua?

Vierailija
2/2 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko paikalla jotain ihmistieteilijää joka osaisi kertoa, onko näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi