Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys teille kenellä VAIN tyttölapsia (kaksi tai enemmän)

Vierailija
22.02.2012 |

olen yrittänyt lueskella netistä kaikenlaisia uskomuksia siitä miten tyttölapsi saadaan todennäköisemmin aikaiseksi. Voisiko täällä nyt olevat äidit, joilla on vaan tyttölapsia (enemmän kuin yksi) kertoa elämästään.

Kysymyksiä HEDELMÖITTYMISEN HETKELLÄ:

Haluaisin tietää ruokavaliostanne. Syöttekö paljon makeaa vai suolaista? Syöttekö kevyesti vai paljon? Syöttekö aamupalaa? Juotteko makeutusaineella makeutettuja juomia? Syöttekö lhaa? Entä kalaa? Maitotuotteita?Juotteko paljon vettä?

Urheiletteko paljon?

Seksi raskautuessa. Mikä asento? suihkua ennen seksiä? Saunaa ennen seksiä? seksi ennen ovulaatiota vai ovulaation aikaan?

Muita juttuja teistä mistä voisi olla apua?

Tämä on sitten puoli huumorilla tekemääni tutkimusta. Että älkää ottako kauheen tosissanne :)

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö paljon makeaa vai suolaista? - Molempia, ehkä mieluummin suolaista.

Syöttekö kevyesti vai paljon? - Kevyemmin, kala-kasvisruokavalio.

Syöttekö aamupalaa? - Syön.

Juotteko makeutusaineella makeutettuja juomia? - Juon.

Syöttekö lhaa? - En 15 vuoteen.

Entä kalaa? - Usein.

Maitotuotteita? - Usein.

Juotteko paljon vettä? - Normaalisti.

Urheiletteko paljon? - En.

Seksi raskautuessa. Mikä asento? -Varmaan takaapäin! Seksiä paljon.

suihkua ennen seksiä? - En muista, varmaan.

Saunaa ennen seksiä? - En usko.

seksi ennen ovulaatiota vai ovulaation aikaan? - En muista, sitä oli paljon.

Muita juttuja teistä mistä voisi olla apua? -Ei heti pesulle yhdynnän jälkeen.

Vierailija
42/54 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö paljon makeaa vai suolaista?

- Enemmän suolaista. Herkuista maistuu vain karkit.

Syöttekö kevyesti vai paljon?

- Mielestäni aika paljon. Mutta olen hoikka, bmi 18.

Syöttekö aamupalaa?

- Kyllä.

Juotteko makeutusaineella makeutettuja juomia?

- Juon.

Syöttekö lhaa? Entä kalaa?

- Kyllä molempia.

Maitotuotteita?

- En kovin paljoa, jonkun verran.

Juotteko paljon vettä?

- En! Juon todella vähän.

Urheiletteko paljon?

- En. Valitettavasti.

Seksi raskautuessa. Mikä asento? suihkua ennen seksiä? Saunaa ennen seksiä?

- Jaa-a. Ei välitöntä suihkua eikä saunaa. Muutama asento.

Seksi ennen ovulaatiota vai ovulaation aikaan?

- Ovulaation jälkeen molemmat tytöt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen sukupuolihan määräytyy aina ISÄN siittiön mukaan. Äidin munasolu on AINA X kromosomi, isän siittiö on joko X tai Y joka sitten määrää lapsen sukupuolen, eli tuleeko XX = tyttö, vai XY = poika.

Vierailija
44/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen sukupuolihan määräytyy aina ISÄN siittiön mukaan. Äidin munasolu on AINA X kromosomi, isän siittiö on joko X tai Y joka sitten määrää lapsen sukupuolen, eli tuleeko XX = tyttö, vai XY = poika.

Vierailija
45/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö paljon makeaa vai suolaista? - Suolaista, en oikein pidä makeasta.

Syöttekö kevyesti vai paljon? - Kevyesti

Syöttekö aamupalaa? - Kahvia ja joskus kaurapuuroa.

Juotteko makeutusaineella makeutettuja juomia? - En koskaan.

Syöttekö lhaa? - Kyllä.

Entä kalaa? - Harvemmin.

Maitotuotteita? - Vain juustoa ja kahviin menevä maito.

Juotteko paljon vettä? - Vähän.

Urheiletteko paljon? - En.

Seksi raskautuessa. Mikä asento? -Vaihtelee, mutta takaa suosituin.

Suihkua ennen seksiä? - Mahdollisesti.

Saunaa ennen seksiä? - Ei.

Seksi ennen ovulaatiota vai ovulaation aikaan? - Kahden viimeisen kohdalla selkeästi ennen.

