Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, kenen lapsella ei ole koskaan ollut korvatulehdusta?

Vierailija
24.02.2012 |

Voiko moiselta riesalta välttyä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yhdellä yksi ainoa ja toisessa korvassa. miehelläni ja minulla kummallakin ollut aikoinaan kierre. Ihmetelty on ja oltu tietysti tyytyväisiä.

Muutenkin lapset olleet tosi terveinä. Vanhin 10v.

Vierailija
42/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on nyt 3vuotias. Pari nuhaa on ollut mutta ei korvatulehduksia. Vaikka on vauvana saanut pullosta maitoa ja joskus jopa makuullaan juonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut koskaan. Tytöllä, pian 2 v. on ollut monta jo.

Vierailija
44/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iät 3-8 vee, eikä yhtään korvatulehdusta ainakaan vielä. Itse olin lapsena korvatulehduskierteessä, kitarisatkin leikattiin sen ajan tavan mukaan tulehdusten takia. Veikkaan ihan isältä saatuja parempia geenejä lasten korvatulehduksettomuuden syyksi.

Vierailija
45/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iät 3-8 vee, eikä yhtään korvatulehdusta ainakaan vielä. Itse olin lapsena korvatulehduskierteessä, kitarisatkin leikattiin sen ajan tavan mukaan tulehdusten takia. Veikkaan ihan isältä saatuja parempia geenejä lasten korvatulehduksettomuuden syyksi.

ja kaikki kolme ovat olleet tarhassa, eli kotihoitoa ei tässä asiassa voi edes kiittää ainakaan meidän tapauksessamme.

Vierailija
46/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella ikää 34v ja ei ole ikinä ollut korvatulehdusta. Ollut pienenä päiväkodissa hoidossa 9kk alkaen.

Vierailija
47/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut. Voi olla, että miehellä on ollut lapsena.

Meillä ei ole ollut mitään keuhkoputkentulehdustakaan eikä mitään muuta jossa räkää kerääntyy jonnekin.

Vierailija
48/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nyt 3.5 v lapsellanikaan.

Vierailija
49/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme muksua ja kellään ei ole ollut korvatulehduksia. Terveitä ovat muutenkin olleet, josta olemme tosi kiitollisia! Ikää heillä "jo" 7v., 11v. ja 14v.

Vierailija
50/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa jotain ikää jolloin vois vähän ajatella et pahin riski saada korvatulehdus on ohi?

Mä olen kuullut huhuja et jotkut puolivuotiaatkin on saanut sen mut jos lapsi on vaikka 3- vuotias eikä ole saanut niin voisiko olla niin ettei tuu enää saamaankaan?

Vierailija
51/51 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan nuoremmalta, 3-vuotiaalta lääkäri löysi eilen tulehduksen molemmista korvista. Jännää, että maanantaina kävimme lääkärissä nimenomaan siksi, että lapsi valitti korviin sattuvan, eikä silloin tulehdusta näkynyt. Eilen olimme lääkärissä, koska lapsi oli neljättä päivää yli 39 asteen kuumeessa ja halusin kunnon särkylääkkeet, eli Pronaxenia. Lapsi ei ollut tiistain jälkeen enää korvia valittanut, mutta nyt tulehdus kuitenkin löytyi.