Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa Huutonettiin, että "Kohtu myydään"?

Vierailija
04.03.2012 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunvuokraus vielä

Vierailija
2/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan myyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumimukimenetelmällä ja tehdään yksityinen sopimus..

Vierailija
4/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mistä tahansa, joten viranomaiset varmasti kiinnostuisivat tuollaisesta kaupankäynnistä.

Vierailija
5/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uutisoinnin arvoista tosin, mutta sellaiseksi on mennyt nykymaailma.

Vierailija
6/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, jos verottaja tulee - maksan verot.

Siis kyse on elinluovutuksesta. Eikö siitä saa ottaa maksua?

Mulla on näes kohtu, jota en itse enää tarvitse ja voisin siis antaa sen sellaiselle joka tarvitsee ja jolta kohtu on poistettu. Eikö se muka kävisi nykymenetelmillä?

Vierailija
7/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, jos verottaja tulee - maksan verot.

Siis kyse on elinluovutuksesta. Eikö siitä saa ottaa maksua?

Mulla on näes kohtu, jota en itse enää tarvitse ja voisin siis antaa sen sellaiselle joka tarvitsee ja jolta kohtu on poistettu. Eikö se muka kävisi nykymenetelmillä?

kohdunsiirtoja ei vielä tehdä.

muta varmaan vielä lähi tulevaisuudessa tehdäänkin vielä.

sitten voisi lahjoittaa kohdun, kuten muitakin elimiään, kuoltuaan .

Vierailija
8/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla joku pointti on tuossa, mutta tällaiset asiat hoidetaan hyvin tiukoin säännöin. Myös sitten siinä vaiheessa kun kohdunsiirto on mahdollista.

Vierailija
9/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä tapahtuisi juridisesti, jos joku nainen vuokraisi kohtunsa ja hänet hedelmöitettäisiin miehen spermalla vaikkapa ns. muumimukimenetelmällä, ja hän luopuisi huoltajuudesta? Tehtäisiinkö pakkoabortti? Pakotettaisiinko biologinen äiti ottamaan lapsi takaisin? Mistä viranomaiset saisivat tietää, että kyseessä on kohdunvuokraus?

Vierailija
10/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä tapahtuisi juridisesti, jos joku nainen vuokraisi kohtunsa ja hänet hedelmöitettäisiin miehen spermalla vaikkapa ns. muumimukimenetelmällä, ja hän luopuisi huoltajuudesta? Tehtäisiinkö pakkoabortti? Pakotettaisiinko biologinen äiti ottamaan lapsi takaisin? Mistä viranomaiset saisivat tietää, että kyseessä on kohdunvuokraus?

Vanhemmilla ei ole omistusoikeutta lapseensa.

Vierailija
11/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten lasta en saa, mutta monelta nuorelta on viety kohtu.

Siis mitä mä VOISIN TEHDÄ?

Vierailija
12/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sosiaaliviranomaiset saisivat tietää tästä, jos kaikki osapuolet pitävät suunsa kiinni? Ei huoltajuudesta luopuminen ole laitonta, eihän?

Vierailija
13/17 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tutkimukset. Eli LÄÄKÄRI ei saa osallistua sijaissynnytykseen. Sen sijaan mikään laki ei kiellä ihmisiä keskenään sopimasta sijaissynnytyksestä, esim. nainen hedelmöitetään muumimukimenetelmällä miehen spermalla ja biologinen äiti luopuu huoltajuudesta. Miehen vaimo voi adoptoida perheen sisäisellä adoptiolla lapsen.

Vierailija
14/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt samaa ,eihän pariskunnaltakaan viedä lasta jos ne eroavat ja lapsi jää esim. isälle ja sitten tulee uusi äiti puoli kuvioihin. ja lapeseton nainen on saanut siassynnytyksellä lapsen.

Vierailija
15/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ostaa sen! Mulla on tällainen paska kohtu, johon ei mikään tartu ja jos tarttuukin, niin saman tien menee kesken.

Vierailija
16/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt samaa ,eihän pariskunnaltakaan viedä lasta jos ne eroavat ja lapsi jää esim. isälle ja sitten tulee uusi äiti puoli kuvioihin. ja lapeseton nainen on saanut siassynnytyksellä lapsen.

Laki kieltää vain lääkäriä avustamasta kohdunvuokrauksessa. Yksityisesti saa sopia mitä vain.

Vierailija
17/17 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy lapsen orjaksi, hyväksikäytettäväksi jne. eli lapsi päätyy huonoihin oloihin. Justhan tästä oli lehdissä juttua. Eli ei ole ihmiskauppaa "myydä" lapsi isälleen, kunhan isä hoitaa lapsen hyvin.