Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkin tunnustan: pesen keittiön pöytäsi vessarätillä

Vierailija
23.02.2012 |

En jaksa aina vaihtaa rättejä, vaan vetelen sillä samalla koko kämpän pinnat. t. siivoaajasi

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi ole mitään ilmennyt, vaikka vuosia olen siivonnut. Satunnaisesti tulee vahnikoja, kuten kenelle tahansa työtätekevälle.

2

Vierailija
2/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä siivoan vain laiskojen ja rikkaitten koteja. En vanhusten ja sairaiden. Ja se kuvaaminen ilman lupaa on rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen vuoksi pessyt vessanpytyn hammasharjallasi.

...ne kamerat kun eivät ylety sinne vessaan... =D

t. siivoajasi

Vierailija
4/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä siivoan vain laiskojen ja rikkaitten koteja. En vanhusten ja sairaiden. Ja se kuvaaminen ilman lupaa on rikos.

omassa kodissa saa turvakamerat jyllätä ihan rauhassa.

Vierailija
5/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olin nuorena siivooja ja tein kaikkea tyhmää ihan omaa laiskuuttani. Esim pesin lattiamopilla kaikki pinnat ja pyyhin pölyrätillä astioista pahemmat pois. Bravuurini oli pestä vessaharjalla koko vessa. Ensin paskat pytystä, site peilit ja lavuaarit. Ihan sama.

Vierailija
6/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin kerran kesken siivouksen kotiin ja kaikki oli mullin mallin ja likasia rättejä siellä täällä. Ei näyttänyt kovin järjestelmälliseltä ja hallitulta se homma.

Vierailija
7/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa siivoojaa vaikka rahaa siihen olisi.

Aivottomia kanoja koko sakki. ÄO ei riitä edes siivoamiseen.

Vierailija
8/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella tarkistan, mitä ja miten tekee. Osaan myös völittömästi huomauttaa, jos homma ei suju kuten pitäisi.

Vierailija
9/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et siivoa itse? Mua hävettäis.

Vierailija
10/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että kateelliset vaan täällä provoilee.

On se harmillista, ettei kaikkilla ole rahaa palkata siivoojaa. Silti minusta on kohtuutonta haukkua siivoojia tai tekeytyä siivoojaksi, jotta meiltä menisi työt :((

Vierailija
11/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kantaudu paljonkin siitä, miten siivoojia yleensä arvostetaan, kohdellaan ja millaista palkkaa heille maksetaan. Jos palkkataso olisi parempi, motivoituneempia työntekijöitä olisi helpompi löytää. Nyt varsinkin valtaväestötaustaiset siivoojat tekevät vähän mitä tahansa, kun pitävät työtään paskaduunina.

Kuka varakkaampi kotitaloussiivousta käyttävä olisi valmis maksamaan hyvää palkkaa siivoojalleen?

Vierailija
12/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella tarkistan, mitä ja miten tekee. Osaan myös völittömästi huomauttaa, jos homma ei suju kuten pitäisi.

Jokin kunnioitus työtä tekevää ihmistä kohtaan tulee olla. Järkyttävää, jos joku on oikeasti noin idiootti. Ei ainakaan saa ihmisenä arvostusta, jotainhan tuollaisella kompensoidaan.

Vierailija
13/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaa siivoojaa vaikka rahaa siihen olisi.

Aivottomia kanoja koko sakki. ÄO ei riitä edes siivoamiseen.

Pahimpia onkin ne, jotka lukevat Nietscheä vessassa eivätkä ole paskan vertaa innostuneita nöyryyttävästä työstään. Minun tyhmät kollegat kusevat hunajaa, jos työpaikalle on saatu uusi laitosimuri. Ne ovat hyviä siivoojia, suurin osa siis.

Vierailija
14/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluusi, joten irtisanoin sopimuksesi jo syksyllä. Kohta varmaan aika moni muukin seuraa perässä, joten hoidathan työttömyysturvasi ajoissa kuntoon.

(Olen itsekin yrittäjä ja hatuttaa niin paljon nämä asiakkaista välinpitämättömät. Kyllä se vaan on niin, että asiakas on tärkein.)

Vierailija
15/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin seison kädet puuskassa selkäsi takana ja katson kuinka perse pystyssä kuuraat paikkoja jotka sinulle osoitan. Keittiössäni et ole koskaan edes käynyt!

Vierailija
16/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sovittu, että kaikki matot viedään tuulettumaan. Pyysin naapuria pitämään mattotelinettä silmällä. Eipä tuotu ulos maton mattoa. Liekö edes koskaan mattojen alta siivosikaan.

Vierailija
17/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni voi näyttää täysin terveeltä päällepäin. Niin minäkin vaikka minulla on ms-tauti ja reuma. En pysty itse siivoamaan kotiani vaikka sairaudet eivät näy päällepäin.

Kaikki pikkutaudit pahentavat aina jossain määrin perussairauksien oireita. Eikä niistä koskaan tiedä jääkö oireet pysyväksi vai eivät.

Koska kunnallista kotiapua ei ole saatavilla, on meidän sairaidenkin turvauduttava yksityisiin siivousfirmoihin.

Pitänee vissiin jättää diagnoosit ja sairaskertomukset siivoojien näkösälle että tietävät siivoavansa sairaan kotia :(

Vierailija
18/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää firman pystyy tai menee jonkun yhtä onnettoman kaverinsa firmaan töihin kuin on itse, koska ei niitä reppanoita kukaan muu palkkaa. Tollasta se sitten on kun alkkikset ja mielisairaat "siivoaa" toisten kotona.

Vierailija
19/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää firman pystyy tai menee jonkun yhtä onnettoman kaverinsa firmaan töihin kuin on itse, koska ei niitä reppanoita kukaan muu palkkaa. Tollasta se sitten on kun alkkikset ja mielisairaat "siivoaa" toisten kotona.

Vierailija
20/26 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattinimikkeensä eikä nimittäisi itseään siivoajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi