Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö 6-vuotiaan 13-vuotiaan hoitoon päiväksi?

Vierailija
12.03.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin oman 6-vuotiaani esim. naapurin 13-vuotiaalle tytölle, mutta en omalle 13-vuotiaalle pojalleni, siis lapsen isoveljelle.

Vierailija
2/18 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse hoidin kunnialla ton ikäsenä 4 nuorempaa lasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei voi olla vastuussa lapsesta. Jos jotain sattuu niin siitä jää ikuiset arvet kaikille.

Vierailija
4/18 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin 14-vuotiaana kuukauden kahta lasta, 2- ja 5-vuotiasta. Työpäiväni oli 7-16.00 ja hoidin heidät hyvin ja vastuulissti. Tein ruuat, nukutin päivunille, kävin kaupassa,leikitin sisällä ja ulkona.

Vierailija
5/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään eli toki jättäisin

Vierailija
6/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tuntia kerralla. Hyvin meni, vauvakin oli tyytyväinen. Nyt on ihan täysjärkinen aikuinen tuokin vauva.

Eli jättäisin.

Vierailija
7/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkunsa hoitoon

Itse olin 14 kun hoidin heinäkuun arkipäivät 4vuotiasta tutun lasta kun päiväkoti oli kiinni

Riippuu lapsista, molemmista. En jättäisi todella vilkasta 6 vuotiasta kovin nuorelle (enkä vanhallekaan) enkä teinille johon en luota.

Vierailija
8/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä ja hoidin 13-v kahta lasta 4-v ja 2-v kuusi tuntia päivässä. silloin oli kyllä lapset varmaan vastuuntuntoisempia kuin nykyään.

Vierailija
9/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 13-vuotiaana hoitanut 2-vuotiasta serkkuani, eikä siinä ollut mitään outoa :) Seuraavana kesänä hoidokkilista oli kasvanut 1-vuotiaalla pikkusiskolla. Niin ja toki jaloissa pyöri omat pikkusiskot, 6v. ja 9v. mutta heitä en kokenut hoitavani.

Vierailija
10/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11 ja 6 vuotiaat ovat silloin tällöin keskenään kotona, toki isovanhemmat asuvat naapurissa joten sinne voi aina mennä jos haluavat jos ovat isovanhemmat kotona. Kännykät toimii ja molemmat lapset tietävät mitä saa tehdä ja mitä ei.

Minä olen itse myös 12 vuotiaana hoitanut kahta vierasta lasta jotka olivat iältään 3 ja 5 vuotiaat ja hyvin pärjäsin.

Vierailija
11/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin jättää meidän 13-vuotiaan hoiviin. Tyttö täyttää kesällä 14. Ja riippuu toki siitä 6- vuotiaastakin.

Vierailija
12/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotiaan voisin jättää.

Vierailija
13/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuossa iässä hoitanut ihan hyvin pienempiäkin, mutta esim. 13-vuotiaan pikkuveljeni kanssa en todellakaan jättäisi omaa 6-vuotiastani päiväksi.

Vierailija
14/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidin 13-vuotiaana 9-vuotiasta siskoani ja 3-vuotiasta veljeäni pisimmillään vuorokauden, kun vanhemmat lähtivät häihin pidemmän matkan taakse. Ruoat oli valmiina kaapissa, minä lämmitin ja hyvin meni. Itse olin rauhallinen ja kypsä esiteini ja muoremmat sisarukseni rauhallisia lapsia.

Vierailija
15/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon ajan 14 vuotiaana, kun perheensä oli ulkomaan matkalla. oli ihan kivaa ja kaikki meni hyvin..

Vierailija
16/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset olivat vastuuntuntoisempia? Mitä te supermammat olette tehneet väärin !!! :DDDDDDD

Vierailija
17/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset olivat vastuuntuntoisempia? Mitä te supermammat olette tehneet väärin !!! :DDDDDDD

Vai oltaisiinko nykyään tarkempia lasten suhteen?! :D Itselläni on se tilanne, että olen perheen vanhin ja sisaruksia on riittämiin, joten lapsia tuli jo pienenä hoidettua paljon. Veljeni on perheen nuorin, vauvana pidetty, joten ei läheskään yhtä omatoiminen ja kypsä kuin itse olin samanikäisenä, hehheh :D

t. se joka ei veljelleen jättäisi

Vierailija
18/18 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommalle sisarukselle ok, niin voisin jättääkin.

Mutta sitten pitää heidän voida soittaa vanhemmalle pitkin päivää, jos tulee kysyttävää. Ja hätätilassa vanhemman pitää päästä töistä hätiin.