Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-Vaimo ei anna tavata eilen syntynyttä poikaamme

Vierailija
23.02.2012 |

Joo.Siis tilanne on tää.Meille synty eilen exän kanssa poikavauva ja hän ei päästä mua katsomaan poikaa.Kätilö sano et ex oli kieltäny heitä päästämään mua sinne.Vilauksen näin vaan.Exä oli jonkun miehen kanssa joka paijali poikaa vaikka ei oo edes sen lapsi.Oli niin isää että mun rystysiä syyhys ja halusin kunnolla mennä vetään turpiin.

Meillä oli aika riitaisa ero.Jätin ex-kihlattuni kun tämä tuli raskaaksi... ja muutin muualle ja kyllä joo petin häntä ja menin toisen matkaan.Sanoin et isänä haluan olla kyllä vaikka toisen kanssa oon.En ollu kyllä raskausaikana hänen tukenaan ku olin tän uuden kanssa ja hän ei tykännyt oikein raskausuutisesta.Ero tuli pari viikkoa sitten ja nyt tajuan et tein oikein emämunauksen kun jätin eksäni.Mulla oli vähän vaikeeta,mut siltikin kai nyt omaa poikaansa saa nähä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivoon. Toivottavasti lapselle on löytynyt parempi isä.

Vierailija
2/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit oikeesti noin urpo mitä tekstistäsi voi päätellä, niin tuskin osaisit tänne hakeutua sympatiaa saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen. Jos mulla olis mies häipynyt odotusaikana niin en todellakaan päästäisi lähellekään lasta missään vaiheessa.

Kaverilla mies teki tuon tyylisesti, palasi vauvaaikaan, kunnes parin vuoden jälkeen taas keksi lähteä uuden eukon matkaan. No thanks.

Vierailija
4/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sujuvasti edelliset kommentoijat sivuutti sen seikan et synnyttäneellä naisella oli joku uusi mies siellä isän korvikkeena=D

Tän palstan mielestä miehillä ei ole edes ihmisarvoa.

Vierailija
5/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ero tapahtunut pari viikkoa sitten.Huono yritys vaikka tämmöistäkin tapahtuu.

Vierailija
6/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sujuvasti edelliset kommentoijat sivuutti sen seikan et synnyttäneellä naisella oli joku uusi mies siellä isän korvikkeena=D

Tän palstan mielestä miehillä ei ole edes ihmisarvoa.

entinen (ap) jätti ja lähti toisen matkaan. Naisenko pitää odottaa ja ruikuttaa sitä entistä takaisin? Uutta suhdetta ei voi ajatellakaan kun pitää pitää sille luuseri-exälle ovia auki, että jos se kuitenkin haluais palata.

Vierailija
7/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs olit paskiainen.

Vierailija
8/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siltikin kai nyt omaa poikaansa saa nähä?

... niin milläs muuten todistaisit, että se on oma poikasi?

Vierailija
9/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siltikin kai nyt omaa poikaansa saa nähä?

... niin milläs muuten todistaisit, että se on oma poikasi?

Vierailija
10/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei anna lapsen tavat isää, eikä isän lasta, se on kaameeta.

Sellainen nainen on hirviö, pysy siitä kaukana.

Mutta vaadi oikeutta tavata lapsesi, siihen sinulla on täysi oikeus - ja lapsellasi on oikeus tavata sinut.

Äitipaska voi yrittää estää ja onnistuukin varmaan estämään jonkin aikaa, mutta sulla on oikeus puolellasi.

Aivan sikapaskavittuämmä tollanen joka estää isän ja lapsen tapaamisen.

Ja kaikki av-mammat jotka kannustavat äitiä: olette yhtä sikapaskoja.

Vierailija
11/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Äiti päättää pitääkö sikiön/haluaako abortin. Lapsen biologisen isän mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Yhteinen lapsi, mutta vain äiti voi päättää syntyykö lapsi vai ei.

- Äiti päättää haluaako lapsen isyydenselvittämistä. Isä voi toki taistella oikeuksiensa puolesta, mutta äiti hoitaa homman simppelillä ilmoituksella.

- Äiti voi hakea ja saada elarit mieheltä, joka ei isäksi halua vaan olisi valinnut abortin.

Jos raskaus on kahden kauppa, niin reilua olisi että molemmilla osapuolilla olisi oikeasti sananvaltaa syntyvän lapsen elämän suhteen.

Vierailija
12/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se lakipykälien mukaan menee. Taistele siis lapsesi oíkeudesta.

Vierailija
13/13 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluat olla isä, niin marssi heti huomenna poliisilaitokselle tai lakimiehen puheille.