Suutuin kaverin lapselle ja sen isälle! Todella kunnolla. Kaduttaa!!!
Kaverillani on täydellinen ylisuojelevan curling-kasvatuksen tulos. Ikää ekaluokkalaisen verran. On lapseni hyvä ystävä, mutta nyt riitti. Lapsi kävi ensin omaan lapseeni käsiksi, sen jälkeen v*ttuili mulle aivan totaalisesti, kun kävin huomauttamassa asiasta HopLopissa. Käskin pyytämään anteeksi, ei suostunut, isä yritti hyvällä ja kauniisti. Lapsi löi myös isäänsä. Sanoin napakasti, että ei ole ihme kun lapsi lyö vanhempiaan ja kavereitaan, kun isä on tuollainen vätys ja antaa toisen päästä kuin koiran veräjästä.
Sanoin myös lapselle, että nyt riittää ja ripitin lapsen oikein huolella, isä seisoi h-moilasena vieressä. Ilmoitin myös äidille puhelimessa, että teidän pikku prinsessa ei ole enää tervetullut perheeseemme kylään, koska tämä oli viimeinen kerta näistä monista, jolloin heidän räkänokkansa on käynyt käsiksi mun lapsiin. Äiti yritti selittää, että oli munkin ipana tehnyt sitä ja tätä ja ärsyttänyt ja lällätellyt.
Nyt hävettää ja on kauhea morkkis. He olivat kuitenkin hyviä ystäviä. Miten pyydän anteeksi?
Kommentit (50)
ei nähnyt tilannetta lainkaaan. Yleensä nämä kääntyvät niin, että syy on kiusatuissa ja heidän vanhemmissaan. Ei kaikkien kanssa kannata olla tekemisissä, olkoot purijat ja potkijat keskenään. Yleensä sivistynyttäkin seuraa löytyy, kannattaa vähän valikoida seuraansa.
täysin patologisia valehtelijoita, jotka osaavat aina kaivaa pari myötätunnon kyyneltä ylisuojelevasta äidistään... Emmä muuten, mutta kun se oli niin hirveän kauhea ja sanoi mulle ihan järkyttäviä asioita ja rääkkäs tuntitolkulla ja mulla oli vaan niin kauhean paha mieli... ja viime viikollakin Liisa sanoi mulle niin kauhean rumasti räps räps ja sitten viedään jäätelölle ja paijataan.
Sovi vanhempien kanssa, ettei jää vaivaamaan, mutta kannattaa varoa juuri noita perheitä.
LTO
eli tekikö sen ap itse vai joku lapsi? Helppo syyttää muita, kun itse on ravistellut omaa lastaan kädestä ja aiheuttanut mustelmat.
eli tekikö sen ap itse vai joku lapsi? Helppo syyttää muita, kun itse on ravistellut omaa lastaan kädestä ja aiheuttanut mustelmat.
Kyllä sen jo mustelman ja kynsien jäljistä näkee, onko tekijä ollut lapsi vai aikuinen. Jos osaat lukea, niin ap. kertoi, että lapsi oli vielä repinyt kynsillä puristettuaan.
Ja ap. älä todellakaan pyydä anteeksi, eiköhän teidän perhe ole saanut noista perseilijöistä ihan tarpeekseen.
Kyllä sen jo mustelman ja kynsien jäljistä näkee, onko tekijä ollut lapsi vai aikuinen. Jos osaat lukea, niin ap. kertoi, että lapsi oli vielä repinyt kynsillä puristettuaan. Ja ap. älä todellakaan pyydä anteeksi, eiköhän teidän perhe ole saanut noista perseilijöistä ihan tarpeekseen.
aikuisten tekoset. Melkoinen masokisti tuo äiti muutenkin, monta kertaa tänne valittaa lapsesta ja silti uudestaan ja uudestaan alistaa lapsensa tälle uhriksi. Eikö kukaan muu ihmettele sitä, miksi äiti ei ole viheltänyt peliä poikki vaan jatkaa ja jatkaa?
Kaverillani on täydellinen ylisuojelevan curling-kasvatuksen tulos. Ikää ekaluokkalaisen verran. On lapseni hyvä ystävä, mutta nyt riitti. Lapsi kävi ensin omaan lapseeni käsiksi, sen jälkeen v*ttuili mulle aivan totaalisesti, kun kävin huomauttamassa asiasta HopLopissa. Käskin pyytämään anteeksi, ei suostunut, isä yritti hyvällä ja kauniisti. Lapsi löi myös isäänsä. Sanoin napakasti, että ei ole ihme kun lapsi lyö vanhempiaan ja kavereitaan, kun isä on tuollainen vätys ja antaa toisen päästä kuin koiran veräjästä. Sanoin myös lapselle, että nyt riittää ja ripitin lapsen oikein huolella, isä seisoi h-moilasena vieressä. Ilmoitin myös äidille puhelimessa, että teidän pikku prinsessa ei ole enää tervetullut perheeseemme kylään, koska tämä oli viimeinen kerta näistä monista, jolloin heidän räkänokkansa on käynyt käsiksi mun lapsiin. Äiti yritti selittää, että oli munkin ipana tehnyt sitä ja tätä ja ärsyttänyt ja lällätellyt. Nyt hävettää ja on kauhea morkkis. He olivat kuitenkin hyviä ystäviä. Miten pyydän anteeksi?
ne, jotka meillä on leikkimässä saavat opetella käyttäytymään, kuten kuuluu,
eli ei saa lyödä
pitää osata pyytää anteeksi, ja sopia asita
pitää siivota jälkensä
ei saa kiroilla
jne jne täysin peruskäytöstä siis !!!
ja jos ei opi , ei tartte tulla !
Tuollaiset vanhemmat tekevät varsinaisen karhunpalveluksen lapsilleen, joista kasvaa törkeitä teinejä ja koulukiusaajia. Sitä sinä et voi estää, vaikka ripittäisit ne kerran viikossa ja pistäisit kakaraa itse turpaan.
Todellakin sinä olet sen anteeksipyynnön velkaa.
Minä en antaisi sinulle anteeksi ja lapsemme eivät saisi olla enään yhdessä.
Isä kuitenkin yritti ojentaa lastaan ja sinä hyökkäsit, kuin torpedo päälle.
Mikään tilanne ei oikeuta rähjäämään.
Oma lapsesi on tehnyt vaikka mitä äidin mukaan, mutta siitä et puhu ollenkaan.
Sehän on yhdentekevää mitä oma lapsesi on tehnyt.
Toivottovasti lapsellasi on niin paljon kavereita, että on varaa tähän yhden menetykseen.
Nimittäin itse en päästä meidän elämään karjuavia ihmisiä.
Joo olen kilahtanut eräälle äidille ja en pyytänyt anteeksi.
Tosin kyse ei ollut lyömisestä, vaan aivan muusta.
Syystä sanoin, mutta aivan väärällä tavalla.
Oppisin siitä jotain, että en tee niin enään koskaan.
Lapsemme eivät ole enään yhdessä ja onneksi mun lapsella on paljon kavereita.
ota kuva mustelmista ja naarmuista vaikket palstalle laittaisikaan...