Pahin mokasi työhaastattelussa?
Siis omasta mielestäsi? Kävin pari päivää sitten haastattelussa ja vatvon nyt sitä mitä tuli sanottua. Oli aika kova prässi mutta pidin pokkani koko haastiksen ajan... Hyvä minä :)
Helpottakaa mun oloa ja kertokaa jotain karmeita haastattelumokianne :) Niin, ja saitteko paikan?
Kommentit (69)
Ripeään rutiinihommaan sanoin eka että olen ahkera ja reipas, sitten kysyttiin mikä eläin olisin jos saisin valita, menin lukkoon ja sanoin että kissa koska laiska elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ripeään rutiinihommaan sanoin eka että olen ahkera ja reipas, sitten kysyttiin mikä eläin olisin jos saisin valita, menin lukkoon ja sanoin että kissa koska laiska elämä.
:D tulikos paikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D tulikos paikka?
Tänään vasta oli haastattelu :D
kerran pyysin liikaa palkkaa... Pyysin 6.000€ kun olin tottunut olla ulkomailla duunissa lähetettynä työntekijänä. En oikein ajatellut asiaa kun olin sitten hakemassa Suomesta paikkaa.
En saanut paikkaa silloin ja mulle kerrottiin että palkasta se oli kiinni ja valitisivat toisen kuka pyysin alle 4.000€. Tyhmä minä.
Haukottelin useaan otteeseen, enkä edes tajunnut asiaa ennenkuin haastattelija kysyi haluaisinko kenties kahvia.
Pieraisin...☹ Kävin ennen haastattelua kahvilla ja maito ei tainnutkaan olla laktoositonta. Haastattelun puolivälissä kumarruin tuolilta ottamaan työtodistukset laukusta ja silloin pärähti. Hieman hävetti....
Vieläpä niin väärin vastattu. Hyvä esimies ei koskaan ole kaveri, koska kaveri ei voi olla kaikille tasapuolisesti. Sen sijaan esimies voi kaikille olla tasapuolisesti.