Vihaan tällaisia asiakkaita ketju asiakaspalvelijoille
Vihaan äitejä jotka odottavat että kaikki palvovat heidän ipanoitaan, kassat mukaan lukien.
Eilen tuli taas tälläinen äiti, oli vauva rintarepussa ja kun mamma tuli kassalle lätisi koko ajan vauvalle ja vilkuili minua samalla. Juuri sellaisella ilmeellä että "voi että, katon nyt kun meiän nuutti on niin söpö tuossa pupupipossaan, sano nyt sääkin että onpa lutunen".
En sitten vaivautunut ees hymyilemään, totesin vaan että "5,50 kiitos."
Kommentit (42)
että ensin jonotetaan kassalle pitkään, ja vielä saatetaan valittaa kun jono etenee hitaasti, mutta kun oma vuoro tulee, ei tiedetäkään sujuvasti mitä halutaan, lompakko on kassin pohjalla, oho, pankkikortti ei olekaan lompakossa vaan povitaskussa, eiku laukun sivutaskussa, eiku takataskussa. Niin, minkähän takia se jono kulkee hitaasti... :)
vaikka olisi 10 minuuttia jonottanut, niin voi sitä kolikoiden kaivamisen iloa..."mulla olis täällä näitä 10-senttisiä..laskempa tästä..." Joo, laske vaan..
Sellainen minä-minä-asenne, että vaikka palvelen toista asiakasta, niin tullaan väliin huutelemaan. Siinä sitten olet puun ja kuoren välissä: kokonaan en voi olla huomioimatta, mutta kun sanon, että hetki vaan, vastaus on, että eiku minä ihan nopeesti vaan kysyn...
Tyhmät ja ilkeät ärsyttää. Osaan suhtautua eikä ne sitä huomaa, mutta ai että nyppii vääntää rautalangasta hymyillen. Ja kännykkään puhujat, puhun kuin asiakas ei olisikaan puhelimessa. Tervehdin, kysyn saako olla muuta, laitanko pussiin, allekirjoitus siihen kiitos, hei hei!