JEEEE alotin ruokaremontin 16.1.2012 ja painoin silloin..
91,9 kg. tänään paino 85,2 kg. ette usko miten tyytyväinen olen =)
Kommentit (26)
laitoin tämän erääseen toiseenkin ketjuun:
kun puhutaan kohtuullistamisesta ja siitä ettei saa heittää kaikkea makeaa pois, niin itselleni valaistui keksien syömisessä kahvin kanssa seuraavanlainen asia: jos syön 2 vadelmaballeriina keksiä päivittäin (mikä tuntuu mitättömältä) niin saan siitä 840kcal viikossa. Ja siinä ei ole mitään tärkeitä ravintoaineita.
Eli todellakin jätän kaikki keksit pois ja otan mieluummin jonkun näkkärin tms jos tarvitsee keksien sijasta kun kahvittelen.
netistä löytyy muuten todella hyvin erilaisten ruokien energia ja ravintoainepitoisuudet. Käykääpä hakemassa esim rusinat, tai banaani tms osoitteesta: http://www.fineli.fi/food.php?foodid=428&lang=fi
T laktoosivammainen joka skarppaa
Mulla samanverran pudotusta, ja vain tässä kuussa. Vaikka lähtöjäänkin painan vähemmän. Mutta hieno saavutus on tuokin, mutta suosittelisin jättämään perunan ja valkoisen viljan lisäksi jotain muutakin, ja lisäämään rasvaa, niin tulee yllättäviä tuloksia ;)
Jo karppaukseksi, eikö? No kai sitäkin voisi kokeilla jos tulokset olisi vielä paremmat.
AP
paino joulun aikoihin n. 93 kg ja sitten kun aloitin varsinaisen projektini, aivan samoihin aikoihin sinun kanssasi painoin 91,6 ja tänä aamuna 87,3 :) Eli eihan niin hyvää tulosta kuin sinulla, mutta hyvä sekin.
Mulla apuna on netin kalorilaskuri, jota tunnollisesti käyttämällä oppii hienosäätöä, eli sitä, mistä ne ylimmääräiset kalorit tulivat jne.
Itse en ole salaaherkuttelemalla tai muutenkaan övereillä painoani hankkinut, vaan tastalla hormonaalisia juttuja, joihin toivon kokeilemalla löytäväni tehokkaan ja itselle sopivan ruokavalion.
Itse aloitin 1.2.2012 ja painoin 90,5 kg ja nyt painan 88.2 kg.
Olen itsekin iloinen ja saas nähdä paljonko kesään mennesse on lähtenyt.....
mä juu söin ihan päivittäin herkkuja...jopa salaa muilta... sairasta! liikunta on parasta lääkettä ;)tsemppiä kaikille!
AP