Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla on 27-vuotiaana kolme lasta?

Vierailija
23.02.2012 |

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä oo kellään mitään nipottamista.

Itse olen tyytyväinen elämääni, naimisissa neljättä vuotta, yrittäjä, oma talo, ja kolme lasta. Niin jä ikää mulla on 22.

Jaksan ihmetellä näitä ehkäisy pettäny ajattelijoita?! Ehkä toiset vaan osaa tän homman paremmin kun te?

Vierailija
22/70 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai enää en, kun olen 30 ja lapsia 4, mutta kun olin 27 ja lapsia oli 3 niin pelkäsin että pidetään ainakin himouskovaisena tai muuten vaan kummallisena.

Mutta ihan tavallinen tyyppi olin. Maisteri minäkin niin kuin moni muu tässä ketjussa. Ekan sain 23-vuotiaana, toisen 25-vuotiaana ja kolmannen sitten 27-vuotiaana. Nelonen tuli nyt 30 ikävuoden kunniaksi. Lisää vielä joskus, yksi, korkeintaan kaksi. Työurankin ehtii tehdä kun yrittäjänä toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on kolme lasta tämän ikäisenä. En siis mitään muuta, kuin että on tehnyt kaiketi elämässä samansuuntaisia päätöksiä kuin minäkin.

Vierailija
24/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yksinkertainen ja otti ekan miehen, joka vastaan käveli.

Vierailija
25/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyytyväinen valintaansa!

Vierailija
26/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli, nyt on neljä lasta.

Vierailija
27/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tuon ikäisenä neljä lasta.

Vierailija
28/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli AMK-tutkinto ja vakituinen työ, myöskin kolme lasta 27-vuotiaana.

Vierailija
29/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajattele mitään ihmeellistä kaverista joka on 32 ja on jo 6 lasta enkä naapurista joka odottaa seitsemättä ja on myös noin 30v...

Vierailija
30/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen 24v ja on jo kolme lasta.

Vierailija
31/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koulut ovat käymättä, mutta Suomenmaa tarvitsee onneksi siivoojia, tiskareita yms hanttihomman tekijöitä, joten kyllä töitä on riittänyt minullekin enemmän kuin tarpeeksi. Ja ehkä joku päivä tästä lähden opiskelemaan, yo-todistus on takataskussa. Mutta se oli joko elämä tai ihan minä itse joka pelasi minulle tällaiset kortit, joten tällä tavalla jatkan elämääni.

Vierailija
32/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse olin 27 olisin varmaan ajatellut, että "voi raukkaa".

Nyt nelikymppisenä ymmärrän oikein hyvin sen, että joku voi haluta perheen nuorempana kuin itse halusin.

t. mummoäiti :)

Vierailija
33/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellänikin on. Enpä tiedä mitä ajattelisin.. Itse olen ainakin tosi tyytyväinen, että lapset on tehty nyt. Ja koulutkin on käyty, kun se tuntuu aaveella aina niin paljon ahdistavan..

Vierailija
34/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 27 vuotiaana 3 lasta.

Maisterintutkinto taskussa, oltiin asuttu jo useampi vuosi expatteina ulkomailla, olin kotiäiti joka teki silloin tällöin huvikseen kotoa käsin käännöstöitä.

Elämä oli helppoa, kun oli kotiapulainen joka hoiti siivoukset, pyykkihuollon ja kokkausken. Hoiti satunnaisesti tarvittaessa lapsia:)

Vierailija
35/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä kuitenkin pidän luultavammin kouluttamattomana, hiukan yksinkertaisena. Uskon ettei lapset varmaan ole saman isän?

Tullen yhden 27-vuotiaan kohta 4 lapsen äidin joka on kouluttamaton, rääväsuinen (kiroinee jatkuvasti ja on aika tuohtunut jostain vääryydestä joka häntä kohtaa, kuten se että sossu ei maksa mukisematta lapselle uutta polkupyörää), yhteiskunnan tuillaelävä, kahden miehen kanssa lapsia tehtaillut white trash.

Vierailija
36/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin jo naimisissa, vakituinen työ ja maisterin paperit.

Vierailija
37/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nyt 43-vuotiaita ja lapsemme on 23, 21 ja 20-vuotiaita. Kaksi jo pois kotoakin, kaikki ovat ylioppilaita ja me saamme tehdä ja mennä ihan mitä meitä haluttaa ja koska vain . Päivääkään emme vaihtaisi pois....

Vierailija
38/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä kuitenkin pidän luultavammin kouluttamattomana, hiukan yksinkertaisena. Uskon ettei lapset varmaan ole saman isän?

Tullen yhden 27-vuotiaan kohta 4 lapsen äidin joka on kouluttamaton, rääväsuinen (kiroinee jatkuvasti ja on aika tuohtunut jostain vääryydestä joka häntä kohtaa, kuten se että sossu ei maksa mukisematta lapselle uutta polkupyörää), yhteiskunnan tuillaelävä, kahden miehen kanssa lapsia tehtaillut white trash.

Vierailija
39/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nyt 43-vuotiaita ja lapsemme on 23, 21 ja 20-vuotiaita. Kaksi jo pois kotoakin, kaikki ovat ylioppilaita ja me saamme tehdä ja mennä ihan mitä meitä haluttaa ja koska vain . Päivääkään emme vaihtaisi pois....

En tajua miksi nykyään tehdään lapset niin myöhään, nyt olette parhaassa iässä ja teillä on sitä omaa aikaa matkustella tai tehdä mitä haluatte. Mieti, jos nyt pitäisi aloittaa sama 20-vuotinen ruljanssi =) Ei kiva ajatus. Nyt tulet näkemään lasten lapsia ja ehkä heidänkin lapsia vielä. Normaali sukupolvien välinen suhde säilyy.

Vierailija
40/70 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä. Saman äijän lakanoissa yli 24-vuotta, enkä niistäkään vaihtais päivääkään pois.

Talokin alkaa olla jo maksettu.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan