Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko käyty TIIMARIN penkojaisissa?

Vierailija
22.02.2012 |

Minä satuin paikalle ysiltä ja säästin neljän kassillisen verran rahaa (20e).

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävin neljässä tiimarissa helsingissä ja kolmessa oli vaan roskaa ihmiset vielä viitsivät ostaa roskaa itse ostin itäkeskuksen tiimarista sieltä löyty muutakin kuin roskaa ja sieltä ostin 15€ esim askartelu juttuja, helmiä, korteja, vihkoja, marimekon kertakäyttö lautasia, erilaisia servettejä esim marimekon kuoseilla ja yhden parvekkelle tarkoitetun kynttilälyhdyn. Yhden kassin sisältö oli pelkästää vaan pussilakana + tyyny setteja kolmet kappaletta, kahdet kaitaverhot ja yhdet verhot siistin näkosiä oli ja kassin sisällön oikea hinta oli 274 eli pelkästään verhot olisi normaali hintasena ollut noin 80€ jos hintalappu pitää paikkansa mikä oli verhoissa. kolmen kassin sisällön arvo oli noin 580€ eli sain alenusta noin 565€ kaikki oli tarpellista. kyllä jotkut osti itäkeskuksessakin roskaa kun kiirellä lappasivat kassit täyteen itse olin yli puolituntia ja kolmesti myyjät toi lisää tavaraa esille eli paras tavara viedään heti kun myyjä on sen esille saanut

Vierailija
2/13 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se tajous vieläkii siäl? Ku haluisin siellä käydä.. siis jos puhutte siitä 5eurol pussi täytee? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä tollasesta, mä veikkaan että säästin sinua enempi kun en ole rahaa laittanut yhtään sinne.

Vierailija
4/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin jostain syystä tosi hilpeälle tuulelle. Suorastaan naurattaa, kun on niin hauskaa.

Tiimarin penkojaiset, REPS!

Vierailija
5/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinosta kysyn mitä ostit? Kuinka tarpeellista?

Vierailija
6/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimarisssa ostamassa yhden tarpeellisen asina. En edes huomannut mitään penkojaisia....

Vierailija
7/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään ollut kuullut ikinä... Menin ostamaan pojan synttäreille jotain pientä ja tulin ulos neljän kassillisen kanssa.

Kuulemma telkkarissa ovat mainostaneet, mutta en ole huomannut. Meillä mies alkaa heti mainostauon alussa kanavarallin...

t. ap

tulin jostain syystä tosi hilpeälle tuulelle. Suorastaan naurattaa, kun on niin hauskaa.

Tiimarin penkojaiset, REPS!

Vierailija
8/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lasten kutsuille ilmapalloja, koristeita, naamareita, 8 pakettia servettejä, vauvavalokuva-albumin, tarroja lapsille, 10 pöytäkynttilää, helmiä ja paljetteja :)

Ja kaikki tämä siis 5e.

Vierailija
9/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäistipuja rairuohoon, pöytäkynttilöitä, kertakäyttöpöytäliinan (niille synttäreille...), muutaman LPS penaalin (kaverisynttärilahjoiksi), My Little Pony -tavaraa (samaan tarkoitukseen), neljä erilaista rooliasua, askarteluhelmiä, kaikenlaista muuta askartelutavaraa (meillä 4 lasta), pyyhekoukkuja, lahjapaperia monta rullaa, lahjanarua, 2-osaisia onnittelukortteja (oli tosi hienoja, mm. vuosikortteja lapsille) monta kymmentä, ilmapalloja, piirustuspaperia, LPS, Poni ja Autot -kynäsettejä (kaverisynttärilahjoiksi), kankaisia pääsiäisservettejä 12 kpl, kaitaliina, valokuvakansio, eri kokoisia lahjapusseja n. 20 kpl... PALJON muutakin.

Mielenkiinosta kysyn mitä ostit? Kuinka tarpeellista?

Vierailija
10/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin asti ne penkojaiset on??!! eli jatkuuko ne vielä huomenna vai oliko vaan tänään

Vierailija
11/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos haluaa neljä kassillista roskia ja vielä maksaa niistä niin ok : )

Vierailija
12/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos haluaa neljä kassillista roskia ja vielä maksaa niistä niin ok : )

Vierailija
13/13 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitä penkojaisissa on tarjolla, mutta jotenkin olisi pitänyt arvata, että pöytä sisälsi mm ne kaikista rumimmat kynttilänjalat ja tuikkukipot, sekä rumimmat kortit ja servietit..

En olisi mitenkään saanut siitä rojusta kassillista mieleistä tavaraa kasattua..

Piti hetki ihan huvin vuoksi seurata sitä kuhinaa sen pöydän ympärillä.. :D