onkohan ne tanssikoulun nuoret tytöt ihan itse tarjonneet sitä pimpulaa opelle??
Kommentit (10)
ja valmennettavan, oppilaan jne. välisissä suhteissa suojaikäraja on muuten 18 vuotta.
ja valmennettavan, oppilaan jne. välisissä suhteissa suojaikäraja on muuten 18 vuotta.
pukeutumista, meikkaamista............niiin.........
Niin, mutta kun nyt ajattelee tuota nuorten nykymenoa-- pukeutumista, meikkaamista............niiin.........
Se on voi voi jos ei osaa pitää sitä kikkeliä housuissa.
au-pair paikassa. En ajatellut silloin, että pedofiliaahan se oli. Itsepähän halusin.
Mut ois se voinut se mies kertoa et sillä ei ole tarkoituksena mennä minun kanssani koskaan naimisiin :D
ja kyllä täysi-ikäisellä aikuisella on vastuu pitää huolta siitä, että ei alaikäiseksi tietämäänsä henkilöä mene panemaan, vaikka miten tarjottaisiin.
Se, että murrosikäinen pukeutuu tai meikkaa provosoivasti ei mitenkään ole liitoksissa murrosikäisen lapsen henkiseen kypsyyteen.
Mutta joka tapauksessa vastuu on aikuisella.
Muistatte varmaan itsekin olleenne joskus 15-vuotiaita, eikä silloin ole arvostelukyky parhaimmillaan.
Vai väitättekö, ette ei kukaan (muu kuin minä) ole siinä iässä tehnyt mitään sellaista, jota aikuisena katuisi? En taatusti olisi tarjonnut eräälle miehelle yhtään mitään tällä järjellä, joka minulla nyt on. Mutta sitä vaan on niin nuori ja kokematon vielä 15-vuotiaana, ja moni mies osaa käyttää sitä hyväkseen.
ei ole mikään syy käydä päälle, oli tyttö sitten alaikäinen tai ei. Kumma juttu, ja kuvottavaa, että joku viitsii edes vihjata tuohon suuntaan.
Aina ilahduttaa, kun joku muistelee menneitä hurtilla huumorilla :D
au-pair paikassa. En ajatellut silloin, että pedofiliaahan se oli. Itsepähän halusin.
Mut ois se voinut se mies kertoa et sillä ei ole tarkoituksena mennä minun kanssani koskaan naimisiin :D
ja seassa naisiakin.