Muita juttuja teistä mistä voisi olla apua? - Itse uskon ajoittamiseen ennen ovulaatiota, sitä yritettiin kahden viimeisen kohdalla ja tyttöjä tuli.

Vierailija
46/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tyttö tulee todennäköisemmin, jos ovulaatio osuu pari päivää(?) yhdynnän jälkeen.

Vierailija
47/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaksi tyttöä. Tosin oviksista en muista. Ja minä join kyllä aterioilla maitoa.

Vierailija
48/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovis oli ekasta kp 19 ja yhdyntä oli kp 15. Tää muistetaan näin tarkkaan koska oikein tekemällä tehtiin vauvaa.

Ruokavalio mulla yleisesti kevyt mutta ovulaation aikaan meni paljon roskaruokaa ja alkoholiakin jonkun verran (oli kesäloma)

Vierailija
49/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, aika tavallisesti syön. Perusterveellisesti, mutta en karta makeaa tai suolaista herkkuakaan. Makeutusaineita en juuri käytä. Urheilen kohtuullisesti. Seksiä kai ennen ovulaatiota.

t. kolmen tytön äiti

Vierailija
50/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että harrastatte seksiä muutamana päivänä ennen ovulaatiota ja sitten ovulaation aikaan ette harrasta. As simple as that. :) Tästä on ihan tieteellistä tutkimustakin tehty, löytyy varmaan googlettamalla. Eli tyttösiittiöt elävät pidempään mutta ovat hitaampia kuin poikasiittiöt.

T. kahden tytön äiti

Näin se raskautuminen kestää vaan vähän pitempään, minkä takia moni vauvan tuskissaan lopettaa ja alkaa pistelemään heppiä sisään ovulaation aikoihin. ;) sit tulee mitä tulee. 50/50

Vierailija
51/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää yrittää vaikuttaa omalla toiminnallaan siihen, kumpi tulee, koska vauvan sukupuoli määräyty miehen siittiöiden mukaan. Eli pitäiskö sun kysellä miehiltä elämäntavoistaan :D No, kerronpa kuitenkin, meillä kaksi tyttöä.

Syön paljon makeaa, ruokailen kohtuu epäsäännöllisesti, vähän mielitekojen mukaan. Hedelmiä ja marjoja jonkun verran. Lihaa ja kanaa paljon, pastaa enemmän kuin perunaa. Määrällisesti syön niin, että maha tulla täyteen mutta en ähkyyn asti. Yleensä en syö aamupalaa, jos syön niin teetä ja leipää. Teetä on mennyt joka päivä muutama kuppi jo monien vuosien ajan ennen lapsia. Juon paljon makeutusaineilla makeutettua limukoita (en raskausaikana), vähän vettä, hyvin vähän maitoa, jonkun verran mehua. Maitotuotteita ei juuri ollenkaan (lakt. int.), kalkkia raskausaikana silloin kun muistin. Urheilen silloin kun hyvälle tuntuu, muutaman kerran viikossa jotain hikeä pukkaavaa. Muuten touhuilen paljon ja olen ns. puuhakas. Seksiasento raskautuessa se ihan normaali lähetyssaarnaaja, pysyy tavara paremmin sisällä :D. Hetken aikaa köllöttelin selällään ennen kuin menin pesulle. Joskus seksiä oli ilman saunaa, joskus saunan jälkeen. Seksiä harrastettiin joka toinen-joka kolmas päivä ja ensimmäinen lapsi tärppäsi ekasta kierrosta ja toinen lapsi tokasta kierrosta.

Vierailija
52/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin samat kuin kasilla!

Vierailija
53/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tiedä tarkkaa hedelmöittymisen hetkeä. Mulla oli epäsäännöllinen kierto ja asennotkin seksissä vaihteli joka kerta.

Mutta kalaa en syö ja maitokin on vähissä laktoosi-intoleranssin takia.

Mulla kaksi tyttöä.

Vierailija
54/54 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ollut lihansyöjä. Ruokavaliooni on aina kuulunut eloveenapuuro, marjoista pidän tosi paljon, peruna- ja liharuoat sekä ruisleipä ovat perusta, rakkaimmat kasvikset ovat parsakaali ja pavut. Syön kyllä joskus vaihtelevasti pastaa, riisiä ja nuudelia sekä sieniä, kalaa ja äyriäisiä, kaikki kasvikset kelpaa...

Ensimmäisen aviopuolisoni kanssa saatiin neljä tytärtä kahden vuoden ikäeroilla, ensimmäinen 21-vuotiaana ja nykyisen aviopuolisoni kanssa vain poikia kahdenvuoden ikäeroilla, joten muuta ei voi minun tapauksessa päätellä kuin että vain ja ainoastaan on miehestä kiinni ;-D