Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin mokasi työhaastattelussa?

Vierailija
22.02.2012 |

Siis omasta mielestäsi? Kävin pari päivää sitten haastattelussa ja vatvon nyt sitä mitä tuli sanottua. Oli aika kova prässi mutta pidin pokkani koko haastiksen ajan... Hyvä minä :)

Helpottakaa mun oloa ja kertokaa jotain karmeita haastattelumokianne :) Niin, ja saitteko paikan?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain erästä ihan hyvää virkaa ja haastattelu oli todella jäykkä, pukumiehiä pitkä rivi pöydän toisella puolella. aina kun minua jännittää, alan hihitellä ja puhua mitä sattuu. Koko haastattelu meni ihan penkin alle. Kysyttiin esim. näkemystäni ko. viraston toiminnasta, johon minä sitten vastaan teinityyliin hihitellen että "no eix tää oo vähän niinku sellasta isoveli valvoo -tyyppistä juttua hihihi". Minkälainen on hyvä esimies? "No niinku sellanen joka osaa olla alaisen kaa myös kaveri hihihiiiii.." Halusin vajota maan alle enkä todellakaan saanut paikkaa. Ja olin sentään 30-vuotias valtiotieteiden maisteri enkä mikään yläasteelainen...

Vieläpä niin väärin vastattu. Hyvä esimies ei koskaan ole kaveri, koska kaveri ei voi olla kaikille tasapuolisesti. Sen sijaan esimies voi kaikille olla tasapuolisesti. 

Vierailija
62/69 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran niin että vesi tulee silmistä. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripeään rutiinihommaan sanoin eka että olen ahkera ja reipas, sitten kysyttiin mikä eläin olisin jos saisin valita, menin lukkoon ja sanoin että kissa koska laiska elämä.

Vierailija
64/69 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripeään rutiinihommaan sanoin eka että olen ahkera ja reipas, sitten kysyttiin mikä eläin olisin jos saisin valita, menin lukkoon ja sanoin että kissa koska laiska elämä.

:D tulikos paikka?

Vierailija
65/69 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D tulikos paikka?

Tänään vasta oli haastattelu :D

Vierailija
66/69 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran pyysin liikaa palkkaa... Pyysin 6.000€ kun olin tottunut olla ulkomailla duunissa lähetettynä työntekijänä. En oikein ajatellut asiaa kun olin sitten hakemassa Suomesta paikkaa.

En saanut paikkaa silloin ja mulle kerrottiin että palkasta se oli kiinni ja valitisivat toisen kuka pyysin alle 4.000€. Tyhmä minä.

Vierailija
67/69 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/69 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukottelin useaan otteeseen, enkä edes tajunnut asiaa ennenkuin haastattelija kysyi haluaisinko kenties kahvia.

Vierailija
69/69 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin...☹ Kävin ennen haastattelua kahvilla ja maito ei tainnutkaan olla laktoositonta. Haastattelun puolivälissä kumarruin tuolilta ottamaan työtodistukset laukusta ja silloin pärähti. Hieman hävetti....