Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajaa minut takaisin töhin... :(

Vierailija
15.11.2005 |

Olen kuulemma huono kotiäiti, vaimo ja lapsemme on liikaa minussa kiinni. Ei jaksa enää katsella, kun " vetelehdin" kotona... ja toiveajattelua, että mies jäisi edes joskus yksin hoitamaan lasta ja näkisi mitä arki on, niitä tilanteita EI VAAN TULE! Joulun jälkeen pitää sitten alkaa etsiä töitä ja lapsi hoitoon, vaikka niin olisin halunnut hoitaa 3-vuotiaaksi. Huono äiti kun olen.....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin samaa mielta. Nyt teen toita 25 h/vko ja koko perhe on onnellinen. Ei ole turhautunutta vaimoa ja aitia kotona odottamassa. Lapsilla on ohjelmaa, mutta ei liikaa.

Vierailija
2/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse viihtynyt kotona, vai valitatko miehelle tylsistyväsi? Miksi mies uskoo, että tilanne muuttuisi paremmaksi jos menet töihin? Ajatteleeko hän taloudellista tilannetta vai jotain muuta? Ikävältä kuullostaa tuo termi vetelehtiminen, jos kuitenkin hoidat kaikki kotihommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo, että menet töihin, en jaksa enää maksaa vaimolle tätä ja sitä, ei kamalasti mahiksia ole! Ei vaan jaksa katsoa kun en ansaitse mitään ja kotityöni ei tyydytä miestä!

Vierailija
4/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä työnteko tekisi sinulle vain hyvää jos olet tosiaan heittäytynyt vähän pirttihirmuksi. Varaudu kuitenkin ettei töitä kovin helposti saa..