Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsalaiset eivät kyllä osaa tehdä pussilakanoita.

Vierailija
22.02.2012 |

Toisessa päässä ei ole reikiä, miten ihmeessä täkin saa kätevästi lakanan sisään.

Lisäksi aukossa on nepparit, joten miten manklaat?

Terveisin uusien Ikea-lakanoiden omistaja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt Ikeassa?

Hyviä suomalaisia kodinsisustus- ja huonekaluliikkeitä on kaupungit ja kunnat täynnä.

Vierailija
2/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oon mankeloinu silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa päässä ei ole reikiä, miten ihmeessä täkin saa kätevästi lakanan sisään.

Vierailija
4/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saumat on tosin vain huoliteltu yhteen mutta kai sinne tosi tosi kapean käänteen saisi näperrettyä. Paitsi että meidän nykyinen täkki on kapeampi kuin lakana, eli voisin ottaa ihan reilusti sisään sitä saumaa. Olen kuitenkin harkinnut uutta täkkiä, eli se pitäisi varmaan ostaa eka niin tietäisi miten muokkaisi lakanoita.

Vierailija
5/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite otan selalsissa vaan ekat kulmat (käännän siis eka lähes nurinpäin, otan kulmilla täkin kulmista kii ja sit vaan "ravistelen" täkin lakanan sisää).

Mankelointi on hankala, mä ihan suosiolla ikeanlakanat silitän silitysraudalla..

Vierailija
6/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse ne aukot, niin mäkin oon tehnyt, mulla on monet Ikeasta ostetut.

Ei montaa minuttia mene kun pikkusen purkaa ommelta kulmasta ja laittaa solmun - toimii! :)

Vierailija
7/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi aukossa on nepparit, joten miten manklaat?

Terveisin uusien Ikea-lakanoiden omistaja

En ikinä enää ostaisi. Kerran voi erehtyä, mutta ei toista kertaa. Niin huono niissä on laatu.

Ruotsalaiset osaa todellakin tehdä lakanoita. Lexingtonin lakanat ovat mun mielestäni yhdet parhaista ja ehdottomasti kauneimpia, mitä löytyy. Tosin hinta on vähän eri luokkaa kuin noilla ikean lakanoilla.

Vierailija
8/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon helposti saanut peitot sisään ilman ylimääräisiä reikiä ja kun on napit niin peitto ei repsota rumasti pussilakanan sisältä.

Vierailija
9/9 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut Ikean pussilakanat ovat tosiaan ihme plitkuja ja ohuita. Toisaalta olen löytänyt sieltä aivan mahtavat, ihanan ilmavat, sellaiset kuohkeat. Tulee tunne kuin hotellissa nukkuisi :)

Tykkään, kun pussilakanan alapään voi solmia nauhoilla rusetille eikä täkki lähde livohkaan. Yläpäähän teen ne aukot helpottamaan elämää - myös niihin plitkuihin.

Nro 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän