Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa sitten testattua tuo Big Arch.

Vierailija
14.03.2026 |

Ihan hyvän kokoinen hampurilainen, ei kyllä niin iso kuin olisi odottanut. Mausteitakin tai jotain täytettä olisi saanut olla vähän enemmän. Mutta ihan ok hampurilaiseksi. Tulipahan testattua. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaiseksi täyttä paskaa. Pikaruokaketjun hamppariksi 5/10. Ei tosiaankaan pärjää Whopperille eikä Big Kingille.

Itsetehty on ihan eri sfääreissä ja helppo tehdä. Viimeksi odotin pikaruokabursaa 20min, teen itse siinä ajassa 6 sata kertaa parempaa burgeria tuoreista raaka-aineista.

Vierailija
2/6 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa on käydä testaamassa heti isoimpana ateriana ja otan vielä kananugetit curry dipillä kylkeen. 

Komeat kalorit tulee. Ehkä tuolla pienessä vodkakrapulassa pärjää sunnuntaipäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampurilaiseksi täyttä paskaa. Pikaruokaketjun hamppariksi 5/10. Ei tosiaankaan pärjää Whopperille eikä Big Kingille.

Itsetehty on ihan eri sfääreissä ja helppo tehdä. Viimeksi odotin pikaruokabursaa 20min, teen itse siinä ajassa 6 sata kertaa parempaa burgeria tuoreista raaka-aineista.

Itse tekemällä toki saa huippuburgerin mutta pelkästän hyvän jauhelihan löytäminen kaupasta on tällä hetkellä hieman haastavaa.

Vierailija
4/6 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin oma toimitusjohtaja ei edes halua syödä noita hampurilaisia
Vaan vähä alyiset menee makkiin suomaan ylihintaista roskaa
Yhden big archin hinnalla saa ostettua jo monta sataa grammaa naudan lihaa

Vierailija
5/6 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset perusta ravintolaa, jos olet noin taitava? Rikastuisit hetkessä.

Vierailija
6/6 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset perusta ravintolaa, jos olet noin taitava? Rikastuisit hetkessä.

Niin miks et?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän