Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten usein näet anoppiasi/pidät häneen yhteyttä?

Vierailija
22.02.2012 |

Eli otsikossa kysymys :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen 2-3 viikon välein, useimmiten anopin alotteesta, mulle riittäis harvemminkin

Vierailija
2/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun on lapsi, aiemmin harvemmin ja hyvä niin. Anoppi asuu onneksi toisella mantereella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa olen puhunut viimeksi yli kaksi vuotta sitten. Olen tavannut anoppini kahdesti, vuonna 2007 ja 2009. Tänä vuonna todennäköisesti näemme taas.

Vierailija
4/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun on lapsi, aiemmin harvemmin ja hyvä niin. Anoppi asuu onneksi toisella mantereella.

oon kateellinen. :)

Musta tuntuu et mun anopilla on joku ihme "raja" omassa päässään että vähintään 3 viikon välein on nähtävä.. sitten tunkee tänne väkisin vaikka millä tekosyillä jos se aika menee umpeen.

Välillä vähän rassaa..

kai sille on niin tärkee kehuskella muille että taas näin lapsenlasta ym

Vierailija
5/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli anopillani on selvästi jokin "raja", että haluaa nähdä lastamme vähintään kerran kahdessa viikossa, jollei kerran viikossa. En kaipaa hänen seuraansa niin usein, onneksi mieheni hoitaa välillä "pakolliset" visiitit esim. su aamuisin, jolloin saan itse jäädä nukkumaan.. Jos minä saisin valita, niin omat vanhempani näkisivät lapsenlastansa vaikka kerran viikossa, mutta anoppi saisi jäädä kerran kuukauteen. Valitettavasti omat vanhempani asuvat kauempana.

Vierailija
6/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan mies pitää. Tapaamme varmaan viikottain.

Vierailija
7/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näemme keskimäärin kuuden viikon välein, eli aina, kun olemme miehen kanssa kotipaikkakunnalla käymässä.

Anoppi käy kerran tai kaksi vuodessa meillä.

Vierailija
8/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kateellinen. :)

Musta tuntuu et mun anopilla on joku ihme "raja" omassa päässään että vähintään 3 viikon välein on nähtävä.. sitten tunkee tänne väkisin vaikka millä tekosyillä jos se aika menee umpeen.

Välillä vähän rassaa..

kai sille on niin tärkee kehuskella muille että taas näin lapsenlasta ym

että lapsenlapset voivat olla mummolle rakkaita, ja että hän haluaa nähdä niitä usein? Minusta ainakin on hienoa, että oma anoppini haluaa nähdä lapsiamme, enkä todellakaan usko, että minkään kehuskelun takia.

Ettekö itse aikanaan aio tavata lapsenlapsianne?

Vierailija
9/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna, äitienpäivänä ja juhannuksena ja kerran sen lisäksi.

Ennen paljon enemmän kun asui tuossa naapurissa. Silloin vähintään viikottain. Ei ikinä päivittäin. Nyt laitoshoidossa ja minä en tuon enempää siellä käy. Mies käy viikottain. Tai siis en käy joulunakaan vaan anoppi tulee silloin meille.

Vierailija
10/10 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiekin mukava ihminen, tulen paljon paremmin toimeen kuin oman äitini kanssa. Eikä ole edes lapsista kyse, minulla on lapsia edellisestä suhteesta, nykyisellä miehellä ei ollenkaan. Minun lapset ovat kyllä anopin luo aina tervetulleita, järjestää näille lettukestejä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi