Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla on 27-vuotiaana kolme lasta?

Vierailija
23.02.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhtä, todennköisesti useampaakin näistä.

Ja teille joilla on 26-vuotiaana 5 lasta, maisterin paperit, hieno ura ja rikas mies: Teidän lapset on kilttejä tapauksia, enkä siltikään tajua miten sen olette tehneet.

Terv. 27-vuotias yhden lapsen äiti ja 7. vuoden yliopisto-opiskelija, joka ei taatusti ikinä hanki toista lasta eikä valmistu maisteriksi. Pidän äärimmäisen epätodennäköisenä myöskin kandinpapereita, omistusasuntoa ja ylipäänsä töihin menoa.

En ole kolmen lapsen äiti enkä maisteri =) Mutta sinä vaikutat kyllä suoraan sanottuna melko saamattomalta, aika tyhmältäkin. 1 lapsi etkä vieläkään ole valmistunut tai saanut mitään muuta aikaan kuin lapsen eikä sekään kyllä vaadi kuin haarojen aukaisua.

Jos kaikki olisi mennyt hyvin niin olisin nyt 26-vuotiaana 3 lapsen äiti, jolla olisi kaikki lapset samalle isälle, AMK-opinnot loppusuoralla USEISTA kotivuosista lukuun ottamatta ja talon rakennusta olemme aloittamassa. Naimisissakin ollaan ja työkokemusta on monta vuotta. Mutta aina ei kaikki mene suunnitelmien mukaan ja nyt on vaan kaksi lasta ja ammattikoulu takana kun vakava sairastuminen muutti suunnitelmat. Pointtina se että normaalilla ihmisellä ap:n mainitsema tilanne olisi ihan tavallinen.

Vierailija
62/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhtä, todennköisesti useampaakin näistä.

Ja teille joilla on 26-vuotiaana 5 lasta, maisterin paperit, hieno ura ja rikas mies: Teidän lapset on kilttejä tapauksia, enkä siltikään tajua miten sen olette tehneet.

Terv. 27-vuotias yhden lapsen äiti ja 7. vuoden yliopisto-opiskelija, joka ei taatusti ikinä hanki toista lasta eikä valmistu maisteriksi. Pidän äärimmäisen epätodennäköisenä myöskin kandinpapereita, omistusasuntoa ja ylipäänsä töihin menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 29-v viisi:) Kaikki saman miehen kanssa. Kun olin 27 odotin siis viidettä ja samaan aikaan rakennettiin isoa omakotitaloa, maalle. Ammattitutkintokin oli, tosin ei mikään akateeminen mutta kun en koskaan ole sellaista edes tahtonut. Aina olin ajatellut että haluan lapset nuorena. Nyt olen nelikymppinen, paluu työelämään kävi helposti kotiäitivuosien jälkeen, tosin täysin eri alalle kuin mitä koulutukseni on. Ehkäpä tässä vielä lähden opiskelemaankin työn ohessa.

Eli en kadu tippaakaan että lapset tehty nuorena, mistään en ole paitsi jäänyt, päinvastoin

Vierailija
64/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon rahaa joilla kustantaa lastensa harrastukset, koululunkäynnit, sairastelut, matkat, elämykset ....

ja että itse on tyytyväinen 40-50 vuotiaana, että teki oikean ratkaisun.

Nuori oi olla vain kerran, mutta keski-ikää jatkuu....

Vierailija
65/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alla yliopisto-opinnot, vakituinen työpaikka ja aviomies.

Vierailija
66/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 3 lasta

- onnellisesti naimisissa, kaikki lapset samalle miehelle.

-Oma ihana koti. Itse asiassa minun vanha sukutalo josta olemme remontoineet oman näköisen, maalaishenkisen.

Emme ole suuripalkkaisia mutta elämme aika mukavaa elämää. Emme ole koskaan hakenut sosiaalitoimistosta rahaa tai edes kelan työttömyyskorvausta. Me ei mennä uran perässä vaan perhe on etusijalla. Tehdään aika vähän töitä ja ollaan paljon kotona.

Vierailija
67/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sai vanhimman lapsen 25-vuotiaana ja kaksi vuotta myöhemmin kaksoset.

Vierailija
68/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teilläkin akateemisilla olisi hätä kädessä jos ei olisi siivoojia, kaupan kassoja, bussien kuljettajia, lastenhoitajia, kokkeja jne.jne. Ja aivan yhtä hyviä ja arvokkaita ihmisiä ovat kuin paremmin koulutetut.

Vierailija
69/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia ja itsellänikin oli.

Vierailija
70/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Itse ainakin meinään hommata kaikki lapset ennenkuin olen 30v. T. 19v yhden tytön äiti.

P.s Tutulla on 4 lasta ja ikää 29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi