Mikä on ihanteellinen paino 175cm naiselle?
Saa vastata oman mielen mukaan ja mielellään perusteluja. Eikä mitään sellaista että riippuu ruumiin rakenteesta. Eikä BMI-kaavoja. Kerro, mikä on sinun mielestä ihanteellisen kropan ihanteellinen paino.
Kommentit (38)
Jos olet löysä etkä harrasta mitään kuntoilua, olisi joku 60kg aika sopiva tai ehkä muutaman kilon enemmän.
Jos puolestaan olet lihaksikas ja treenaat, sopiva paino on 68-73kg.
oon 172cm ja painan 63kg. näyttäisin paremmalta jos painaisin 60kg. eli sulle 175cm sanoisin sopivaksi painoksi max 65kg. mut kyllä se riippuu onko lihaksia, silloin saa painaa enemmän.
Koita nyt ymr että sillä on väliä, minkä mallinen olet!!Oletko rintava?Oletko leveä vai kapealanteinen?Liikutko aktiivisesti?Oletko tyypiltäsi lihaksikas vai kuiva?
ja lihasta mielellään.
Ite en oo kerenny reenaamaan ja painan 58kg. En ole anorektisen laiha, mutta lihakset (jotka on kutistunu jonkin verran) näkyy liian selvästi, koska rasvat on niin alhaalla.
ihannepaino olisi 65kg. Nyt painan vajaan 70kg ja luultavasti en koskaan saavuta tuota 65kg, mutta toivossa on hyvä elää :)
Sen laihempi en tällä ikää enää haluaisi olla, lähtisi varmasti rinnat ja muutkin muodot.
Itsekin olen ton 175cm ja 65kg on hyva paino minulle.
Ei liikaa, mutta ei liian vahankaan. Itsella painoa on 67 joten pari kiloa ois tarkoitus nipistaa kesaksi.
Mulle se on 58-59 kg. Olen "kevytrakenteinen" ja minulle tuo on paras paino. Jos paino menee yli 60 kg:n se näkyy heti kasvoissa pyöreytenä.
Olen painanut tämän verran teini-iästä lähtien. Lukiossa / sen jälkeen paino oli vähän aikaa 62-63 kg ja koin olevani vähän pyöreä. Tää sopii mulle parhaiten, en ole luiseva tms. Ja minulla on siis 2 lasta (6 ja 9 v). Paino on palautunut molemmissa raskauksissa imetyksen jälkeen näihin lukemiin.
suurinpiirtein 60-68 kg ja maximi paino 75 kg.
itse 174 ja 64 ja kaikki sanoo tosi hoikaksi.eli vähintään 64 sun pitäis painaa!
Olen tuon pituinen ja näytän erittäin hyvältä, jos painan 70 kg. Vähempi paino saa näyttämään narkkarilta tai sairaalta, testattu on.
Nyt raskaana rv 34 ja painoa on päällä hieman enemmän. :) Ja tämä siis omasta ja mieheni mielestä, tällä palstalla moni on sanonut, että olen lihava (eli säästäkää näppiksiänne, se on jo kerrottu).
Mainittakoon vielä, että tuossa painossa minulla on housut 38-40 ja paidat S tai M, vyötärö 70 cm ja lantio 90.
olisiko sitten vähän ruumiinrakenteesta kiinnikin koska kun minä tuon pituisena painoin 70kg olin aika hoikka, mutta mikään tikku en koskaan ole ollut. Mutta siis vatsassa ei ollu yhtään extraa, käsivarret hoikat vähän luita häiritsevästi näkyi yläkropassa. Reidet ja pohkeet ovat tosin aina olleet paksummat, mutta ihan kiinteät tuolla painolla.
iik painanko liikaa olen 175 cm ja painan 52kg!! olenko teistä pikkuisen yli minusta kyllä miten laihtua?????
Oon 175cm pitkä ja aikuisiällä oon painanut kaikkea välillä 60-76kg. Ehkä siinä noin 65-68 kilon painoisena olen ollut kaikista hyvinvoivin.
Hohhoijaas. Milloinkas ihmiset tajuaa että kehon koostumus on se juttu eikä paino.
Koen olevani tukeva. Kun painoin 63kg olin sutjakka mutten laiha.